Zoover

Vakantieparksterstersterster
5,6

• Activiteiten5,9
  • Onderkomen4,9

Al met al geen tegenvaller

Lara
17-4-2017
  • Onderkomen6
  • Activiteiten6

Veiling paas weekend zonder verwachting aangekomen in een gedateerde sta caravan. Naar behoren schoon. Bedden liggen oncomfortabel maar met luchtbed erop was het goed te doen. Douche waterdruk beter dan in het bad gebouw. Badgebouw zeer zetjes gerenoveerd. Beach restaurant erg leuk opgezet zal in de zomer gezelliger zijn dan regenachtige Pasen. Kids club aardig opgezet. Onze kleuter vond paaseieren zoeken erg leuk. Locatie park erg mooi. Jammer dat het bos erg vervuild is met blikken bier etc. Er waren veel Poolse gast arbeiders maar daar had je verder geen last van. Zonde dat het park beheer de sloop caravans laat staan. Geeft een wat verpauperd beeld.

Jammer van het ontbrekende zwembad. Als ouder moet je dus mee naar een alternatief zwembad 35 km verderop. Op het park had onze puber zelf kunnen gaan zwemmen.

Alles meegevallen!

Monique
24-7-2013
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8

We hadden veel slechte dingen gehoord over dit park maar het is ons alles meegevallen. Onze Kattenbos Comforthome was schoon en netjes en alles werkte en zag er goed uit. Wij waren er met een kleintje van 2 en hebben ons prima vermaakt.

Inderdaad waren sommige dingen wat verouderd, niet alle waterfietsen deden het en in het peuterbad stond de sproeier nauwelijks aan. Maar denk dat er op ieder park wel iets is. Wij vonden het in ieder geval voor herhaling vatbaar!

zalig weekendje gehad

Lore
7-9-2009

Wat was het een zalig weekend in het blauwe meer. Een beetje zon op en af, lekker rustig om te kuieren in al dat mooie groengeweld. Met opgeladen baterijen maandag weer naar huis :-)

Wat een zalige sfeer op deze camping!

Gereisd Anders in september 2009

gezellige vakantie

fam smeets
3-9-2009

Ik heb een vaste standplaats voor mijn camper dicht bij de douches en het meer. Lekker vissen naast mijn standplaats en veel karpers gevangen die je wel moet terug gooien. Soms hinderen zwemmende kinderen de lijnen dit terwijl ze er niet mogen zwemmen. Bij het donker worden is er een leuke sfeer om te wandelen. Vaste bewoners maken graag een praatje en zijn meestal zeer lief. We komen hier al 4 jaar. Wij hopen hier ooit nog een vaste stacaravan te kunnen kopen om er ook in de gewone weekends te kunnen zijn

prachtige camping

Mieke
3-7-2009

De stacaravan was keurig netjes en schoon.complimenten voor de schoonmakers. Mooie camping met veel faciliteiten. heerlijk gehad met prachtig weer. De mevrouw van de receptie was erg onvriendelijk. Ik schrok er helemaal van. Zij viel onterecht zo uit tegen mij dat ik sprakeloos was.Een tip voor de manager: cursus hoe ga je gastvriendelijk om met gasten? Veel mensen spraken over de onvriendelijkheid. Ik vind dat jammer voor zo'n prachtige camping.

een topper

lotte
29-6-2009

leuke vakantie!!

zeker het entertaiment team was geweldig!

soms zijn de speeltuinen wel niet goed verzorgd

fietsen verhuur is wat duur,maar voor de rest een topvakantie!

Gereisd Anders in juni 2009

jammer het zou beter kunnen.

van der linden
19-10-2008

Jammer dat je na wordt gefloten door al die polen,friet verschrikkelijk en overal die rommel en niet opgeruimde plaatsen. jammerrrrrr.

dure jaarplaatsen,

ik heb het gevoel dat ze er wel mee bezig gaan,overal worden er caravans tussen geplaatst,en hopelijk wordt al gauw iets aan het zwembad inc de glijbaan gedaan die vindt ik er erg gevaarlijk uitzien.

Goed vermaakt

Berend
25-9-2008

Afgelopen zomer met hoge verwachtingen naar deze camping gegaan van de Oostappen Groep. Dit vanwege de vele activiteiten voor de kinderen. Zij hebben zich prima vermaakt, net als wijzelf overigens. De zwemplas is wel wat aan de kleine kant, maar dit mocht de pret niet drukken. Zelf houdt ik veel van vissen, dat kan hier prima. Verder zijn de kampeervelden ruim opgezet en de veldjes zien er goed en verzorgd uit. Complimenten voor dit park.

De perfecte vakantie

Anita Duijndam
12-9-2008

Een heerlijke vakantie gehad een mooie prima camping en een prachtige omgeving.

Groetjes aan iedereen van veld Z

Anita Nico Roy en Nick

Gereisd Familie in juli 2008

waardeloos

Ton
4-9-2008

8 jaar lang vaste gast geweest.

Camping achteruit zien hollen

Steeds meer lege plekken en stacaravans te koop.

Er mag niets en er kan niets.

Overal zijn regels voor.

Animatieteams proberen wel maar krijgen niet de middelen.

Darttoernooi op speelgoed dartbord(van karton)

Het is wel willen maar niet kunnen.

Gereisd Familie in september 2008