Zoover

Susanne
26-8-2019
  • Activiteiten3
  • Onderkomen1

Slechte binnenkomst bij receptie en duurt enorm lang. Eenmaal in het huisje kapot geschrokken van de vieze strinklucht die uit de koelkast kwam ook hebben we die niet weg gekregen badkamer heel vies en ook de bank rook niet fris. Gebeld naar de receptie heb ik meerdere malen moeten doen voordat er iets gedaan werd. Na 5 uur kwam er eindelijk iemand die 10 min in het huisje is geweest om het "schoon" te maken.... ook alle buren hadden hier last van..gelukkig was het mooi weer en hebben we veel buiten kunnen leven dat was het enige pluspunt het meer waar we aanstonden vond ik niet echt zwembaar heel vies water allemaal grote stenen waardoor ik mijn teen heb opgehaald en ook niet echt bepaald fijn strand om op te liggen.. dus al met als zal ik er de volgende keer voor kiezen om wat geld bij te leggen en naar een mooie en goede plek te gaan want wij gaan hier niet meer heen?

Nooit meer

Fam visser
24-8-2019
  • Onderkomen2

Niet naartoe gaan zonde van uw geld.

Zeer hoog tokkie gehalte alleen om ruzie makende mensen om ons heen harde muziek.

Geklaagd bij de receptie wel alternatief aangeboden gekregen maar daar hebben we voor bedankt.

Vakantie stemming volledig om zeep.

Nederlanders op vakantie om je rot voor te schamen.

Je bent daar te gast gedraag je hiernaar.

Sommige mensen moeten lang sparen om op vakantie te kunnen gaan. Gun iedereen hun welverdiende rust.

Komen zeker terug

De paauw
12-8-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Ons verblijf was schoon 4 persoons caravan en dichtbij de plaza

De horeca mensen doen hun best maar zijn af en toe de weg kwijt op t terras.

Dit hebben wij verholpen door zelf aan de bar te bestellen

Animatie team doet ook erg hun best om de mensen te vermaken

Helemaal ideaal is t misschien niet maar als je niet al te hogen eisen stelt is t prima in orde.

Zelf maken we de caravan schoon voor vertrek dit omdat de schoonmaak er ook maar bepaalde tijd voor hebben

Misschien leuk om te vermelden dat er een bushalte dichtbij t park is die naar t centrum van Lommel rijdt.

Kun je je auto laten staan.

We komen zeker in 2020 terug om te kijken of de rest ook zo mooi is geworden

Kortom fijne vakantie gehad

Nooit meer

Mart
1-8-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen2

Ik en mijn vriendin wouden graag op naar een camping dus we besloten te kijken op internet. Hier zagen we een veiling van “Een week naar oostappen groep” voor 4 pers we boden en wonnen. Het huisje: schandalig, gewoon totaal niet schoongemaakt van de vorige bezoekers, dit hebben wij uiteindelijk 3x moeten aangeven bij de receptie en uiteindelijk kwam er iemand die 10 min ging dweilen zei dat ze geen stofzuiger had en gewoon weer weg ging. Bij de receptie werd ons verteld dat ze onderbemand waren maar daar hebben wij als klant toch niks mee te maken? De receptionist gaf ons een €15 waardebon maar als vakantieganger wil je gewoon een schoon huisje. Echt een slecht park ze investeren heel veel in een overdekt speelparadijs maar de huisje zijn zwaar gedateerd. Echt niet aan te raden spaar aub iets langer door en ga naar centerparcs

Gereisd Met partner in juli 2019

Zeer goed

Vreys mario
28-7-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Dat het park voorzien is van veel activiteiten een goed sanitair maar ook dat de gasten die er verblijven eens in eigen boezem kijken als ze een vuil toilet of douche tegen komen het is niet het personeel die het daar zo achterlaat he als iedereen zoals thuis het sanitair achterlaat is er niets mis ook de behulpzaamheid van het personeel en vriendelijkheid mag wel is vernoemd worden echt waar sommige mensen hier negatieve reacties op het web schrijven weet ik echt niet ik ga zeker nog terug M.V.G bedankt voor het verblijf

Gereisd Met partner in juli 2019

Niet voor herhaling vatbaar

Jo
30-6-2019
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5

Accomodatie povertjes,in de doucheruimte ,geen gordijn voor raam,dat zelfs niet openkan ,hoewel er een sticker opstaat van nooduitgang,verhuur accomodaties zijn enigszins nog onderhouden,wat men niet kan zeggen vn jaarplaatsen,sommige caravans ,chalets in embarmelijke staat,vuil en viezigheid voor de panden.geen fraai zicht.

Winkeltje is de naam winkel niet waardig ,heeft bijna niets van deftige voeding in rekken,restaurant (wat men restaurant noemt)alles behalve vriendelijk personeel op paar uitzonderingenna,werden na verschillende malen te hebben geroepen compleet genegeerd!!!!,na 30'zelf iets gaan bestellen binnen aan toog,drank direct gekregen, maar 30'moeten wachten op ijscoup ,die dan nog voor de helft gesmolten was,geld niet waard!,bestellingen en reken die niet kloppen en onopgeleid personeel die tafels niet weten staan en rondlopen met bestell als kippen zonder kop,veel luidruchtige muziek vooral s'av,dringend ander beleid!😢

Gereisd Met partner in juni 2019

Aanrader!

Machiel
18-5-2019
  • Onderkomen7

Erg gezellige camping maar veel last gehad van de luidruchtige buurman.

Ook vaak politie gezien rond het chalet van deze heer.

Verder prima vertoeven!

Gereisd Met partner in april 2019

Diane
25-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Vond prima daar.

Vond jammer dat niet veel kon halen in het winkeltje.personeel was een schat altijd klaar voor een praatje.

Eten restaurant mag wat uitgebreide. Zijn.maar wat je nu kon krijgen was goed.

Personeel was top lieve meiden.

Wat gezellige maken in de caravan schilderij of zo vond wat aan de kale kant.

Maar voor de rest hebben wij een top week gehad.en hoop dat volgend jaar het zwembad klaar zal zijn.

Ik ben er heen gegaan met mijn man dochter schoonzoon en kleinzoon

fantastisch

vergote vanhoutte
25-8-2018
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10

het is een echt leuk park met heel vriendelijk mensen

echt kindvriendelijk

eten is ook heel lekker

personeel is ook heel vriendelijk

accomodaties zijn altijd proper en goed onderhouden

Prima

N Kramer
10-8-2018
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7

Ik heb samen met mijn vriend een week in een mobile home gezeten, alles was prima alleen de televisie was erg klein. Vriendelijk personeel en genoeg te doen in de omgeving, je zit vlakbij het centrum (wij hadden fietsen gehuurd). Alleen het restaurantje is bagger, slecht eten en lange wachttijd. Verder een heerlijke week vakantie gehad!