Zoover

Vakantiepark
5,6

• Activiteiten6,0
  • Onderkomen5,1

Al met al geen tegenvaller

Lara
17-4-2017
  • Onderkomen6
  • Activiteiten6

Veiling paas weekend zonder verwachting aangekomen in een gedateerde sta caravan. Naar behoren schoon. Bedden liggen oncomfortabel maar met luchtbed erop was het goed te doen. Douche waterdruk beter dan in het bad gebouw. Badgebouw zeer zetjes gerenoveerd. Beach restaurant erg leuk opgezet zal in de zomer gezelliger zijn dan regenachtige Pasen. Kids club aardig opgezet. Onze kleuter vond paaseieren zoeken erg leuk. Locatie park erg mooi. Jammer dat het bos erg vervuild is met blikken bier etc. Er waren veel Poolse gast arbeiders maar daar had je verder geen last van. Zonde dat het park beheer de sloop caravans laat staan. Geeft een wat verpauperd beeld.

Jammer van het ontbrekende zwembad. Als ouder moet je dus mee naar een alternatief zwembad 35 km verderop. Op het park had onze puber zelf kunnen gaan zwemmen.

zalig weekendje gehad

Lore
7-9-2009

Wat was het een zalig weekend in het blauwe meer. Een beetje zon op en af, lekker rustig om te kuieren in al dat mooie groengeweld. Met opgeladen baterijen maandag weer naar huis :-)

Wat een zalige sfeer op deze camping!

Gereisd Anders in september 2009

gezellige vakantie

fam smeets
3-9-2009

Ik heb een vaste standplaats voor mijn camper dicht bij de douches en het meer. Lekker vissen naast mijn standplaats en veel karpers gevangen die je wel moet terug gooien. Soms hinderen zwemmende kinderen de lijnen dit terwijl ze er niet mogen zwemmen. Bij het donker worden is er een leuke sfeer om te wandelen. Vaste bewoners maken graag een praatje en zijn meestal zeer lief. We komen hier al 4 jaar. Wij hopen hier ooit nog een vaste stacaravan te kunnen kopen om er ook in de gewone weekends te kunnen zijn

prachtige camping

Mieke
3-7-2009

De stacaravan was keurig netjes en schoon.complimenten voor de schoonmakers. Mooie camping met veel faciliteiten. heerlijk gehad met prachtig weer. De mevrouw van de receptie was erg onvriendelijk. Ik schrok er helemaal van. Zij viel onterecht zo uit tegen mij dat ik sprakeloos was.Een tip voor de manager: cursus hoe ga je gastvriendelijk om met gasten? Veel mensen spraken over de onvriendelijkheid. Ik vind dat jammer voor zo'n prachtige camping.

een topper

lotte
29-6-2009

leuke vakantie!!

zeker het entertaiment team was geweldig!

soms zijn de speeltuinen wel niet goed verzorgd

fietsen verhuur is wat duur,maar voor de rest een topvakantie!

Gereisd Anders in juni 2009

supervakantie in Lommel

Hans,Clea,Kevin,Youri en Sanne
8-8-2008

weer een supervakantie gehad, oké het weer zat mee en het veldje (beruchte vak Z) was supergezellig! De kids hebben het weer helemaal te gek gehad. Prima verzorgde annimatie (de reactie verderop dat ze niet weten waar ze mee bezig zijn is ronduit schandalig, ze maken er heel veel werk van en vermaken zeker de kids prima). Volgend jaar op dringend verzoek alweer 2 weekjes geboekt.

De groetjes vanuit Beverwijk aan iedereen van vak Z. En speciaal aan Justin en Amber van Kevin, Youri en Sanne.

heykes, mijn moeder staat nog op de camping staat er 2

christine mertens
4-12-2007

heykes,

mijn moeder staat nog op de camping

staat er al 13 jaar

super camping voor met kindjes wij hebben er ons altijd geamuseerdt.

heb inmiddels zelf 2 kindjes 3-1jaar en wij gaan 2 wken van de zomer naar daar

wie kent er marcel,maria en haar man nog van de activiteiten

Gereisd Anders in december 2007

ik sta nu al ong 8jaar op deze camping en ik vind dt et

.....
30-9-2007

ik sta nu al ong 8jaar op deze camping

en ik vind dt et er nog steeds leuk aan toegaat

buiten dat de disco al zo vroeg gesloten was op het einde van het seizoen

maar voor de rest ju kan leuk shoppe in et dorp of ju kn wandelen of bowlen veel goede animatie elke dag was er iets te doen

Groetjes

Gereisd Anders in september 2007

Dit jaar viel ons erg tegen

G. Adelaar
2-7-2007

Dit jaar viel ons erg tegen. Douches koud.Zwembad dicht. Tuinmeubels heel smerig.

Prijs/kwaliteitsverhouding niet goed.

Gereisd Anders in juli 2007

heel duur en weinig te beleven

antonio
24-6-2007

heel duur en weinig te beleven.....als het slecht weer is en je moet direct betalen voor een boeking..

ontevreden klant

Gereisd Anders in juni 2007