Zoover

Vakantiepark
5,6

• Activiteiten6,0
  • Onderkomen5,1

Liever geen Oostappen meer voor ons ...

Hendrik
18-10-2019

Kan alleen maar wisselvalligheid in reviews beamen. Op eerste zicht lijkt alles goed, maar als er iets niet naar je wens is, zijn ze onredelijk, alles behalve vriendelijk, ... Geen Oostappen meer voor ons.

Gereisd Met vrienden in oktober 2019

Lars brugmans
23-8-2019
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4

Het wc papier was als kranten papier en veelste harde muziek in de avond en weinig te doen voor pubers in de avond.

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Niet als je een schoon toilet/douche wil!

Goossens
14-8-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Smerig sanitair dat naar mijn mening niet goed wordt schoon gemaakt, sanitair bij restaurant en zwembad is wel schoon en modern maar de douches en toiletten op de camping zelf zijn nog te vuil om op te gaan, de eigenaar van de camping ook totaal niet vriendelijk !

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Boekholt
2-5-2019
  • Activiteiten3
  • Onderkomen2

Niet te vreden alles vies in de stacaravan.mini tv wel geklaagd maar doen er niks mee met 4 personen geweest kleine douche dunne matras voor het bed

Gereisd Met vrienden in april 2019

Heerlijke vakantie gehad

Dhr. Leyenhorst
9-8-2018
  • Onderkomen8
  • Activiteiten9

Vriendelijk, mooie omgeving, veel te doen voor kinderen, goede prijs/kwaliteit verhouding. Ontvangst was prima. Hele vriendelijke mensen die al onze vragen over de omgeving heel goed beantwoordden en alles wat ee wilden weten kregen we als info op a4 formaat mee. We hadden een mooie plek gekregen. Een leuke chalet van alle gemakken voorzien. Nieuwe tv, koffiemachine, schone badkamer, lekkere kussens op de bedden. Winkel op het park voor als je iets vergeten bent heel fijn. Wegens de warmte mocht er geen bbq aan maar gelukkig hadden we de elektrische grillplaat mee en dat was geen probleem. Heb genoten van een weekje op dit park.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

goede uitvalsbasis voor bvb graspop

bart de preetere
1-7-2018
  • Onderkomen7

vriendelijk en behulpzaam, rustig en onderhouden domein, ons chalettje was beetje verouderd

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Van leeuwen
22-5-2018
  • Onderkomen3
  • Activiteiten5

Wat er goed was niks alleen het weer, en daar hadden we geluk van.De dames wc waren op slot en dat met de pinksterdagen ,we moesten bij de heren douchen en dat wonden we niet kunnen je betaald dik geld dan verwacht je dat je waar voor je geld krijgt .bij de receptie zeiden ze dat het voorseisoen was ,maar je betaald met pinksteren wel hoogseisoen prijzen er werd niks aan gedaan behalve dat we de laatste morgen wel bij de dames konden douchen .Ze krijgen van ons dus een dikke onvoldoende

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Weinig voor erg veel geld 👎

Ria Gijsbers
21-5-2018
  • Activiteiten4

Er valt helaas weinig goeds te melden. De klachten die we hadden werden niet echt serieus genomen. Dames wasgelegenheid gesloten in hoogseizoen .douchjes die niet werkten.geen warmwater voor de afwas.Drie zomerse dagen en maar een middag toezicht bij het water.winkel gesloten en geen informatie bij aankomst,en dat voor 39€ per nacht voor twee pers met camper 😡En dan zeggen ze ook nog als we vrijdag waren gekomen dan was het laagseizoen prijs maar omdat we op zaterdag kwamen was het hoogseizoenprijs .De camping beheerder stond in een hoek achter de balie de klachten met de medewerkster te bespreken maar had niet het fantsoen om dit zelf met ons af te handelen .Jammer .

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Prima vakantie!

Peter
11-8-2017
  • Onderkomen7
  • Activiteiten8

Wij stonden direct aan het meer met onze "woonwagen", perfecte plek!

Het is een wat volks vakantiepark (Hollandse artiesten die optreden, darttoernooi etc.) maar een heel vriendelijke sfeer en voor kinderen veel vermaak en ze kunnen er lekker ravotten. (vissen, springkussen, zwemmen, disco etc). Alle negatieve punten in vorige reviews vind ik zwaar overtrokken, het is geen 5 sterren park maar voor de (lage) prijs die je betaalt een prima plek om te vertoeven en Antwerpen en andere leuke steden redelijk dicht in de buurt. Wij hadden een topweek!

park is echt mooi alleen nooit meer in september

yvonne ruitenberg van den bos
22-9-2016
  • Onderkomen10
  • Activiteiten3

het comfort huis is prachtig echt alles wat je nodig heb is aanwezig klasse!!!

alleen buiten de vakantie periode niet veel dingen niet aanwezig, geen zwembad geen treintje geen restaurant geen softijs en het buiten zwembad is niet heel fijn in een heel diep meertje waar je je kinderen niet aan bloot wilt stellen.

Gereisd Met vrienden in september 2016
Sander, Hospitality medewerker, Beheerder, 1-12-2016

Beste Yvonne,

bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat de mobile home zo goed naar wens is geweest. Buiten de vakantieperiodes zijn de faciliteiten beperkt geopend. Ons vakantiepark is voornamelijk gericht op de zomer (en de faciliteiten zijn daar ook naar). Het strandbad kan buiten de vakanties/zomer koud aanvoelen. Het restaurant is door de week en in het weekend geopend, maar voornamelijk gedurende de middag en avond. We proberen daarbij altijd te kijken naar het aantal aankomsten, zodat wij de gasten wel altijd de mogelijkheid kunnen bieden om van de faciliteiten gebruik te maken. Tevens kunt u altijd (gratis) terecht bij het subtropisch zwemparadijs Hengelhoef (op 30/40 minuten rijden).

Tijdens de vakantie zijn alle faciliteiten geopend. We hopen dan ook dat we u in 2017 tijdens de vakantieperiode mogen verwelkomen, zodat u gebruik kunt maken van de faciliteiten.

Met vriendelijke groet,

Sander