Zoover

Michiel
27-9-2019
  • Activiteiten3
  • Onderkomen6

Buiten hoog seizoen is er totaal geen kinder activiteit. Maak Dan een meer prijs knutselpakketje. Voor in de regen

Met een bord met mascotte erop en een brievenbus 'knutselen voor mascotte' perfect om kinderen bezig te houden als het hoost

Mobile home was binnen schoon en net afgewerkt. Jammer dat de tegels niet Lopen van trapje naar weg gevolg extra modder binnen.

En een haakje voor snachts zodat kids niet naar Buiten kunnen Lopen

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019

NOOIT MEER - SCHANDALIG

Nathalie
23-9-2019
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1

Bij aankomst, ontzettende stank in de receptie, om misselijk van te worden.

Dame aan de receptie onvriendelijk, hadden meer de indruk haar te storen dan wat anders.

Bij aankomst in de mobil-home, vies, haren aan het toilet, in de koelkast, overal stof en n iet van een paar dagen geleden. Douche waar je niet in wil staan, zo vuil, nooit gepoetst geweest volgens mij, matras helemaal oud en verscheurt.

Lakens met haren in, schimmel, slechte geur.

Dit gemeld bij de receptie en 3 drankbonnen gehad. Schoonmaakploeg terug gekomen maar die beruis nederlands sprak.

Vervallen domein, stonden bij de tennisbaan, veel vervallen caravans.

Zwembad niet hygienisch, mensen douchen niet voor ze het zwembad in gaan en komen met de schort van buiten, cabines stonden onder het water omdat het niet wegkan.

Glijbaan gevaarlijk, toezicht maar half en laat alles toe, jongeren die hun wet willen doen.

Loslopende honden wat normaal niet mag,enz...

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019

Leuk voor kinderen, slecht accommodatie

Tanja
11-9-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen4

Leuk voor de kids, vooral het nieuwe binnen gedeelte, met strand. Dat is echt veel klim en water plezier! Zwembad ook prima. Buiten meer, waar je ook kan vissen. Leuk animatie team, enthousiast en wordt veel georganiseerd. Bij aankomst kortingsbonnen voor horeca, top, grote plaza. Midgetgolf is gratis. Geen autovrij park, maar er werd netjes gereden. Treintje die op het park zou rijden was er niet. Bosrijke omgeving.

Accommodatie ben ik minder over te spreken. Niet alles was heel (kapotte kruk, en opstap naar mobile home). Inventarisatie was niet compleet, dit aangegeven maar is nooit aangevuld. Bank schreef, niet schoon, deuren die klemmen. Beetje oud en aan vervanging toe.

Bij het zwembad waren maar 6 omkleed hokjes! Echt veel te weinig, je stond echt 10 minuten te wachten om je om te kunnen kleden. Er qua hygiëne konden we ook nog we wat verbeteren. overvolle tafels die niet werden afgeruimd, prullenbakken die uitpuilden. Spijtig.

Geen 2e keer meer

Roussen
2-9-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen3

Met een dubbel gevoel door alle recencies naar het blauwe meer geweest. Met kids van 2 jaar , 5 jaar en 8 jaar.

Bij aankomst netjes geholpen aan de receptie. Kempenland mobile home 6 pers geboekt. In het huisje aangekomen , heel slecht schoongemaakt. Bij de receptie gemeld en er werd direct actie ondernomen. Alleen zouden ze gelijk komen dit duurde helaas een uur. Daarna wel schoongemaakt. Verouderd En wel een aantal dingen toe aan vervanging. Wat jullie wel mogen vermelden is het feit dat de 2 kamers met 1 persoonsbedden echt voor kinderen zijn. Ruk geslapen dus.

Verder een mooi park , echt super leuke binnenspeeltuin maar voor de jongste van 2 geen aanrader dit staat nergens vermeld. Ze was echt nog te klein. Zwembad heel klein , maar we zijn gratis gaan zwemmen bij de Hengelhoef. Wel echt een super leuk zwembad.

Verder leuk verblijf gehad , maar niet om een 2e keer te boeken.

Geweldig mooi park

Anton Hagenbeek
28-8-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Super mooi park geworden super vermaakt zijn met lood in de schoenen weer vertrokken na een heerlijke vakantie

Geen Oostappen meer voor ons

Suus
  • Activiteiten6
  • Onderkomen3

Wij hadden een stacaravan , vieze bank met kruimels van de vorige gasten. Vies wc papier en wc rollen onder de caravan. Dit gemeld bij de receptie, en er kwam iemand om dit op te ruimen, maar pas na 3 x vragen. Met een sigaret in zijn mond (!) kwam hij dit opruimen. De kussens roken enorm vies naar zweet en lijfgeur. Op de plattegrond was te zien dat de caravan naast een grasveld stond, maar in werkelijkheid was het een oude tennisbaan waar het gras uitgroeide, waarom wordt hier niet een grasveld van gemaakt of een speeltuintje ? Midgetgolf was gratis, alleen jammer dat er schelpen rondom de banen liggen, en dat kinderen de schelpen op de midgetgolf banen gooiden. Mooie visvijver, alleen weinig ruimte waar werkelijk gezwommen kan worden.

Superleuke week gehad

Familie Vonk
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Superleuke week gehad!! accomodatie was prima lekker ruim 6 persoons en prima schoon, we hoorde veel geklaag om ons heen maar wij konden ons daar niet in vinden!! Leuke eerste avond gehad met optredens van verschillende artiesten. Circus geweest hebben wij ook echt van genoten. En mensen die klagen over tokkies ja het is geen 5 sterren camping maar daar betaal je ook naar het is een gezellige camping waar je plezier kan maken. kortom een leuke week gehad en wij gaan ieder jaar naar oostappen en hebben nog nooit problemen gehad en 1x wel met een vies huisje en dat was binnen korte tijd opgelost door ons een nieuw schoon huisje te geven.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Fijne vakantie met super leuke animatie!

Marco
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Wij stonden 2 weken met onze tent op de vakantiepark. We waren wel wat huivering na het lezen van de recensies. Moet zeggen ondanks dat het sanitair niet altijd schoon was (dit komt ook door de mensen die er gebruik van maken en het smerig achterlaten door bijv wc's vol te proppen met wc papier!) We hebben ons prima vermaakt. Catering was goed, eten goed te doen en niet zoals eerder omschreven dat je een uur zou moeten wachten tot je bestelling geserveerd werd. Onze bestellingen waren meestal binnen een kwartier klaar. We willen in ieder geval het animatieteam bedanken voor de leuke activiteiten. Onze kinderen hebben echt genoten van de spelletjes, activiteiten en de shows! top!! we willen daarom Jordi, Rilana, Sem en Frank hartelijk bedanken!!

Voor ons niet weer

BNFM
15-8-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen1

We hebben voor 5 dagen niet veel hoeven betalen, daarom verwachtte wij ook niet veel, toch een update:

De stacaravans dateren uit 1980 en zijn voor geen cent veranderd/opgeknapt. De matrassen zijn geen matrassen meer te noemen, enkel alleen harde ijzeren veren. Indien je met je eigen camper/caravan of tent zult gaan heb je meer plezier van je vakantie omdat het park wel geweldig is voor kleine kinderen (vanaf 2 tot een jaar of 6)

Het overdekte strandbad is geweldig, het overdekte chloorbad is veel te klein voor zo’n grote camping en het water mega koud. Jammer dat ze daar zo voor gekozen hebben.

Bedwantsen, onvriendelijk personeel.

Rogier
14-8-2019
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

bij oostappen blauwe meer geweest voor 19 dagen geboekt, maar vroegtijdig afgebroken wegens uitbraak bedwantsen hele gezin onder de uitslag en naar dokter geweest(wordt afgedaan met een paar miezerige wasmunten, dit is geen afhandeling), heb veel mensen gezien daar met zelfde uitslag Bent u afglopen tijd hier ook geweest of bent u er nog en heeft u ook veel jeukende uitslag, maak er werk van.. Zeer harde muziek over gehele park te horen tot diep in de nacht kost je je nachtrust. Merendeel van het personeel is traag en bekt iedereen grof af. Voor ons zeker nooit Wat een slechte vakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019