Zoover

Goed.

Maaike Visser
11-8-2019
  • Onderkomen6

Wij gaan vaker naar ooststappen omdat het niet duur is. Mijn verwachting ligt dan ook niet hoog. Het huisje had wat schoner gemogen maar was prima. Bed was wel hard maar hadden 6 persoons huisje dus de andere matrassen onder het matras gelegd.

Animatie team deed het leuk. Vooral sister act was leuk en de schuimparty..

Onze kinderen 14 en 17 hebben het goed naar hun zin gehad hoewel het zwembad groter had gemogen. Personeel was vriendelijk en deed erg hun best. Winkel was ook goed .

Kortom verwacht niet te veel dan valt het mee.

Met het bonnen boekje van ooststappen kon je veel korting krijgen in de horeca hier hebben we veel gebruik van gemaakt.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Park komt nog lang niet klaar met herorganisatie.

Fam. van den Berg (met kinderen 10 en 12)
9-8-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen3

Park weer in opbouw na slecht beheer. Het slechte beheer is nog niet verbeterd. Lijkt vooral te ontbreken aan ervaring en organisatie. Wachttijden tot 2 uur in het restaurant (wel goede kwaliteit), elke ochtend vuile toiletten zonder WC papier, ed. Verder staan er op het park nog zeer veel bouwvallige huisjes en stacaravans. Entertainment niet kwalitatief. Veel luide muziek met matig artiesten. Zou zouden beter kunnen kiezen voor iets minder vaak maar hogere kwaliteit.

Wel is er een hele nieuwe en net hoofdgebouw neergezet. binnen is klaar buiten nog niet (2020)

Dus samengevat, het park lijkt een nieuwe goede weg te willen inslaan maar heeft nog veel te leren en op te ruimen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Fijn park met goed personeel

de Groot
5-8-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Er wordt hard gewerkt op het park om het mooi en gezellig te maken. De plaza is helemaal nieuw. Ze hebben ook een leuk animatie team.

never nooit meer

Majoor
29-7-2019
  • Onderkomen4

Hele mooie speelhal hal voor de kinderen, maar helaas onderbezetting in het personeel bij het zwembad en bediening restaurant, komt geen een ober vragen of men iets wil, meerdere malen zelf naar de bar gelopen. ook een bestelling duurt erg lang voor je het krijgt. cafetaria duurt een eeuw voor je eten krijgt omdat ze elke bestelling opnemen, bakken en dan de volgende pas bakken. Grootste ergernis de niet werkende gratis WIFI die wij intussen NIEFI noemen. wij hadden een sta wagen gehuurd, de jonge tieners konden al amper in de bedden liggen, deze zijn gewoon erg klein en niet geschikt boven de 10 jaar. ook het tweepersoonsbed is erg klein en hard als beton. verder waren de banken klam en smerig. diverse fineer randen kapot en ontbraken. douche is extreem klein, kraan slecht af te stellen.

overburen op nr 114 dumpen hun tuinafval bij 117 voor de deur, en lieten een leger aan katten loslopen, dus blaffende honden en geen rust

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Hier ga ik nooit meer naar toe.

Ilona
21-7-2019
  • Activiteiten5
  • Onderkomen1

Net terug van een vakantie in een chalet wat niet schoon was toen we aankwamen. Bedden zijn veel te klein en het matras is zo dun dat kun je geen matras noemen. De hygiëne is daar heel erg ver te zoeken, de bediening is heel erg traag. Er zou WiFi aanwezig zijn alleen die is heel erg ver te zoeken. Het zwembad is veel te kort open (12.00 tot 18.00) kortom wij zijn eerder naar huis gegaan en zullen daar nooit neer terug komen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Leuk park, maar hele slechte chalet !

Mirjam Gloudemans
1-5-2019
  • Onderkomen3

Alleen leuk met kleine kinderen, niet voor pubers.

Restaurant prima, leuke locatie

Leuk binnenstrandbad.

Chalet zeer slecht !!!! Saaie inrichting, Vlekken in vloer, hele dunne matrassen, badkamer vol schimmel en vergeeld, mini tv, tegels buiten schots en scheef met punten omhoog. Kapotte kastjes in keuken.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Mooi natuurgebied. Rustig gelegen. Leuk plaatsje

Ingrid Claasen
23-4-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

5 lekkere gehad. Schone caravan leuk gelegen.. voor gezinnen met jonge kinderen perfect dankzij speeltuin en de net aangelegde indoor speeltuin met zwemvijver.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

NOOIT MEER

sandra idema
14-8-2018
  • Onderkomen1

het was vies echt vies rietje en dode mot op de bank in de kast lagen nog wattenstaafjes van andere mensen het kaptafeltje was vies lagen vlekken op de bedden lagen zwarte beestjes op de schone lakens waren vies toen we ze uitpakten er lag nog eten in de magnetron van de vorige bewoners het water dat beetje wat er was mocht in gezwommen worden er zat alleen blauwalg in en was heeeeel weinig water om te zwemmen. Er was wifi maar dan alleen in en rondom het restaurant. 10 minuten staan wachten om in het restaurant wat te drinken bestellen eenmaal aan de beurt moesten we weer wachten want de schoonmaak ging voor??? welke schoonmaak er stonden al 10 minuten borden op tafel waar andere mensen hadden gegeten. ik mocht bij de receptie wachten dan zou er iemand meelopen zodat wij aan konden geven wat er schoongemaakt moest worden in de stacaravan uhh hoort het al niet schoon te zijn voordat er nieuwe mensen in komen?

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastiche we gaan zeker nog een keer terug

Danny tempel
13-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Na de gelezen recensies met knoop in maag naar blauwe meer gegaan.eenmaal aangekomen werden we zeer vriendelijke onthaald.hup naar caravan.deze was gewoon goed redelijk schoon (mijn vrouw heeft smetvrees)en zelfs die bam er genoegen mee en dat wil wat zeggen hahah

Personeel op park ook zeer vriendelijk

De kids hebben zich prima vermaakt en dus wij ook

Zeer zeker een aanrader vooral na pasen want dan is het nieuwe zwembad met extras klaar.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Schandalig! Nooit meer......

de Jong
31-5-2018
  • Activiteiten1

Bij aankomst bleken we bijna de enige gasten te zijn. Alles gesloten. Dit was niet gemeld. Na alle boodschappen in de koelkast gedaan te hebben zijn we weg geweest. Bij terugkomst was alles warm geworden aangezien de koelkast het niet deed. Deurtje sloot niet eens. Schimmel in de lakens en viezigheid overal in de hoeken. Kussens en beddengoed stonken echt schandalig. Werd er misselijk van. Alles gemeld bij de receptie en zou een andere koelkast komen en kussens. Niets gezien. We zouden een midweek gaan maar zijn na 2 dagen vertrokken. Echt afschuwelijk. Heb een mail gestuurd met een klacht maar kreeg een belachelijke mail terug. Je wordt gewoon voor leugenaar uitgemaakt en niet serieus genomen. Zeggen ze.....tja wat kan je verwachten van zo'n prijs....Ik had gehoopt dat ik serieus werd genomen maar helaas.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018