Zoover

Monique
24-7-2013
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8

We hadden veel slechte dingen gehoord over dit park maar het is ons alles meegevallen. Onze Kattenbos Comforthome was schoon en netjes en alles werkte en zag er goed uit. Wij waren er met een kleintje van 2 en hebben ons prima vermaakt.

Inderdaad waren sommige dingen wat verouderd, niet alle waterfietsen deden het en in het peuterbad stond de sproeier nauwelijks aan. Maar denk dat er op ieder park wel iets is. Wij vonden het in ieder geval voor herhaling vatbaar!

jammer het zou beter kunnen.

van der linden
19-10-2008

Jammer dat je na wordt gefloten door al die polen,friet verschrikkelijk en overal die rommel en niet opgeruimde plaatsen. jammerrrrrr.

dure jaarplaatsen,

ik heb het gevoel dat ze er wel mee bezig gaan,overal worden er caravans tussen geplaatst,en hopelijk wordt al gauw iets aan het zwembad inc de glijbaan gedaan die vindt ik er erg gevaarlijk uitzien.

Goed vermaakt

Berend
25-9-2008

Afgelopen zomer met hoge verwachtingen naar deze camping gegaan van de Oostappen Groep. Dit vanwege de vele activiteiten voor de kinderen. Zij hebben zich prima vermaakt, net als wijzelf overigens. De zwemplas is wel wat aan de kleine kant, maar dit mocht de pret niet drukken. Zelf houdt ik veel van vissen, dat kan hier prima. Verder zijn de kampeervelden ruim opgezet en de veldjes zien er goed en verzorgd uit. Complimenten voor dit park.

De perfecte vakantie

Anita Duijndam
12-9-2008

Een heerlijke vakantie gehad een mooie prima camping en een prachtige omgeving.

Groetjes aan iedereen van veld Z

Anita Nico Roy en Nick

Gereisd Familie in juli 2008

waardeloos

Ton
4-9-2008

8 jaar lang vaste gast geweest.

Camping achteruit zien hollen

Steeds meer lege plekken en stacaravans te koop.

Er mag niets en er kan niets.

Overal zijn regels voor.

Animatieteams proberen wel maar krijgen niet de middelen.

Darttoernooi op speelgoed dartbord(van karton)

Het is wel willen maar niet kunnen.

Gereisd Familie in september 2008

een geweldige vakantie.

Erwin Gerrie Justin en Amber
24-8-2008
  • Onderkomen9

Hallo wij ook van vak Z

Wij hebben ook en geweldige vakantie gehad op de

blauwe meren.

Het weer was perfect. het animatie team in een woord geweldig wat een energie stoppen jullie in julie werk.Amber en Justin vonden het jullie helemaal super en jullie werden dan de eeste dagen ook flink gemist.

En voor de rest hebben wij ons gewoon aangepast aan de camping.

Lekker veel gezwommen ,gevist en vele leuke campingactiviteiten beleefd.

De groetjes aan iedereen en in het bijzonder de buren van vak Z.

Natuurlijk ook nog groetjes van Justin en amber aan buurman Hans Clea,Cevin Youri en Sanne.

Bagger

Booman
21-8-2008

Toen we op deze camping kwamen hadden we gelijk zo iets van waarom staan die huisjes daar. Dat bleken dus polen en roemen te zijn. Die lekker van alles meegenieten. Ze roepen steeds naar je als je aan het tennissen bent!! Heel vervelend. De receptie is heel onvriendelijk. Als je gaat klagen hebben ze altijd wel een smoes. Dit is echt niet wat wij ervan hadden verwacht !! Wij dachten een oostappen groep camping zal heel goed zijn. De site van het Blauwe meer was heel mooi , en beloofde van alles. Maar niks is waar. Er zouden 3 verwarmde zwembaden zijn , er zou een vervangend programma zijn bij regen. Je mocht niet eens naar de kinderboederij, die vlak achter het voetbalveldje staat en als je bal erover vliegt dan moet je eerst een uur wachten en als je er zelf over klimt krijg je op je donder. De nachtbewaking gaat gewoon in de kroeg wat drinken inplaats van op te letten!!

Entertainmentteam Alweer Bedankt!!

Anoniem
16-8-2008
  • Onderkomen7

Het park valt me opzich reuze mee. mijn vakantie was geweldig.!! De kinderen hebben zich prima vermaakt. En zijn helemaal fan van elfje.

En god god wat een entertainers. Echt TOP.. nog zo jong en wat ze doen. Nou petje af. Echt Super.

Overdag en ook 's Avonds en altijd vrolijk en gezellig met elkaar en met de kinderen.

Jonathan, Lotte,Dali, Debbie,Swenn,Joffrey,Frenk

Bedankt.

Swenn en Frenk heel veel beterschap!!

treurig

gast?
13-8-2008

al met al bar en boos.roemenen, polen,enkele op gepakt voor aanranding op de camping,het is te gek voor woorden en ze hebben gewoon camping pasjes.was ook verfrissend als je de 2 autobussen elke dag vol zag aankomen van hun werk en dan lekker wassen in het zwembad.en savonds bezopen in de kantine pubers lastig vallen.

maar mensen stuur ook een email naar oostappengroep hoofd kantoor die weten niets van het wanbeleid wat daar word gevoerd, heb ik ook al gedaan.

blauwe meer ,niet weer

Sandra
11-8-2008

De camping ligt mooi,bijna leeg veld W.zwembad was redelijk,het animatieteam deden heel goed hun best,de musicals enzo perfect gedaan, jammer dat er voor de oudere jeugd(12/16)bijna niks te doen is.waarom bingo om 11.00 uu s'morgens??De roemenen in de units bij de camping zijn geen geruststelling,vooral niet bij de jonge meiden,De bardames mogen wel wat vriendelijker zijn,de snackbar is ronduit slecht,wij gingen naar frituur Timmer net buiten de camping( Top)Bij snackbar zijn ze tegen kinderen onvriendelijk en ook bij het waterfietsen 5 euro borg,je mag een half uur kids hebben geen horloge,staat ook niemand die ze terug roept dus geld kwijt,maar komt er een vader of moeder klagen kregen ze wel die 5 euro terug maar daar moet je als ouder wel achteraan.We hebben het wel heel gezellig gehad, je moet er zelf wat van maken.

De sercurity is helemaal top. Harry en Remi jullie waren super.