Zoover

Jerina Verhoog
22-5-2019
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Ga hier alsjeblieft nooit heen!!! Had nog niet eerder veel gehoord over bedwantsen tot ik tijdens het verblijf een paar bultjes kreeg dacht eerst aan muggen eenmaal thuis werden een paar bultjes heel veel bultjes en jeukte verschrikkelijk na onderzoek door arts 3n ongedierte bestrijding kwamen we uit bij bedwantsen bij mij thuis niks gevonden verder nergens anders geweest maar oostappen ontkent bij hoog en laag nee hoor het zijn vast vlooien bij jezelf thuis ze moeten zich de ogen uit de kop scham3n heb als alleenstaande moeder van 2 jonge kinderen niet veel te besteden maar dankzij hun hebben we veel kosten gehad.

Aanrader!

Machiel
18-5-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Erg gezellige camping maar veel last gehad van de luidruchtige buurman.

Ook vaak politie gezien rond het chalet van deze heer.

Verder prima vertoeven!

Gereisd Met partner in april 2019

Nooit meer!

M. Budel
6-5-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen1

Smerige oude caravan en sanitair gebouwen echt vies!

Leuk strandpark

Riet
5-5-2019
  • Activiteiten4
  • Onderkomen7

Het sanitairgebouw bij de camping veld W, was de eerste 4 dagen niet verwarmd. Eindelijk na elke dag een paar keer melden op de 4e dag werd de verwarming aangemaakt. Voor die tijd staan bibberen onder de douchebak. Het zwembad was nog niet te gebruiken, war wel was beloofd. Het binnenstrandbad was ijskoud, de kinderen kwamen er blauw van de kou uit. De ruimte was alleen een beetje aangenaam de paar uren dat de zo'n scheen. Voor de rest was het er ijskoud. De laatste avond en nacht (we zijn een dag eerder naar huis gegaan) deed de verlichting op het veld het niet. Het was pikdonker. Het personeel was wel erg vriendelijk. Er moet nog veel geleerd worden.

Ze zijn goed op weg!

Chantal Van rooy
4-5-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

Het park zijn ze heel goed aan het renoveren na de brand van 2 jaar geleden. Ze hebben nu een hele mooie plaza (het personeel is nog wat ontwetend) met een kidsclub, zit en binnen strand gedeelte, erg leuk voor kinderen van 2 tot ongeveer 14 jaar. En een nieuwe overdekte buiten speeltuin. Nieuw zwembad, was nog niet af en open toen we er waren maar word erg mooi. Ze hebben overal nieuw gras gezaaid, het was nu dus nog erg zanderig. Het park zelf bevat veel particuliere waardoor het geen mooi geheel is. Ook het straat werk moet her en der vernieuwd worden , de toilet gebouwen zijn gerenoveerd maar mogen beter gepoetst worden. Het park is dus erg op de goede weg maar mist de puntjes op de i. Maar ze kunnen ook niet alles te gelijk aanpakken. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Genoten

Lucasse
2-5-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

We hebben een heerlijk weekend gehad, de kinderen vonden de binnen speeltuin geweldig!!

De caravan was netjes, niks op aan te merken.

Jammer dat het zwembad niet klaar was maar die ziet er ook wel ontzettend klein uit.

Boekholt
2-5-2019
  • Activiteiten3
  • Onderkomen2

Niet te vreden alles vies in de stacaravan.mini tv wel geklaagd maar doen er niks mee met 4 personen geweest kleine douche dunne matras voor het bed

Gereisd Met vrienden in april 2019

Leuk park, maar hele slechte chalet !

Mirjam Gloudemans
1-5-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen3

Alleen leuk met kleine kinderen, niet voor pubers.

Restaurant prima, leuke locatie

Leuk binnenstrandbad.

Chalet zeer slecht !!!! Saaie inrichting, Vlekken in vloer, hele dunne matrassen, badkamer vol schimmel en vergeeld, mini tv, tegels buiten schots en scheef met punten omhoog. Kapotte kastjes in keuken.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Mooi natuurgebied. Rustig gelegen. Leuk plaatsje

Ingrid Claasen
23-4-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

5 lekkere gehad. Schone caravan leuk gelegen.. voor gezinnen met jonge kinderen perfect dankzij speeltuin en de net aangelegde indoor speeltuin met zwemvijver.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Diane
25-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Vond prima daar.

Vond jammer dat niet veel kon halen in het winkeltje.personeel was een schat altijd klaar voor een praatje.

Eten restaurant mag wat uitgebreide. Zijn.maar wat je nu kon krijgen was goed.

Personeel was top lieve meiden.

Wat gezellige maken in de caravan schilderij of zo vond wat aan de kale kant.

Maar voor de rest hebben wij een top week gehad.en hoop dat volgend jaar het zwembad klaar zal zijn.

Ik ben er heen gegaan met mijn man dochter schoonzoon en kleinzoon

Gereisd Met partner in augustus 2018