Zoover

Familie W.
21-7-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

Prima vakantie gehad! Bang geworden van de recensies, maar dit was niet nodig. Voor onze kids van 3 en 5 veel te doen op de camping! Mooi nieuw aangelegd zwembad en zwemstrand, top!!!

Wel wat oude vervallen stacaravans van vaste gasten, die mogen weg daar. Maar als je je daar niet aan stoort, heb je een mooie vakantie!

Genoten

Sandra
19-7-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

We hebben een goed verblijf gehad. Veel speeltuinen voor de kids, ook dichtbij de caravan. Prima caravan, ook van binnen. Schoon was het niet echt. Bedden matig maar waar zijn ze wel goed? Bij park van andere keten ook niet. Mooie nieuwe plaza en super leuk speelstrand. Klein binnenzwembad maar wel mooi. Mooie omgeving wat we met de fiets hebben ontdekt. Al met al alles binnen handbereik gehad en genoten! Prijs kwaliteit een 6 vanwege viesigheid in de caravan.

Nooit meer.

Brigitte
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

chalet was vies waaronder de vloer en de keukenaanrecht. Elk matras en kussen zaten vlekken in en zag er smerig uit. Matras is zo dun dat je na 10 min de bodem voelt. Omgeving is vies en word niet goed bij gehouden, vervallen huisjes onkruid van een meter hoog. Chalets zijn aan de buiten kant vies en worden niet schoon gemaakt. Het binnen zwembad is zo klein dat je niks kan doen als er meer mensen in het zwembad zitten. Op de site staat subtropisch zwembad maar dit is alles behalve dat. zwemstrand is mooi maar als het zonnetje gaat schijnen is het heel benauwd omdat er nergens word gekoeld. Er zijn al een aantal politiewagens op het park geweest ivm ruzie en diefstal. Restaurant is erg traag en kan de ‘drukte’ (4 mensen in het restaurant)niet aan. tosti besteld en deze kwam 45 min later. En worden boos als je vraagt of ze het naar je tafel willen brengen. Alle negatieve recensies kloppen hier. Wij zijn 4 dagen eerder naar huis gegaan.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Zonde van je geld! Geen vakantiegevoel!

MT
  • Onderkomen1

Wij hebben diverse campings gehad waaronder Oostappen, maar deze is echt dramatisch in ons oogpunt.

We hadden twee weken geboekt en zijn na 9 dagen al vertrokken. Sanitair is een ramp. Er zijn er drie waarvan 1 gesloten, 1 verouderd en 1 optisch vernieuwd. Wij stonden bij het vernieuwde gebouw, hier was ijskoud water bij de douches, wc's waren smerig en urinoirs stonden droog oftewel een open rioollucht om buikpijn van te krijgen aan de herenzijde. De wc's waren zelfs een keer twee dagen niet gepoetst en dit kan echt niet!!

Vernieuwde complex is gedeeltelijk leuk opgezet. Het zand gedeelte is leuk. Het binnenzwembad is veel te klein. En gratis zwemmen in Hengelhoef kan blijkbaar niet meer terwijl dit wel nog in de folder staat. Bediening bij Horeca is chaotisch. Personeel vindt tafels niet door losse tafelnummers.

Veelal jaarplaatsen waarvan veel verlaten en onderkomen. Zonde van ons geld! Maar langer wilde we hier niet blijven!!!

Wat een ellende

Annet Huizen
18-7-2019

Als alleenstaande moeder toch een midweekje weg geboekt. We zijn gisteren echter alweer vertrokken,2 dagen eerder dan gepland. Wat een ranzig en onvriendelijk park zeg.

De caravan aan het water stonk naar urine ,met name de bank bahhhhh, vies glaswerk in de kast, de douchecabine stonk en was onder de schimmel, vieze matrassen.

Zwembad kan de naam zwembad eigenlijk niet hebben,het enige vertier in het zwembad,de glijbaan was niet open, het meer ziet groen en stinkt vreselijk zodat je daar echt niet in gaat. Maar goed in de folder stond dat je mocht zwemmen in een zwembad op een ander park. Maar dat bleek dus ook niet te kunnen. Wachttijden in de horeca erg lang en veel dingen niet te krijgen. Afgesnauwd door de man achter de toog die duidelijk zn week niet had.

Mn dochter lastig gevallen door nogal associaal volk. Ruzie op de camping en niet zo n beetje ook. Veel gespuis s nachts rond de caravan. Kortom een plek om nooit meer te komen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Dit park nooit meer ga er niet heen

Jef
    17-7-2019
    • Activiteiten1
    • Onderkomen3

Eens maar nooit meer. Vervallen zooi alleen het nieuwe horeca gebouw en zwembad zien er aardig uit. Ga er niet vissen ze zijn allemaal verminkt. Slechte wegen. Slechte service glas en vuil in het strand. vies water. Veel geluid overlast door live muziek van mensen die denken dat ze kunnen zingen tot snachts. Veel vaste gasten die aso zijn. In 1 week 3 politiebussen op het terrein ivm ruzie nooit meer dit park

Viel reuze mee!

FG
    16-7-2019
    • Activiteiten9
    • Onderkomen7

Ondanks alle negatieve verhalen toch een weekendje geboekt, via veiling. Viel ons reuze mee! We hebben een erg leuk weekend gehad. Super vriendelijke mensen, in het restaurant, in de winkel en bij de receptie.

Caravan is niet luxe, maar prima voor de korte tijd dat je er verblijft. Veel speeltuintjes.

Nieuwe plaza ziet er sfeervol uit, werkelijk een prachtig overdekt speelstrand, subliem.

Zwembad is niet groot, maar onze kinderen (7 en 5 jaar) vonden het leuk.

Live muziek op de zaterdagavond was gezellig. Leuk dat ze iets organiseren.

Al met al genoten van een leuk weekend. Ze zouden iets aan het onderhoud van diverse caravans kunnen doen, sommige ogen erg vervallen. Maar er staan ook keurig onderhouden caravans van vaste gasten.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Nooit meer en met gierende banden naar huis.

B van Rooij
    15-7-2019
    • Onderkomen1

Het is een vieze camping. De caravan vraag ik me af hoe durven ze dit te verhuren..... glazen plakte met schimmel vast in de kastjes. Gevolg glas in mijn hand. Het strandbad vol met ontlasting. Aan gegeven en het werd niet op geruimd. Nee het werd alleen maar meer. Achter ons mensen die aan het dealen waren met kinderen erbij. Nog nooit zoiets mee gemaakt. In de winkel vleeswaren die verkleurd waren. Deze aan het personeel gegeven maar deze gaf aan kunt u nog best opeten. Nee dank u wel deze waren grauw- groen van kleur. Tevens geprobeerd om 10,- te laten berekenen voor 5 croissantjes en 4 chocolade broodjes. Dan geef je aan het klopt niet zit er weer een chagerijnige meisje achter de kassa. Eten daar is ook geen lol 1.5 wachten en het zat nog niet eens vol. Caravan is s'morgens gewoon nat van het vocht en de bank stonk naar urine. 1 persoon al eerder weg gegaan

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Ondanks de nieuwe faciliteiten toch teleurstellend

Sanne
    9-7-2019
    • Onderkomen3

Campingplaats op veld M. Toiletgebouw niet schoon, geen waterdruk en douches koud. Ondanks klacht hierover weggelegd te hebben op dag 1, niet verholpen.

Entertainment voor de kinderen tijdens de avondshow gaat vooral over stomme dingen zeggen over de ander en de kinderen mogen dan bedenken wat ze moeten zeggen. Hele onpedagogische inhoud. Folder/plattegrond klopt niet. Er is geen speeltuin op veld M (wat er wel op stond). Er is ook geen kinderboerderij (wat er wel op stond). Gratis zwemmen bij Hengelhoef kan ook niet (wat wel in de folder stond). Overdekt speelstrand is leuk, zwembad èrg klein. Kinderen waren snel erop uitgekeken. Informatie over de droomexpres (treintje dat over het park rijdt) is nergens te vinden of de tijden kloppen niet. Niet voor herhaling vatbaar.

Niet voor herhaling vatbaar

Jo
    30-6-2019
    • Activiteiten5
    • Onderkomen5

Accomodatie povertjes,in de doucheruimte ,geen gordijn voor raam,dat zelfs niet openkan ,hoewel er een sticker opstaat van nooduitgang,verhuur accomodaties zijn enigszins nog onderhouden,wat men niet kan zeggen vn jaarplaatsen,sommige caravans ,chalets in embarmelijke staat,vuil en viezigheid voor de panden.geen fraai zicht.

Winkeltje is de naam winkel niet waardig ,heeft bijna niets van deftige voeding in rekken,restaurant (wat men restaurant noemt)alles behalve vriendelijk personeel op paar uitzonderingenna,werden na verschillende malen te hebben geroepen compleet genegeerd!!!!,na 30'zelf iets gaan bestellen binnen aan toog,drank direct gekregen, maar 30'moeten wachten op ijscoup ,die dan nog voor de helft gesmolten was,geld niet waard!,bestellingen en reken die niet kloppen en onopgeleid personeel die tafels niet weten staan en rondlopen met bestell als kippen zonder kop,veel luidruchtige muziek vooral s'av,dringend ander beleid!😢

Gereisd Met partner in juni 2019