Zoover

Mb
28-7-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Voor alle azijnzeikers! Wat verwachten mensen bij aankomstdagen dat je zo ff door kan rijden? Faciliteiten prima te doen alles keurig zwembad misschien iets klein maar om lekker af te koelen prima te doen enige minpuntje is het restaurant gebeuren onervaren personeel maar ze proberen het er beste van te maken! Voor de rest prima park en ligging...

Zeer goed

Vreys mario
28-7-2019
  • Onderkomen8

Dat het park voorzien is van veel activiteiten een goed sanitair maar ook dat de gasten die er verblijven eens in eigen boezem kijken als ze een vuil toilet of douche tegen komen het is niet het personeel die het daar zo achterlaat he als iedereen zoals thuis het sanitair achterlaat is er niets mis ook de behulpzaamheid van het personeel en vriendelijkheid mag wel is vernoemd worden echt waar sommige mensen hier negatieve reacties op het web schrijven weet ik echt niet ik ga zeker nog terug M.V.G bedankt voor het verblijf

Gereisd Met partner in juli 2019

Nooit meer,

De boer
26-7-2019
  • Activiteiten1
  • Onderkomen6

Aankomst: chaos lange rijen verkeer staat helemaal vast mensen agressief personeel geen aansturing.

Caravan: voor de prijs is het normaal.

Park: regels worden niet nageleefd na 23:00 nog veel herrie,dronken mensen grote groepen die tot diep in de nacht feest vieren bij de caravan.

Heel veel honden voornamelijk vecht honden pitbulls etc. Deze lopen ook los onze boomer die aan de riem is toen gegrepen en kon naar de dierenarts met flinke wonden.

Zwembad veels te klein je kan geen zwemslag maken want zit bomvol.

Standbad wel erg leuk maar is net een broeikas zo heet.

Restaurant: bediening niet ervaren verkeerd eten wordt er gebracht en lang wachten op je drankje.

Buiten meer: maar een klein gedeelte om te zwemmen de rest is om te vissen. Meer is eerder bruin als blauw en water is door de kilo's visvoer ontzettend smerig. Je badpak en je lichaam zitten onder de bruine drap als je eruit komt.

Wij komen hier nooit meer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Leuke faciliteiten, maar ook veel verbeterpunten

Mary
25-7-2019
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5

Prima camping. Kinderen hebben zich goed vermaakt in de (met tent overdekte) speeltuin. Binnenzwembad is leuk, met grote glijbaan, bubbelbad en peuterbad. Binnenstrandje ook een aanrader. Wel trage bediening. Bediening vergat bestelling, half uur gewacht op eten, terwijl amper tafeltjes bezet waren. Aankondiging kinderdisco, bleek er buiten seizoen niet te zijn.

Bij de receptie een klacht ingediend over 2 avonden geluidsoverlast. Onaangekondigd harde dj muziek op het terrein. Zelfs na 23:00u (tot 01:00u!), wanneer het stil moet zijn op het park. Kinderen vaak wakker. Vakantie eerder afgebroken hierdoor. Personeel horeca wist pas last minute van de muziek/festival. Achterstallig onderhoud caravan bij receptie gemeld. Oa gevaarlijk gammel trapje voor stacaravan.

Na terugkomst de klacht gemaild naar Oostappen. Reminder gestuurd. Reactie: dat er bij de receptie niks gemeld zou zijn door ons! Nog 2x gemaild, maar geen reactie. Schandalig.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Toppie

Lilian
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Na vele slechte secties te hebben gelezen waren we bang voor het ergste. Niets is minder waar. Schoon goed bijgehouden park, vele speel voorzieningen, mooi zwembad en overdekt strand, mooie vijver, misschien nog niet helemaal af. super terras en vele activiteiten voor ieder wat wils. Caravan niet super schoon maar ook niet "smerig" alles aanwezig. Iets kappot dan wordt er volgende dag meteen nieuw gebracht. De caravans zien er allemaal goed uit ook de vaste plaatsen. Gezellig volk veel Nederlanders nette bediening die hard werken met 40graden! Prima matrassen en ja een caravan is niet groot maar het terras wel;)

Je bent op vakantie en niet thuis dus al met al voor herhaling vatbaar!

Wij gaan zeker terug.

Carlo
  • Onderkomen10

Rond het meer (>20m diep), dat geschikt is voor in te zwemmen en te vissen (karpers van +-10kg) bevinden zich staancaravans, kampeerplaatsen en chalets op jaarbasis. Ook de befaamde plaza met bar, restaurant, snackbar, terras zijn volledig vernieuwd en onder hetzelfde dak bevinden zich ook een strandspeelbad en een zwembad met glijbaan en welness.

Het winkeltje is eerder klein, maar het voornaamste is verkrijgbaar. De stad Lommel ligt immers op een boogscheut en daar zijn alle voornaamste Belgische winkels aanwezig.

Ook de omgeving met de Sahara en Bosland hebben veel te bieden voor jong en oud. Vlak naast de camping ligt een impresionant Duits militair kerkhof (40000 gesneuvelden)

Tegen 2020 zouden ook de sport en spelmogelijkheden nog aangepast worden.

Voor iedereen iets te doen dus.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

We komen volgend jaar terug!

Ellie
  • Onderkomen10

14 nachten gekampeerd en vandaag met spijt in het hart thuisgekomen. Supervakantie gehad. Zeer vriendelijk personeel. Topanimatie voor de kinderen. Zeer mooi overdekt zwembad en overdekt strandbad. Lekker eten in het restaurant. Bij warm weer fijn zwemmen in de zwemvijver. We kijken al uit naar volgend jaar. Een echte aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

op zich een prima camping maar er is nog werk aan!

Naomi
23-7-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Na de recensies gelezen te hebben waren wij heel bang dat het een hel vakantie zou worden. Onze ervaring is dat het opzich een prima camping is maar er is nog wel wat werk aan de winkel. Accomodatie is klein, dat weet je want je boekt een stacaravan. Dus de bedden zijn ook klein dat is nou eenmaal zo. De matrassen liggen wel echt slecht. Laken pakketten worden dagenlijks aangeleverd in plastic net terug van de wasserette. je slaapt dus gewoon tussen schoon beddengoed. Accomodatie is niet schoon maar dat vind ik bij andere parken ook. Zwembad is mooi maar te klein voor het aantal gasten. Binnenstrand is leuk maar veel te benauwd en jammer dat het in een binnenspeeltuin setting was. Had het leuker gevonden als iedereen lekker op zijn handdoekje in het zand zou liggen. Grote speeltuin voor de kids. Die hebben zich ook goed vemaakt. Voor volwassene niks te beleven wij wilde dan ook het liefst 4 dagen eerder naar huis maar de kinderen niet.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Hier ga ik nooit meer naar toe.

Ilona
21-7-2019
  • Activiteiten5
  • Onderkomen1

Net terug van een vakantie in een chalet wat niet schoon was toen we aankwamen. Bedden zijn veel te klein en het matras is zo dun dat kun je geen matras noemen. De hygiëne is daar heel erg ver te zoeken, de bediening is heel erg traag. Er zou WiFi aanwezig zijn alleen die is heel erg ver te zoeken. Het zwembad is veel te kort open (12.00 tot 18.00) kortom wij zijn eerder naar huis gegaan en zullen daar nooit neer terug komen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Leuk!!

Familie W.
21-7-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

Prima vakantie gehad! Bang geworden van de recensies, maar dit was niet nodig. Voor onze kids van 3 en 5 veel te doen op de camping! Mooi nieuw aangelegd zwembad en zwemstrand, top!!!

Wel wat oude vervallen stacaravans van vaste gasten, die mogen weg daar. Maar als je je daar niet aan stoort, heb je een mooie vakantie!