Zoover

3-8-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Vond prima daar.

Dit was onze tweede jaar.

Om eerlijk te zijn vond ik bij het oude restaurant toch gezellige.

Jullie hebben het mooi gemaakt echt waar.maar ik denk dat jullie die platen er nooit op hadden moeten doen veel tewarm daar onder.

Kinderbparadijs top mooi gemaakt.

Servies was verder goed.

Was heel warm dat we daar waren dronk water kon het zelfs niet aan zat lood in dus geen drink water.ze hebben er alles aan gedaan.maar toen we weggingen zat het er nog in.

Dus moesten we zelf water kopen dat is jammer dat we geen water kregen.had een mooie servies geweest.

Verder was de caravan schoon.hebben niet veel gebruik van gemaakt omdat het over de 50 graden was binnen.

Dus buiten ook de taras was heel slecht tegels stonden omhoog door de wortels van de bomen daar moeten jullie wel wat aan doen.

Kijken of we volgendjaar terug komen of ook keer ander park bezoeken

Schaamteloos slecht

Familie Winters
2-8-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen1

Niet voor herhaling vatbaar: De caravan was verschrikkelijk smerig, opgedroogde urine op het toilet, vloer vreselijk smerig, buitenkant van de caravan bemost, inboedel niet compleet zoals tekort aan bestek, geen opscheplepels, super kleine pannen voor een 6 persoons caravan, geen batterijen in de afstandbediening, geen deksel op de prullenbak en toen deze alsnog geleverd werd vol met spinnenwebben, deels kapot gasfornuis en na reparatie nog steeds kapot, twee lampen in de keuken en een van de buitenverlichting kapot, gammel trapje naar de deur.........Dan voel je je echt totaal niet welkom. Een flinke smak geld betalen voor een grote caravan en dan zelf de boel moeten poetsen. Schaamteloos slecht.

Ook veel verpauperde caravans en leegstand op het terrein. De hele uitstraling is niet uitnodigend.

De kinderen hebben zich gelukkig wel vermaakt, maar Het Blauwe Meer moet zich schamen.

Geen camping maar zigeunerpark

Evy De Maeyer
1-8-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen3

De titel zegt alles... wij stonden op een veld waar 6 caravans Romas stonden...je had er nog meer over het hele park... ze dede alsof alkes van hen was...hun kibderen slaan, tot 1 uur in de nacht joints roken en muziek. Het ergste was nog hun onveilig grote kampvuren .... en hun stapels vuiliszakken... de baas deed lekker met ze mee iov alle klachten van medekampeerders serieus te nemen.... undercover in het echt....

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2019

Nooit meer

Mart
1-8-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen2

Ik en mijn vriendin wouden graag op naar een camping dus we besloten te kijken op internet. Hier zagen we een veiling van “Een week naar oostappen groep” voor 4 pers we boden en wonnen. Het huisje: schandalig, gewoon totaal niet schoongemaakt van de vorige bezoekers, dit hebben wij uiteindelijk 3x moeten aangeven bij de receptie en uiteindelijk kwam er iemand die 10 min ging dweilen zei dat ze geen stofzuiger had en gewoon weer weg ging. Bij de receptie werd ons verteld dat ze onderbemand waren maar daar hebben wij als klant toch niks mee te maken? De receptionist gaf ons een €15 waardebon maar als vakantieganger wil je gewoon een schoon huisje. Echt een slecht park ze investeren heel veel in een overdekt speelparadijs maar de huisje zijn zwaar gedateerd. Echt niet aan te raden spaar aub iets langer door en ga naar centerparcs

Gereisd Met partner in juli 2019

Prachtig park

Sylvia
30-7-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Helemaal in orde !! Enige minpuntje uur moeten wachten voor we sleutel kregen omdat stacaravan nog niet gepoetst was maar voor de rest prima !! Half uurtje wachten op mijn malse biefstuk is normaal

Het water van het meer is niet vuil

De matras van het bed lag prima

Kortom prima park !!!

Gereisd Alleenreizend in juli 2019

Fantastisch.

Linda Borg
29-7-2019
  • Onderkomen10

Super leuk park met geweldige animatie.

Hebben ons hier allemaal super goed vermaakt.

Zijn 2 weken geweest in een 6 persoons chalet en de tijd van ons leven gehad.

never nooit meer

Majoor
29-7-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen4

Hele mooie speelhal hal voor de kinderen, maar helaas onderbezetting in het personeel bij het zwembad en bediening restaurant, komt geen een ober vragen of men iets wil, meerdere malen zelf naar de bar gelopen. ook een bestelling duurt erg lang voor je het krijgt. cafetaria duurt een eeuw voor je eten krijgt omdat ze elke bestelling opnemen, bakken en dan de volgende pas bakken. Grootste ergernis de niet werkende gratis WIFI die wij intussen NIEFI noemen. wij hadden een sta wagen gehuurd, de jonge tieners konden al amper in de bedden liggen, deze zijn gewoon erg klein en niet geschikt boven de 10 jaar. ook het tweepersoonsbed is erg klein en hard als beton. verder waren de banken klam en smerig. diverse fineer randen kapot en ontbraken. douche is extreem klein, kraan slecht af te stellen.

overburen op nr 114 dumpen hun tuinafval bij 117 voor de deur, en lieten een leger aan katten loslopen, dus blaffende honden en geen rust

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Prima te doen!!!

Mb
28-7-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Voor alle azijnzeikers! Wat verwachten mensen bij aankomstdagen dat je zo ff door kan rijden? Faciliteiten prima te doen alles keurig zwembad misschien iets klein maar om lekker af te koelen prima te doen enige minpuntje is het restaurant gebeuren onervaren personeel maar ze proberen het er beste van te maken! Voor de rest prima park en ligging...

Zeer goed

Vreys mario
28-7-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Dat het park voorzien is van veel activiteiten een goed sanitair maar ook dat de gasten die er verblijven eens in eigen boezem kijken als ze een vuil toilet of douche tegen komen het is niet het personeel die het daar zo achterlaat he als iedereen zoals thuis het sanitair achterlaat is er niets mis ook de behulpzaamheid van het personeel en vriendelijkheid mag wel is vernoemd worden echt waar sommige mensen hier negatieve reacties op het web schrijven weet ik echt niet ik ga zeker nog terug M.V.G bedankt voor het verblijf

Gereisd Met partner in juli 2019

Nooit meer,

De boer
26-7-2019
  • Activiteiten1
  • Onderkomen6

Aankomst: chaos lange rijen verkeer staat helemaal vast mensen agressief personeel geen aansturing.

Caravan: voor de prijs is het normaal.

Park: regels worden niet nageleefd na 23:00 nog veel herrie,dronken mensen grote groepen die tot diep in de nacht feest vieren bij de caravan.

Heel veel honden voornamelijk vecht honden pitbulls etc. Deze lopen ook los onze boomer die aan de riem is toen gegrepen en kon naar de dierenarts met flinke wonden.

Zwembad veels te klein je kan geen zwemslag maken want zit bomvol.

Standbad wel erg leuk maar is net een broeikas zo heet.

Restaurant: bediening niet ervaren verkeerd eten wordt er gebracht en lang wachten op je drankje.

Buiten meer: maar een klein gedeelte om te zwemmen de rest is om te vissen. Meer is eerder bruin als blauw en water is door de kilo's visvoer ontzettend smerig. Je badpak en je lichaam zitten onder de bruine drap als je eruit komt.

Wij komen hier nooit meer terug.