Zoover

Stephan Kuipers
11-8-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Ik snap niet waarom mensen zulke slechte reviews schrijven. Ik ben met mijn gezin (vrouw en 4 kinderen - van 2 tot en met 11 jaar -) voor twee weken naar Blauwe Meer geweest. Vooraf las ik alleen maar slechte reviews (op Google) en ging enigszins bevoordeeld er heen. We zaten in een 6 persoons Mobile home waar alles schoon was, in vergelijking met vorig jaar op ander park. Onze kinderen hebben zich twee weken vermaakt met hun animatieteam, binnen zwembad (waar het i.v.m. hitte wat drukker was dan normaal), binnen strand en buiten speelplaatsen. Waar je ook heen ging met vragen, alleen maar vriendelijk personeel. 'S avonds verschillende toiletten bekeken (reviews over smerige toiletten) en geen smerige toilet aangetroffen. Onze geiser ging kapot en binnen 10 minuten kwamen ze langs en binnen 15 minuten gerepareerd. Met een leeg gevoel gingen we weer naar Groningen. Ik sluit af om te zeggen dat Blauwe Meer echt een aanrader is!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Park komt nog lang niet klaar met herorganisatie.

Fam. van den Berg (met kinderen 10 en 12)
9-8-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen3

Park weer in opbouw na slecht beheer. Het slechte beheer is nog niet verbeterd. Lijkt vooral te ontbreken aan ervaring en organisatie. Wachttijden tot 2 uur in het restaurant (wel goede kwaliteit), elke ochtend vuile toiletten zonder WC papier, ed. Verder staan er op het park nog zeer veel bouwvallige huisjes en stacaravans. Entertainment niet kwalitatief. Veel luide muziek met matig artiesten. Zou zouden beter kunnen kiezen voor iets minder vaak maar hogere kwaliteit.

Wel is er een hele nieuwe en net hoofdgebouw neergezet. binnen is klaar buiten nog niet (2020)

Dus samengevat, het park lijkt een nieuwe goede weg te willen inslaan maar heeft nog veel te leren en op te ruimen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Snap niet de negatieve recensies

Marie
8-8-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Wij gingen met een onderbuik gevoel hierheen na het lezen van de recensies. Flessen schoonmaak mee. Bij receptie na 25 minuten ingecheckt. Vrolijke mensen. Caravan was schoon. Wij zaten perfect achter in in de 400 serie. Plekken hadden daar genoeg ruimte. Hadden defecte tv, werd gelijk nieuwe gebracht. Zwembad is idd klein. Binnen plaza erg mooi geworden. Wel erg warm. Entertainment was prima. Genoeg activiteiten worden georganiseerd. Meertje was heerlijk. Elke keer gecheckt op buitenzwemmen.be. en waardes zijn goed. Staan wel veel oude caravans, maar als je daar niet aanstoort, heb je prima vakantie. Wij konden ook gewoon zwemmen bij Hengelhoef. Stond bij onze reservering, dus zou niet weten waarom het niet kon. Is wel 35 minuten rijden. Wij hebben 2 fantastische weken gehad! Wel raar dat de visvijver groter gedeelte is dan het zwemgedeelte. Dus voor degene die nog gaan fijne vakantie.

Zou het niet doen

Rob
6-8-2019
  • Onderkomen1

Zou een andere camping kiezen heb drie kids maar het animatie team is onervaren en doen aparte spelletjes.

Het is oud en vervallen en smerig.

Het nieuwe gedeelte is klein slecht bezet en bij drukte wil je er echt niet zijn.

Best wel een deceptie als je een gewend bent om naar een normale camping te gaan als je de negatieve recensies leest klopt dit allemaal behalve van de mobile homes heb ik geen weet want zit gelukkig in mijn eigen tent.

Kijk alsjeblieft naar wat anders want hier komen wij nooit meer.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

slechte service, zeer vieze accomodatie nooit meer

angela
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1

ons verblijf was TE KLEIN, TE SMERIG, ontzettend onbeleefd en onvriendelijke mensen aan de balie, waarvan je een grote mond krijgt. huisje was vies... haren...bloed...tandpasta...en vlekken waarvan je niet wil weten wat het is, stopcontact wat half uit de muur hangt geen plaats voor een kinderbedje en als antwoord krijg je dan dat je het babybedje maar op een eenpersoonsbed moet zetten en moet kijken of het blijft staan. oplossingen worden er niet geboden ja even snel opnieuw schoonmaken maar je moet niet zeuren.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Fijn park met goed personeel

de Groot
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Er wordt hard gewerkt op het park om het mooi en gezellig te maken. De plaza is helemaal nieuw. Ze hebben ook een leuk animatie team.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Vies en slecht onderhouden park, binnenstrand leuk

Sharon
  • Onderkomen2

Wij hebben hier 8 gekampeerd. Het is een goedkope camping en dus verwachtten wij geen 5sterren. Echter, zelfs voor low budget vinden wij dit niks: kleine kampeerplekken, zeer slecht/achterstallig onderhoud van het park, sanitairgebouwen zijn naast slecht onderhouden onwijs smerig (sinds dag van aankomst was 1 damestoilet al kapot: overstroomde continu waardoor het toiletgebouw onder water stond, na meerdere meldingen is dit op dag van vertrek nog niet gefixed). Zelfs direct na schoonmaak is het sanitairgebouw ontzettend vies te noemen.

Bizar slechte animatie.

Het nieuwe complex op het park is leuk. Het overdekte strandje vonden onze kinderen geweldig. Het overdekte zwembadje is echter veel te klein voor zo'n groot park (ongeveer 5*8 meter).

De zwemvijver heeft allemaal bakstenen en scherpe onderdelen op de bodem, daardoor niet veilig voor kinderen.

Het winkeltje is ontzettend klein en heeft amper iets te koop.

Voor ons nooit meer.

Nooooitt doen!!

Sonya
4-8-2019
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1

Verschrikkelijk! Eerder weggegaan! Bah! Mobile home te smerig voor woorden! Kapot, gammel en stinkt naar oude kringloopwinkel. Vieze vuilniszakken laten ze door het park gewoon dagen staan! Half uur wachten op drankje bij bar. Vies stink water het meer, veeel herrie in de avond, Na noodnummer bellen doen ze gewoon slagboom niet open en gaat men nog tegen mijn Schelden terwijl ik met nood naar het ziekenhuis moet omdat mijn zoontje geen adem kreeg. Kortom Beter iets meer betalen voor ander park en dit park keihard voorbij rijden!! Echt zonde van elke euro die je hier aan uitgeef! En echt wij zijn niet moeilijk maar dit is echt verschrikkelijk! Camping oranje is jaloers op dit zooitje!

nooit meer !

Jessica
3-8-2019
  • Onderkomen1

Man man man waar moet ik beginnen, normaal schrijf ik geen reviews maar dit was toch wel iets waarvan ik jullie op de hoogte wil stellen. Allereerst de accommodatie, de stacaravan is oud vies lelijk smerig en vreselijk. Het bed is een plank met een topper als je je draait voel je de plank. Na een week met pijn in nek en rug terug naar huis.

Technische dienst doen hun best en maken dikke overuren. Overige Medewerkers van het park doen hun best maar zijn zwaar onervaren. Als de bediening zo zou werken in een gewoon restaurant hadden ze failliet geweest. Pannenkoeken waar je een uur op moet wachten en dan nog de animatie. Jonge meisjes die geen idee hebben wat ze doen, het is een aanfluiting. Tip voor het park, zorg voor schone en goed onderhouden verblijven en spendeer wat geld aan goede ervaren medewerkers tussen de onervaren. Ik geef iedereen het advies om hier NIET heen te gaan. Zonde geld zonde vakantieuren en tijd.

Diane
3-8-2019
  • Activiteiten6

Vond prima daar.

Dit was onze tweede jaar.

Om eerlijk te zijn vond ik bij het oude restaurant toch gezellige.

Jullie hebben het mooi gemaakt echt waar.maar ik denk dat jullie die platen er nooit op hadden moeten doen veel tewarm daar onder.

Kinderbparadijs top mooi gemaakt.

Servies was verder goed.

Was heel warm dat we daar waren dronk water kon het zelfs niet aan zat lood in dus geen drink water.ze hebben er alles aan gedaan.maar toen we weggingen zat het er nog in.

Dus moesten we zelf water kopen dat is jammer dat we geen water kregen.had een mooie servies geweest.

Verder was de caravan schoon.hebben niet veel gebruik van gemaakt omdat het over de 50 graden was binnen.

Dus buiten ook de taras was heel slecht tegels stonden omhoog door de wortels van de bomen daar moeten jullie wel wat aan doen.

Kijken of we volgendjaar terug komen of ook keer ander park bezoeken