Zoover

Susanne
26-8-2019
  • Activiteiten3
  • Onderkomen1

Slechte binnenkomst bij receptie en duurt enorm lang. Eenmaal in het huisje kapot geschrokken van de vieze strinklucht die uit de koelkast kwam ook hebben we die niet weg gekregen badkamer heel vies en ook de bank rook niet fris. Gebeld naar de receptie heb ik meerdere malen moeten doen voordat er iets gedaan werd. Na 5 uur kwam er eindelijk iemand die 10 min in het huisje is geweest om het "schoon" te maken.... ook alle buren hadden hier last van..gelukkig was het mooi weer en hebben we veel buiten kunnen leven dat was het enige pluspunt het meer waar we aanstonden vond ik niet echt zwembaar heel vies water allemaal grote stenen waardoor ik mijn teen heb opgehaald en ook niet echt bepaald fijn strand om op te liggen.. dus al met als zal ik er de volgende keer voor kiezen om wat geld bij te leggen en naar een mooie en goede plek te gaan want wij gaan hier niet meer heen?

Nooit meer

Fam visser
24-8-2019
  • Onderkomen2

Niet naartoe gaan zonde van uw geld.

Zeer hoog tokkie gehalte alleen om ruzie makende mensen om ons heen harde muziek.

Geklaagd bij de receptie wel alternatief aangeboden gekregen maar daar hebben we voor bedankt.

Vakantie stemming volledig om zeep.

Nederlanders op vakantie om je rot voor te schamen.

Je bent daar te gast gedraag je hiernaar.

Sommige mensen moeten lang sparen om op vakantie te kunnen gaan. Gun iedereen hun welverdiende rust.

Nooit meer

Lars brugmans
23-8-2019
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4

Het wc papier was als kranten papier en veelste harde muziek in de avond en weinig te doen voor pubers in de avond.

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Voor ons niet weer

BNFM
15-8-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen1

We hebben voor 5 dagen niet veel hoeven betalen, daarom verwachtte wij ook niet veel, toch een update:

De stacaravans dateren uit 1980 en zijn voor geen cent veranderd/opgeknapt. De matrassen zijn geen matrassen meer te noemen, enkel alleen harde ijzeren veren. Indien je met je eigen camper/caravan of tent zult gaan heb je meer plezier van je vakantie omdat het park wel geweldig is voor kleine kinderen (vanaf 2 tot een jaar of 6)

Het overdekte strandbad is geweldig, het overdekte chloorbad is veel te klein voor zo’n grote camping en het water mega koud. Jammer dat ze daar zo voor gekozen hebben.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Bedwantsen, onvriendelijk personeel.

Rogier
14-8-2019
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

bij oostappen blauwe meer geweest voor 19 dagen geboekt, maar vroegtijdig afgebroken wegens uitbraak bedwantsen hele gezin onder de uitslag en naar dokter geweest(wordt afgedaan met een paar miezerige wasmunten, dit is geen afhandeling), heb veel mensen gezien daar met zelfde uitslag Bent u afglopen tijd hier ook geweest of bent u er nog en heeft u ook veel jeukende uitslag, maak er werk van.. Zeer harde muziek over gehele park te horen tot diep in de nacht kost je je nachtrust. Merendeel van het personeel is traag en bekt iedereen grof af. Voor ons zeker nooit Wat een slechte vakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Niet als je een schoon toilet/douche wil!

Goossens
14-8-2019
  • Onderkomen6

Smerig sanitair dat naar mijn mening niet goed wordt schoon gemaakt, sanitair bij restaurant en zwembad is wel schoon en modern maar de douches en toiletten op de camping zelf zijn nog te vuil om op te gaan, de eigenaar van de camping ook totaal niet vriendelijk !

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Komen zeker terug

De paauw
12-8-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Ons verblijf was schoon 4 persoons caravan en dichtbij de plaza

De horeca mensen doen hun best maar zijn af en toe de weg kwijt op t terras.

Dit hebben wij verholpen door zelf aan de bar te bestellen

Animatie team doet ook erg hun best om de mensen te vermaken

Helemaal ideaal is t misschien niet maar als je niet al te hogen eisen stelt is t prima in orde.

Zelf maken we de caravan schoon voor vertrek dit omdat de schoonmaak er ook maar bepaalde tijd voor hebben

Misschien leuk om te vermelden dat er een bushalte dichtbij t park is die naar t centrum van Lommel rijdt.

Kun je je auto laten staan.

We komen zeker in 2020 terug om te kijken of de rest ook zo mooi is geworden

Kortom fijne vakantie gehad

Goed.

Maaike Visser
11-8-2019
  • Onderkomen6

Wij gaan vaker naar ooststappen omdat het niet duur is. Mijn verwachting ligt dan ook niet hoog. Het huisje had wat schoner gemogen maar was prima. Bed was wel hard maar hadden 6 persoons huisje dus de andere matrassen onder het matras gelegd.

Animatie team deed het leuk. Vooral sister act was leuk en de schuimparty..

Onze kinderen 14 en 17 hebben het goed naar hun zin gehad hoewel het zwembad groter had gemogen. Personeel was vriendelijk en deed erg hun best. Winkel was ook goed .

Kortom verwacht niet te veel dan valt het mee.

Met het bonnen boekje van ooststappen kon je veel korting krijgen in de horeca hier hebben we veel gebruik van gemaakt.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Echt een aanrader!

Stephan Kuipers
11-8-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Ik snap niet waarom mensen zulke slechte reviews schrijven. Ik ben met mijn gezin (vrouw en 4 kinderen - van 2 tot en met 11 jaar -) voor twee weken naar Blauwe Meer geweest. Vooraf las ik alleen maar slechte reviews (op Google) en ging enigszins bevoordeeld er heen. We zaten in een 6 persoons Mobile home waar alles schoon was, in vergelijking met vorig jaar op ander park. Onze kinderen hebben zich twee weken vermaakt met hun animatieteam, binnen zwembad (waar het i.v.m. hitte wat drukker was dan normaal), binnen strand en buiten speelplaatsen. Waar je ook heen ging met vragen, alleen maar vriendelijk personeel. 'S avonds verschillende toiletten bekeken (reviews over smerige toiletten) en geen smerige toilet aangetroffen. Onze geiser ging kapot en binnen 10 minuten kwamen ze langs en binnen 15 minuten gerepareerd. Met een leeg gevoel gingen we weer naar Groningen. Ik sluit af om te zeggen dat Blauwe Meer echt een aanrader is!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Park komt nog lang niet klaar met herorganisatie.

Fam. van den Berg (met kinderen 10 en 12)
9-8-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen3

Park weer in opbouw na slecht beheer. Het slechte beheer is nog niet verbeterd. Lijkt vooral te ontbreken aan ervaring en organisatie. Wachttijden tot 2 uur in het restaurant (wel goede kwaliteit), elke ochtend vuile toiletten zonder WC papier, ed. Verder staan er op het park nog zeer veel bouwvallige huisjes en stacaravans. Entertainment niet kwalitatief. Veel luide muziek met matig artiesten. Zou zouden beter kunnen kiezen voor iets minder vaak maar hogere kwaliteit.

Wel is er een hele nieuwe en net hoofdgebouw neergezet. binnen is klaar buiten nog niet (2020)

Dus samengevat, het park lijkt een nieuwe goede weg te willen inslaan maar heeft nog veel te leren en op te ruimen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019