Zoover

Vakantiepark
5,7

• Activiteiten6,1
  • Onderkomen5,1

Leuk voor kinderen, slecht accommodatie

Tanja
11-9-2019
  • Onderkomen4

Leuk voor de kids, vooral het nieuwe binnen gedeelte, met strand. Dat is echt veel klim en water plezier! Zwembad ook prima. Buiten meer, waar je ook kan vissen. Leuk animatie team, enthousiast en wordt veel georganiseerd. Bij aankomst kortingsbonnen voor horeca, top, grote plaza. Midgetgolf is gratis. Geen autovrij park, maar er werd netjes gereden. Treintje die op het park zou rijden was er niet. Bosrijke omgeving.

Accommodatie ben ik minder over te spreken. Niet alles was heel (kapotte kruk, en opstap naar mobile home). Inventarisatie was niet compleet, dit aangegeven maar is nooit aangevuld. Bank schreef, niet schoon, deuren die klemmen. Beetje oud en aan vervanging toe.

Bij het zwembad waren maar 6 omkleed hokjes! Echt veel te weinig, je stond echt 10 minuten te wachten om je om te kunnen kleden. Er qua hygiëne konden we ook nog we wat verbeteren. overvolle tafels die niet werden afgeruimd, prullenbakken die uitpuilden. Spijtig.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Top service en heerlijk verblijf!

Karika
8-9-2019
  • Onderkomen9

Ben door autopech op weg naar vakantiebestemming 5 dagen terecht gekomen op 't Blauwe Meer. Na 3 dagen auto nog niet gerepareerd, dag moeten verlengen, na 4 dagen nog eens een dag moeten verlengen. Nicole bij de Receptie krijgt echt een dikke 10, want heeft er alles aan gedaan om 't ongepland verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Keurige stacaravan, mooie nieuwe centrale recreatief centrum gebouw, schoon park en wat mij betreft zijn de slechte recenties uit de verleden tijd. 't Blauwe Meer is echt een mooi en fijn park met topservice.

Gereisd Alleenreizend in september 2019

Geen 2e keer meer

Roussen
2-9-2019
  • Onderkomen3

Met een dubbel gevoel door alle recencies naar het blauwe meer geweest. Met kids van 2 jaar , 5 jaar en 8 jaar.

Bij aankomst netjes geholpen aan de receptie. Kempenland mobile home 6 pers geboekt. In het huisje aangekomen , heel slecht schoongemaakt. Bij de receptie gemeld en er werd direct actie ondernomen. Alleen zouden ze gelijk komen dit duurde helaas een uur. Daarna wel schoongemaakt. Verouderd En wel een aantal dingen toe aan vervanging. Wat jullie wel mogen vermelden is het feit dat de 2 kamers met 1 persoonsbedden echt voor kinderen zijn. Ruk geslapen dus.

Verder een mooi park , echt super leuke binnenspeeltuin maar voor de jongste van 2 geen aanrader dit staat nergens vermeld. Ze was echt nog te klein. Zwembad heel klein , maar we zijn gratis gaan zwemmen bij de Hengelhoef. Wel echt een super leuk zwembad.

Verder leuk verblijf gehad , maar niet om een 2e keer te boeken.

Geweldig mooi park

Anton Hagenbeek
28-8-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Super mooi park geworden super vermaakt zijn met lood in de schoenen weer vertrokken na een heerlijke vakantie

Geen Oostappen meer voor ons

Suus
  • Activiteiten6
  • Onderkomen3

Wij hadden een stacaravan , vieze bank met kruimels van de vorige gasten. Vies wc papier en wc rollen onder de caravan. Dit gemeld bij de receptie, en er kwam iemand om dit op te ruimen, maar pas na 3 x vragen. Met een sigaret in zijn mond (!) kwam hij dit opruimen. De kussens roken enorm vies naar zweet en lijfgeur. Op de plattegrond was te zien dat de caravan naast een grasveld stond, maar in werkelijkheid was het een oude tennisbaan waar het gras uitgroeide, waarom wordt hier niet een grasveld van gemaakt of een speeltuintje ? Midgetgolf was gratis, alleen jammer dat er schelpen rondom de banen liggen, en dat kinderen de schelpen op de midgetgolf banen gooiden. Mooie visvijver, alleen weinig ruimte waar werkelijk gezwommen kan worden.

Superleuke week gehad

Familie Vonk
  • Onderkomen7

Superleuke week gehad!! accomodatie was prima lekker ruim 6 persoons en prima schoon, we hoorde veel geklaag om ons heen maar wij konden ons daar niet in vinden!! Leuke eerste avond gehad met optredens van verschillende artiesten. Circus geweest hebben wij ook echt van genoten. En mensen die klagen over tokkies ja het is geen 5 sterren camping maar daar betaal je ook naar het is een gezellige camping waar je plezier kan maken. kortom een leuke week gehad en wij gaan ieder jaar naar oostappen en hebben nog nooit problemen gehad en 1x wel met een vies huisje en dat was binnen korte tijd opgelost door ons een nieuw schoon huisje te geven.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Fijne vakantie met super leuke animatie!

Marco
  • Onderkomen8

Wij stonden 2 weken met onze tent op de vakantiepark. We waren wel wat huivering na het lezen van de recensies. Moet zeggen ondanks dat het sanitair niet altijd schoon was (dit komt ook door de mensen die er gebruik van maken en het smerig achterlaten door bijv wc's vol te proppen met wc papier!) We hebben ons prima vermaakt. Catering was goed, eten goed te doen en niet zoals eerder omschreven dat je een uur zou moeten wachten tot je bestelling geserveerd werd. Onze bestellingen waren meestal binnen een kwartier klaar. We willen in ieder geval het animatieteam bedanken voor de leuke activiteiten. Onze kinderen hebben echt genoten van de spelletjes, activiteiten en de shows! top!! we willen daarom Jordi, Rilana, Sem en Frank hartelijk bedanken!!

Dit nooit meer

Susanne
  • Activiteiten3
  • Onderkomen1

Slechte binnenkomst bij receptie en duurt enorm lang. Eenmaal in het huisje kapot geschrokken van de vieze strinklucht die uit de koelkast kwam ook hebben we die niet weg gekregen badkamer heel vies en ook de bank rook niet fris. Gebeld naar de receptie heb ik meerdere malen moeten doen voordat er iets gedaan werd. Na 5 uur kwam er eindelijk iemand die 10 min in het huisje is geweest om het "schoon" te maken.... ook alle buren hadden hier last van..gelukkig was het mooi weer en hebben we veel buiten kunnen leven dat was het enige pluspunt het meer waar we aanstonden vond ik niet echt zwembaar heel vies water allemaal grote stenen waardoor ik mijn teen heb opgehaald en ook niet echt bepaald fijn strand om op te liggen.. dus al met als zal ik er de volgende keer voor kiezen om wat geld bij te leggen en naar een mooie en goede plek te gaan want wij gaan hier niet meer heen?

Gereisd Met partner in augustus 2019

Nooit meer

Fam visser
24-8-2019
  • Onderkomen2

Niet naartoe gaan zonde van uw geld.

Zeer hoog tokkie gehalte alleen om ruzie makende mensen om ons heen harde muziek.

Geklaagd bij de receptie wel alternatief aangeboden gekregen maar daar hebben we voor bedankt.

Vakantie stemming volledig om zeep.

Nederlanders op vakantie om je rot voor te schamen.

Je bent daar te gast gedraag je hiernaar.

Sommige mensen moeten lang sparen om op vakantie te kunnen gaan. Gun iedereen hun welverdiende rust.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Nooit meer

Lars brugmans
23-8-2019
  • Activiteiten4
  • Onderkomen4

Het wc papier was als kranten papier en veelste harde muziek in de avond en weinig te doen voor pubers in de avond.

Gereisd Met vrienden in augustus 2019