Zoover

Vakantiepark

Matig

• Activiteiten5,5
  • Onderkomen4,1

Fantastisch verblijf voor jong en oud

Kelly
11-8-2017
  • Onderkomen7
  • Activiteiten6

Prachtig park met een enorm groot en mooi zwembad

Gereisd Anders in mei 2017

prima voor aantal dagen

h
29-7-2016
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7

Wij hadden recensies gelezen en waren voorbereid op chagrijnige mensen en viezigheid. Bij aankomst in rij voor inchecken. Duurde wel wat te lang, we kregen een beker water toen werd stonden te wachten. Laambeek chalet voor 4 personen met ons 6jes. Chalet rook en voelde muffig/vochtig. Wij hadden eigen beddengoed mee en dat vonden wij fijn. inrichting prima. Zwembad leuk. Voor kinderen echt leuk. Voor ouders mag er ook wel wat leuks geregeld worden. Mensen aardig als je zelf ook aardig doet. tips voor Hengelhoef: werkende wifi, ook in chalets zou fijn zijn. meer personeel of beter inzetten in café en snackbar.

Wij hebben het prima gehad. Midweek lang genoeg.

Superrrrrrrrrrrrr

Carla van hees
25-7-2016
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10

Wat een superleuke tijd hebben wij gehad op de Hengelhoef en Arnhem. Afgelopen maandag een midweekje naar de Hengelhoef en gelijk erachteraan naar Arnhem gegaan. Beide keren hadden wij een top mobilhome (via veilingen) op de Hengelhoef was zoveel te doen dat we het park niet eens zijn afgeweest en in Arnhem was ook genoeg te doen maar hebben wij veel van de omgeving genoten. Beide keren hadden wij een mooie plek en een schone mobilhome. Wij hebben vandaag nog een lief briefje achter gelaten in onze mobilehome op Arnhem voor de medewerkers. Na alle recensies die wij hadden gelezen waren we nogal op onze hoede, maar het tegendeel is waar. Bedankt Oostappen 👍🏻

Niet nog een keer!

Laura van der Veer
2-5-2016
  • Onderkomen5
  • Activiteiten4

De comforthome is niet goed schoongemaakt voordat wij aankwamen, wij moesten zelf nog een keer vegen en dweilen. De bedden zijn even breed als een gemiddeld mens en erg kort.

's Avonds zijn wij naar het restaurant op de camping geweest. Wij hebben anderhalf uur moeten wachten op ons eten! Zo moeilijk is wat friet bakken toch niet? Wij hebben op het punt gestaan om naar de snackbar naast het restaurant te gaan, wegens het lange wachten.

Locatie en zwembad zijn prima, zwembad had iets schoner gemogen.

Ik zou niet weer naar dit restaurant gaan en de camping zelf zou ik ook even over nadenken.

nooit meer

lambrecht
1-9-2015
  • Activiteiten6

wij hadden gehoopt dat het beter zou zijn dan een paar jaar terug,maar weer vielen bepaalde zaken ons ferm tegen!

Gereisd Anders in augustus 2015

zeker zijn geld waard

petra
1-9-2015
  • Onderkomen10
  • Activiteiten6

wij zijn via een actie naar de hengelhoef geweest en ik moet zeggen het was zeker zij geld waard. we waren met 6 man en waren 170 euro kwijt in het totaal.

het chalet waar we in zaten was helemaal nieuw en alles was heel en werkte naar behoren, ook de slaapkamers waren redelijk ruim voor een chalet. geen stapelbed

vergeet alleen niet zelf om je afwasmiddel en vuur mee te nemen, deze zijn niet aanwezig in het huisje.

wat wel heel vervelend was, was dat de receptie op zaterdag al om 5 uur sloot waardoor we geen gebruik meer konden maken van het golfterrein, ook was er geen recreatie in de avond waardoor we dit buiten het park moesten gaan zoeken.

en de poort sluit om 23 uur dat is echt te vroeg voor een zaterdag.

het personeel bij de receptie vond ik niet echt gezellig, het leek alsof ze geen zin hadden in hun werk en je kreeg korte antwoorden zonder een lach, misschien hadden ze hun dag niet.

het zwembad is super! hier heeft iedereen het grootste deel van de dag toch wel gezeten.

Verschrikkelijke camping!

Birgit
20-8-2015
  • Activiteiten4

Verschrikkelijk vies, slecht en onaardig personeel.... Onveilig zwembad, Tijdens het zwemmen heb ik een drol in het zwembad zien liggen Gadver! Ga zo maar door. De wifi deed het niet ik ging rustig vragen wanneer hij gemaakt zou worden en ik werd alles behalve klantvriendelijk behandeld, ik kreeg als antwoord dat het niet hun probleem was en dat het voor volgend jaar gemaakt zou worden.... Ik ben totaal niet te spreken over deze camping!

chalet niet meer verhuren vies en te oud

Carla giacomini
4-8-2015
  • Onderkomen1
  • Activiteiten6

Chalet vies klein alles valt uit elkaar en ik lieg niet de wc bril was helemaal geel aangekoekt

Heb ik zelf schoongemaakt met jif en is nu als nieuw, het koortje voor het licht kun je soep van koken Bah!!!

Verder omgebing erg leuk en fijne vakantie gehad maar niet fijn in de chalet het enige wat goed was, was het bed.

nooit meer naar dit park en dit ligt niet aan de vorige huurders er wordt gewoon niet schoongemaakt bah...

geweldig park!

modoornheim
26-7-2015
  • Onderkomen8
  • Activiteiten8

Wij waren met zijn, n zessen. wij zijn van 20 t/m 24 juli geweest met Twee volwassenen, twee van 14 jaar,1 van 6 en 1 van 5 jaar.allen hebben het super gehad en we komen zeker terug. accomodatie hertencomform, schoon, praktische en ruimte genoeg. zwembad geweldig voor de jonge maar ook voor de oudere kids! via veiling geboekt. service netjes en goed. omgeving prachtig. op het park genoeg te doen, erg leuk voor jong en oud. hygiëne omkleedruimtes zwembad kan een stuk beter, zo ook de algemene toiletten in het restaurant gedeelte. een fantastische vakantie gehad!

tips: zorg dat je op aankomstdag rond 13 uur incheckt, hoef je alleen om 15 uur je sleutel op te halen en niet in de gigantische rij te staan.

Gebruik de kortings bonnen die krijg je bij inchecken, aan de zijkanten van de receptie liggen infoboekjes met nog meer kortings boekjes ( de moeite waard )

wat slecht allemaal

joanco
6-5-2015

wat slecht allemaal,

verouderde goedkope zooi.

vieze wastafel, vieze ramen, vieze keuken, stink slaapkamers, uitgeleefde matrassen je ligt in n kuil, tekorte gordijnen die ook niet in de breedte passen, maar onze sluitspelden kwamen goed van pas, wankele tafels een forse duw en de poten vallen er zo onderuit, je kijkt bij elkaar binnen, en buiten zie je wat de buren eten.

een pluspunt we hadden een nieuwe toiletbril.

geen schoonmaakpakket,

het is gewoon zielig wat ze verhuren,.