Zoover

Vakantiepark

Matig

• Activiteiten5,5
  • Onderkomen4,1

Zeer geschikt park voor een weekendje weg

Tim
30-9-2019
  • Onderkomen6

Wij hebben ons hier het weekend prima vermaakt. Er is genoeg te doen. Mobilhomes waren wat verouderd maar wel schoon. Personeel was vriendelijk.

zeker eens doen

GENTENAAR
29-9-2019
  • Onderkomen8

We zijn net terug van het park en het was aangenaam. We hadden een mooi en comfortabel huisje. We hebben ons reuze geamuseerd en het zwembad is ook ok, kortom eens gaan en je zal zien. Valt reuze goed mee.

Monique
24-9-2019
  • Activiteiten3
  • Onderkomen1

Wat een slechte accomodatie, doorgezakte bedden, vies huisje, veel vocht in het huisje ( water onder de badkamervloer) .

Restaurant maar beperkt open in het weekend en niet echt vriendelijk personeel. Eten ronduit slecht.

Vreselijk!

JCLW
24-8-2019
  • Onderkomen1

Wil je gezellig na een lange eerste vakantiedag een lekker patatje halen bij de snackbar op het park, krijg je de eerste tegenslag. De snackbar is na lang zoeken en daarna vragen aan het personeel gesloten en gaat niet meer open. Hierover staat in de informatiefolder niets vermeld. Dan maar naar de supermarkt om eten te halen. Waarna je pas om 21.00 uur zit te eten, omdat we de afwas van de vorige huurders nog mochten doen. Het frituurvet zat nog in de pan en schimmel in de theepot (hmmm heerlijk!). Dat is heel vervelend, maar voor mij niet echt een big deal. Na een potje kaarten wilden wij gezellig tv kijken, dit ging helaas niet door... Onze stroom en die van de buren viel er direct na het aanzetten van de tv uit. Dan maar slapen en dit de volgende dag melden bij de receptie. Slapen was een regelrechte ramp. De Bedden liggen harder dan de bank in de woonkamer en op het lakenpakket zaten bloedvlekken. Zo kan ik nog wel doorgaan...

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Het wat een erg leuk park

Tessa De vriesl
22-8-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Het is een mooi park. Het zwembad is geweldig en er is genoeg te doen, tuurlijk is er genoeg te verbeteren maar dat is er altijd wel

Decaesteker Francis
15-8-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Zien ons zekerlijk NOOIT meer terug in restaurant,we hebben meerdan 1uur zitten wachten op ons bestelde eten.

Na opname van bestelling werd onze drank besteld en moest direct betaald worden en dit nog zonder kasticket,na een uur werd ons eten half koud aan tafel gebracht.

Als medewerker van Pasar heb ik het park in betere toestanden gekend,JAMMER

Nooit meer gaan

Nest
10-8-2019
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5

Laatste keer dat ik stap zet daar. Hygiene was er totaal niet! Veel te duur betaald en amper kunne zwemme door de drukte. Niks waard!!

Gereisd Met vrienden in januari 2019

1 Nacht volgehouden!

Ed
2-8-2019
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Wij waren hier met een groep familie leden! Bij aankomst, lange file bij de slagboom (25 min). Bij de receptie aanmelden: wachttijd 45 a 50 min. Ten 1e onze huisjes waren nog niet schoongemaakt, ipv 15:00u konden wij er pas 17:30u in. Handig met 7 kleine kinderen. Twee huisjes gehuurd (16 personen totaal). Te Smerig voor woorden!Huisvuil van de vorige bewoners moesten wij zelf weggooien (3 vuilniszakken). Stofzuiger was niet gebruiken door de schoonmaakster, Dweilen was niet gedaan, de matrassen waren Compleet bruin! Geen kussen aanwezig, toilet verstopt. Ondanks 4x belofte door receptie dat de technische dienst onderweg is, Niemand gezien! Complete zandbak in beide woningen, niet normaal! De geur die er hangt in de huisjes!! Niet te spreken over de ongedierte!! Wauw! Je wordt behandeld bij de receptie als een stuk vuil, niet normaal! Dit park is gigantisch slecht! Schimmel en roest vind je overal in de huisjes! Klacht? Lachen ze weg!

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Wat een vreselijk park blijf er weg

Van venrooij
27-7-2019
  • Onderkomen4

Vreselijk was 't eerste dag geen lakens op voorraad we kregen ze pas om 00.30 uur heel fijn met kleine kinderen... Tweede dag had mijn moeder een redelijk ernstig ongeluk op de parkeerplaats ik heb bij de receptie 20 min om hulp van de ehbo staan te roepen toen werd ik mee genomen naar de ehbo en daar kreeg ik een gaasje en verband.. Gelukkig waren er lieve campinggasten die haar geholpen hebben en 112 hebben gebeld... NIEMAND van 't park heeft zijn eigen laten zien... Klacht ingediend daar is niks mee gedaan.. Mijn moeder heeft 7 hechtingen in haar been en mag 2 weken niet douche en lopen dus ook nog eerder naar huis gemoeten.. Advocaat is nu ingeschakeld

Waardeloos park

Nancy
12-7-2019
  • Onderkomen1

Viel zwaar tegen, onvriendelijk bij de receptie doorgegeven dat de tv het niet deed en de bezem stuk was er zou iemand komen niemand gezien. Eenmaal daar sleutel deed het niet terug maar de balie moest in de ander rij gaan staan want we houden de incheckende mensen tegen, Vies huisje. loslopende honden slechte bediening en vooral onveilig gevoel door een groot uitbrakende ruzie met veel mensen terwijl wij net van de kantine af kwamen we konden geen kant op mijn dochter en ik hebben op de parkeerplaats verderop moeten schuilen. overal politie naar verloop van tijd pas terug kunnen gaan naar het huisje, en dan het zwembad kinderen helemaal onder de uitslag en constant tranende ogen.