Zoover

VRESELIJKE SERVICE

Familie Bruintjes
5-10-2019
  • Onderkomen1

Afgelopen juli contact gehad met 1 van de medewerkers van oostappen Hengelhoef. Onze vraag was of ze nog plek hadden voor 26 juli t/m 5 augustus. De mevrouw aan de telefoon vroeg ons adres en mailadres zodat ze voor ons een VRIJBLIJFENDE offerte kon sturen. Ik heb mijn gegevens gegeven aan de mevrouw en niet veel later kregen we een mail met daarin een BOEKING. Dit was niet de afspraak. Na het lezen van de slechte recensies en het contact met 1 van de medewerkers dat er veel Polen/ Roemenen op het park zitten besloten we niet na het park te gaan.

Maar volgens oostappen hadden we een boeking gedaan en moesten we het volledige bedrag betalen!! Dit was 1000,-. Uiteindelijk heeft de mevrouw de offerte omgezet na een weekend en hebben we uiteindelijk 147,- betaald voor een verblijf waar we niet zijn geweest maar om van het gezeur en de aanmaningen en dreiging om me een deurwaarder te sturen af te zijn.

Wat een VRESELIJKE organisatie !

Matig

Eveline
29-9-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen4

Via veiling een goedkoop weekend hier kunnen verblijven. Hierdoor hadden wij al geen hoge verwachtingen. Op zich biedt het park genoeg mogelijkheden. Indoor speeltuin, zwembad, supermarkt en speeltoestellen. Wel is alles echt aan een opknapbeurt toe. Ook de stacaravans kunnen eigenlijk niet meer verhuurd worden. Doorgezakte en harde bedden en veel vocht. Bij mooi weer is er wel veel in de omgeving te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019

Goed weekend gehad, top voor kids

elmalle
24-9-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen5

Een weekend op dit park verbleven met 2 kids van 8 en 10. De chalets zijn inderdaad aan een onderhoudsbeurt toe net zoals een groot deel van het park.

De kids hebben zichhelemaal top vermaakt, over het gehele park speeltoestellen.. en super gaaf zwembad. En we hadden het echt getroffen met het personeel..vriendelijk en behulpzaam

De dame bij de supermarkt verdient een pluim👌

En ja er zitten op het drukke mensen en groepen en eigenlijk geen last van gehad.

zeker vor herhaling vatbaar en dan wel op de camping gedeelte.

Prijs kwaliteit is prima

Patricia
11-9-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Heel bang na de recensies te hebben gelezen, maar het valt allemaal reuze mee. Supersnelle check in, chalet Laambeek gewoon schoon, gedateerd dat wel maar een supergroot terras aan de caravan.Ik vind het prima voor de prijs

Nooit meer

Monicadh

Verschrikkelijk nooit meer

Bah bah wat is het hier vies en oud zeg. Alles kan wel een opknap beurt gebruiken. Vooral het zwembad likje verf. De drollen dreven in het zwembad en als je er wat van zei stonden ze je appelig aan te kijken.

Restaurant personeel kon amper lachen alleen maar zuchten pffff en het eten was koud en vies. En je moest lang wachten anderhalf uur was lang. Vieze tafels kapotte stoelen.Snackbar was dicht vanwege inspectie acuut gesloten zegt al genoeg dussss

Animatie team was leuk.

Huisje erg vies ben zelf aan de poets gegaan. Niet genoeg potten en pannen bekers enz. melding gemaakt ze moeten het nog brengen.

Midgetgolf alle banen waren kapot kon geen normale bal slaan.

Ik zou met mijn gezin hier nooit meer naar toe gaan en zeker weten niet voor de prijs die ik betaald heb.

Fort oranje 2.0

Eva
  • Onderkomen1

We hadden 10 dagen geboekt.. na 1 nacht op deze fort oranje 2.0 zijn we als de wiedeweer vertrokken. Asociaal is het woord als je aan deze camping denkt. Ga hier alsjeblieft niet met kleine kinderen heen! Over kapotte speeltoestellen, vieze plekken, keiharde muziek, continu toeterende gasten en een vreselijk onvriendelijk receptie. Doe het niet, verlaag je niet tot dit niveau. Geboekt; ontsnap, laat alles achter.... al met al fort oranje is hier niets bij.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Never nooit voor de hoofdprijs boeken

Koerts
  • Onderkomen2

Leuk park zeker met mooi weer. Buiten lekker terras aan het water/strandje en het zwembad is super. De caravans zijn oud vies en vervallen. Wij zijn hier nu voor de 3de keer en zonder een chloor schoonmaakbeurt kan je hier niet relaxen. Schimmel in de matrassen, badkamer en keuken. Veel kapot en vervallen. Via vakantieveiling betaalde wij hier 50€ voor een weekendje met 5 personen. Voor die prijs is de kwaliteit zeg maar in verhouding.

Het is echt een leuk park maar toe aan groot onderhoud en een goede schoonmaakbeurt.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Geen 4 sterren waard!

Fam. Kamoen
29-8-2019
  • Activiteiten5
  • Onderkomen2

Zeker geen 4 sterren waard. Het hele park is verouderd. Sanitair is smerig, werd slechts 1 keer per dag schoongemaakt. Personeel niet behulpzaam, loopt rond alsof ze liever ergens anders zijn. Zwembad zwaar verouderd en vies. Rotdouches. Nooit weer.

Nooit meer

Steef
28-8-2019
  • Onderkomen1

Dit park is in één woord verschrikkelijk, vieze toilet, kapot meubilair, zeer luidruchtig en een hoog "tokkie" gehalte

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Ga hier alsjeblieft NIET naartoe.

Renee
26-8-2019
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1

Vieze stacaravan, inventaris niet compleet. Deuren sluiten slecht waardoor de hele caravan nat is inclusief alle kleding enzo. Matrassen zo vies dat je er jeuk van krijgt, het beddengoed is nog viezer, onder de vlekken!!

Veel luidruchtige mensen op het park houden nergens rekening mee.

Zwembad is vies en teveel chloor!

Personeel is onvriendelijk en in het restaurant eten is helemaal een drama 2 uur wachten op je eten en krijg je het eindelijk is het koud, geef je het terug moet je weer een half uur wachten.

Midgetgolfbaan is oud en kapot.