Zoover

Vakantiepark

Matig

• Activiteiten5,5
  • Onderkomen4,1

Prijs/kwaliteit ok, gaan nog wel een x

Gudula
30-8-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Wij gingen met rot gevoel naar dit park vanwege de slechte recensies. Maar ws zijn die van mensen die voor een dubbeltje op de 1e rang willen zitten. Ik vond de prijs/kwaliteit ok,en nee,wij zijn geen tokkies,zoals óók veel staat beschreven. Alles is wel wat verouderd,maar zag er redelijk uit. Zwembad was ook gedateerd, maar superleuk en schoon. Enige echte irritatie punt vond ik de bediening op plaza en in zwembad. Niet klantvriendelijk en zelf sjaggerijnig. Ook ging de bar in het zwembad pas tussen 12 en 13 uur open,dat verschilde per dag, en ook daar deed het personeel heel onvriendelijk en ongeïnteresseerd. Het was super mooi en heet weer,maar een flesje water kon je pas kopen nadat ze eerst op hun gemak de patat gingen bijvullen. Buiten was het 30+ graden Ik heb op de andere dagen,ook zelf mijn water meegenomen.

Maar dit was voor ons het enige echte minpunt.

HEEL LEUK!!

Joelle
29-8-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Een weekje verbleven in hengelhoef. We gingen er heen met een minder leuk gevoel omdat we hele slechte reviews hadden gelezen maar niks van deze reviews klopt!!!! Het is een super leuk park met een mooi groot zwembad + glijbanen en wildwaterbaan. Op het park is geen snackbar aanwezig zoals we het gewend zijn maar bij de bar kan je gewoon je patatje bestellen. Het entertainment team maakte er iedere dag en avond iets leuks van. De caravan zag er goed uit. We hadden gelezen dat mensen zeiden dat het vies en kapot was maar dat viel allemaal reuze mee. Het personeel in de plaza was wel iets minder, het duurde lang voordat ze naar je tafeltje kwamen om je bestelling op te nemen maar wij hebben een top vakantie gehad en zouden zo nog een keer gaan!!!!!!! :)

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Het zijn de gasten diede troep maken!!!!

Rachelle
25-8-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen6

Prima camping, ja de stacaravans zijn wat ouder, wordt niet super goed gepoetst! Ook begrijpelijk voor de prijs/kwaliteit! Neem zelf iets van poetsmateriaal mee en je hebt veel frustraties vermeden en je hebt vervolgens een prima vakantie (wat normaal niet hoort, het moet zuiver zijn, laat het dan ook zuiver achter!).

Ga om 11 uur naar het zwembad, prima spik en span! Hoop wel niets om te drnken want de bar gaat pas open om 13 uur... zelfs het personeel van het zwembad vindt dat veel te laat... mijn dochter moest zwembandjes hebben, tot 13 uur gewacht om te kunnen kopen.

Ga om 17 uur naar het zwembad, wat een ramp! Poets personeel en redders lopen achter de mensen hun gat hun troep op te ruimen!!! Wat wil je als mensen hun (bakje) friet, koekjes, drank, ... laten vallen en gewoon verder lopen zonder op te ruimen of te melden aan het personeel!!! Ruim je troep zelf op!

Genoten.

Wendy Van Wetering
22-8-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen3

Oude camping. Mag zeker opgeknapt en beter schoon gemaakt. Maar we hebben genoten. Leuk entertainment. Lief personeel. Management is gewoon slecht maar personeel is goed. Doet hun uiterste best.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Nooit naar toe gaan mensen!!!

Daphne
20-8-2019
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1

Wij kregen een onderkomen waarvan de vloer rot was, na 4 dagen klagen bij de receptie pas reactie. De jongen van td haalde het zeil weg en de gaten zaten in de vloer, levensgevaarlijk. En het is ook vies bij aankomst. Restaurant is echt triest, 2 uur wachten op eten van slechte kwaliteit. Het zwembad is leuk voor de kinderen, maar dat is dan ook het enige.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Leuke en ontspannen vakantie gehad

Esmeralda
19-8-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Een heerlijk verblijf gehad op Hengelhoef. Aantal jaren geleden hier ook 2 x geweest en ook toen is dit park ons goed bevallen. Geen rij bij inchecken, chalet was goed schoon. Diverse glazen, bestek en borden misten we, maar bij melding bij de receptie werd dit gewoon geleverd. Zwembad super leuk voor de kids van 7, 15 en 17 jaar. Genoeg animatie voor een ieder. Nadeel vond ik de bedden, deze mogen ze wel eens vervangen voor grotere bedden met een beter matras.

Wij hebben genoten!

Rikke
15-8-2019
  • Onderkomen4

Wij kregen bij binnenkomst een ander chalet dan dat we hadden verwacht. Dit chalet was niet schoon. Bij de receptie hiervan melding gemaakt. We werden goed geholpen. We kregen een ander chalet op een mooi rustig plekje met een vlonder! Het moest nog wel worden schoongemaakt en het was schoon! Tuurlijk, het is oudbollig en de banken 'zitten' niet, maar wij hebben alleen maar buiten gezeten. De inventaris was niet compleet en er was geen bezem. Jammer dan! Het zwembad is erg leuk, mijn dochter van 17 vond het geen straf om daar te zwemmen. Leuke glijbanen! Het is een mooi park, soms dacht ik dat ik op een Franse camping was, zulke mooie hoge bomen. Het strandje is ook mooi gelegen. Op het park zijn overal kleine speeltuintjes voor de kleintjes. Het restaurant vond ik niets en friet halen bij de cafetaria duurde meer dan een uur. Ach ja... we hadden vakantie en wij hebben genoten, mede dankzij het mooie weer natuurlijk! Het was heerlijk!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

slechte services geen goede vakantie gehad

a.m.c van vlimmeren
14-8-2019
  • Activiteiten4
  • Onderkomen2

het was er niet goed vertoeven geen dekbedden en kussens bij aankomst. Eerste avond ander half uur op ons eten moeten wachten .

bediening was slecht moeten een half uur op ons drinken wachten en er is geen controle vanaf een maandag tot een donderdag wakker gelegen tot 3 uur s nachts omdat er een caravan naast ons muziek werd gedraaid.

heb nog last van mijn rug omdat de matrassen te dun waren was net of je op een houten plank lag.

Nooit meer een Oostappen park

Ina
30-7-2019
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Hebben er 8 dagen gestaan waarvan 8 dagen te veel. Dames douches van dag 1 koud heel veel klachten ingediend maar werd niets meegedaan. De plek waar we konden afwassen was ook in 1 woord goor. Campingplek waar we stonden was klein terwijl de tappunt met afvoerwater volledig onder het zand zat. Dus geen fatsoenlijk afvoer putje voor afwaswater. Plek was ook al een aantal meters ingekort door het zand wat naar beneden spoelt . Het was vreselijk rumoerig, tot s nachts heel veel muziek en lawaai.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Vreselijk

Anoniem
28-7-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Vreselijke tokkie camping ,schreeuwende mensen ,onfatsoenlijk ,vies toilet gebouw . Word maar een keer schoongemaakt er maken honderden mensen gebruik van op een dag . Zwembad is prima . Prima winkel alles verkrijgbaar. Omgeving is ook niet echt veel. Wel vlakbij maas mechelen village outlet stad.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019