Zoover

Daniëlle
29-7-2013
  • Onderkomen2
  • Activiteiten3

Vrijdag 26 juli ingecheckt en diezelfde nacht van vrijdag op zaterdag weer vertrokken. Wij hadden via veiling een weekendje weg geboden. Bij aankomst in het ''krot'' die stonk, te vies was om aan te pakken en de urine overal in en op de wc zat ( was niet van 1x slecht schoonmaken) toch maar eens gaan klagen bij de receptie. Na bijna 5 uur later en 4 bezoeken verder ontploften we van woede en toen kon het wel geregeld worden. Het zwembad was smerig, de bediening zo traag als dikke stront, erg onvriendelijk ook. Animatie? Niet gezien! Treintje idem. Kortom; een verschrikkelijk smerig klantonvriendelijk vooroorlogs park waar ik nooit van mijn leven meer naar toe zal gaan!! Ik had al mijn twijfels, helaas zijn deze er niet minder om geworden!

Jammer!!

Chantal
26-7-2013
  • Onderkomen5
  • Activiteiten3

Net terug van een midweek Hengelhoef. Over het algemeen een mooi en leuk park. Jammer dat ze de drukte TOTAAL niet aankunnen. Voor alles is een ontzettende wachtrij (45 min voor een ijsje!!!), het is niet schoon en animatieteam is drukker met zichzelf dan met de kinderen. Victor Vos (mascotte van het park) hebben mijn kinderen niet gezien, omdat de show de hele tijd niet door ging of hij "ziek" was. Erg jammer, want het park heeft met genoeg gekwalificeerd personeel de potentie om erg leuk te zijn.

fantastische familievakantie

Fam. Debal België
23-11-2008
  • Onderkomen7

Zoals elk jaar 4 chalets gehuurd, wij waren met zijn 15-en. Prachtvakantie gehad. Waar komen al die negatieve reacties toch vandaan? Superdeluxe is het niet, maar wij hebben tenslotte toch niet betaald voor 5 sterren. Chalets waren alle 4 proper, geen rioollucht te bespeuren. De chalets waren zelfs deels vernieuwd: nieuwe vloerbekleding, nieuwe matrassen, dekbedden ivp dekens, een micogolf, dit alles is toch een goede vooruitgang. Alle personeelsleden zijn even vriendelijk. In de taverne werken ze wel op zijn limburgs: traag. Dat niemand zich laat afschrikken om hier te boeken, wij vinden het hier fantastisch. Alle negatievelingen moeten maar gaan waar zij denken dat het beter is en ik ben er zeker van dat zij daar ook zullen klagen. Wij hebben reeds geboekt voor volgend jaar, terug met 4 families (die allen even tevreden zijn).

een goede aanrader

fabienne van Dongen
4-11-2008

wij zijn in de herfsvakantie bij jullie geweest, vonden het heel goed, en vooral toch heel kindvriendelijk, lang moesten we ni nadenken waar we dit weekend met de brugdagen naartoe zouden gaan, dus staat inmiddels al geboekt, zondag staan we er weer!!!!! een goede beslissing

Gereisd Familie in november 2008

Super-heerlijk!!

Nicole
2-11-2008

We hadden een weekendje geboekt tijdens de herfstvakantie op de Hengelhoef.

Na de reacties te lezen op deze site (en ook andere) waren we toch wat bang.

En dit is dan ook de reden waarom ik hierop reageer. Het was een superweekend. De chalet was lekker ruim (super schoon). Bij aankomst aan de receptie kregen we veel info en daar waren ze supervriendelijk. Het zwembad is reuzeleuk!! Ook onze kids hebben er zich super geamuseerd.

Eerst wat knutselen met het animatieteam, om onze dag te beginnen.

Kortom ... SUPERVAKANTIE!! Ons zie je er zeker terug.

Voor herhaling vatbaar

Jacobs , België
31-10-2008
  • Onderkomen8

Wij waren er een midweek van 27/10 tot 31/10.

Na alle negatieve kritieken met een klein hartje vertrokken , maar een echte meevaller. Onze chalet was echt proper , het personeel was erg vriendelijk en we hadden ons eten op tijd in het restaurant.

Het toezicht in het zwembad was voldoende , maar nogmaals vele gasten die alle regels aan hun laars lappen en dan maar klagen dat er iets voor valt .............

Wij zijn overtuigd en gaan zeker terug.

viel tegen

28-10-2008
  • Onderkomen6

Wij hadden erg veel zin in onze vakantie op Hengelhoef. Maar helaas bij aankomst was de chalet niet erg schoon. Dat mocht de pret niet drukken dus niet al te goed naar kijken. Maar toen wij bij de receptie om informatie kwamen vragen konden zij ons totaal niets vertellen. ze wist niet eens waar de suppermarkt was (k kreeg te horen op het park maar ja die was helemaal leeg). Avonds wat eten moesten 3 kwartier wachten totdat er een bestelling werd opgenomen erg jammer (dit is niet 1 keer gebeurd). Het zwembad is erg mooi jammer dat het toezicht op de wildwaterbaan wat minder was. Animatie viel tegen. Team had totaal geen leiding en deed maar wat. wij hebben ons prima vermaakt maar dat komt niet door de service van het park.

Smerige vossenchalet

Cindy
18-10-2008
  • Onderkomen1

We kwamen met 6 personen. De Caravan was te ranzig voor woorden overal dikke vlokken stof spinnenwebben onder de afzuigkap. Het enigste wat schoon was was het lakenpaket. Restaurant 6borden rauwe friet. Kaal broodje hamburger. Bij de bar geweest om het te melde. Ja eeh we hebben het druk duh....(Dat is toch geen antwoord)

Receptie geweest zelfde klacht aan gegeven, en wat zeggen ze ja sorry we kampen met zieken geen respons op gegeven.

De wc in de plaza komt de pislucht je tegemoet. bah bah.

Ranzig. De kids hebben er der eigen goed vermaakt de vila victor speelpaleis was top. Supermarktje was leeg werd niet aan gevult.

Het enig wat er top was maar dat was buiten het park dat was de dokter (houthalen)en het ziekenhuis in Genk.

Goed!!

Hengelhoef
17-10-2008

Hele leuke camping

Veel Nederlanders, goede service

Het zwembad is heel leuk ,maar er zitten vieze vlekken op de grond bij het zwembad,Kleedhokjes waren niet schoon.

Indoor Speeltuin is heel leuk voor kinderen.We hoefde geen entree te betalen ,wat eigenlijk wel moes maar dat kwam omdat er buiten niets te doen was.

Tot Slot, Een hele leuke camping voor zowel ouders en kinderen

Genoten

Fam. Mink
8-10-2008
  • Onderkomen7

Wij hebben voor 1,5 week een vossenchalet gehuurd.Vooraf uiteraard de beoordelingen gelezen en heb mij afgevraagd wat wij aan zouden treffen. Nou ik moet zeggen wij hebben genoten,prachtige omgeving op het park is er genoeg te doen voor de kinderen.Personeel van receptie en zwembad waren niet echt enthousiast maar goed.Wij zaten in een nette vossenchalet en natuurlijk is het niet zo'n luxe als thuis maar dan moet je naar een hotel gaan, chalet was in ieder geval schoon en dat vind ik belangrijk.

Als je kijkt naar de prijs/kwaliteit vind ik het goed.

We zouden er wellicht in de toekomst weer naar toe gaan.