Zoover

Jessica
11-9-2019
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1

Niet tevreden over de faciliteiten. Bij reservatie werd niet vermeld dat het zwembad enkel op woensdag en weekends open was. Het appartement waar wij inzaten was alles behalve proper overal spinnenwebben en gigantische vuile ramen. De bedden waren helemaal niet comfortabel om te slapen toen we dit aankaarten werden we naar iets anders gestuurd van ruim app naar chalet waar we onze 3 maanden oude baby zelfs niet konden leggen slapen. Allemaal heel jammer want tenslotte hadden wij een heel jaar gespaard voor een gezellige vakantie wij komen hier dus ook niet meer terug

Gereisd Met partner in september 2019

Niet wat we verwacht hadden

Jan
5-9-2019
  • Onderkomen6

Camping met in hoofdzaak verouderde chalets

Nooit meer dit park

Cynthia
10-8-2019
  • Activiteiten2
  • Onderkomen2

Wij verbleven op de camping. Zwembad heeft achterstallig onderhoud, glijbanen en wildwaterbaan bladeren af. EHBO mensen toe aan opfris cursus. Sanitair gebouw smerig. Schoonmaken was even een bezem over de voer halen en een doekje over de bril van de wc. WC papier alleen tot 17.00 aanwezig, daarna was het op en moet je je eigen rol meenemen. Lang moeten wachten bij de snackbar, en vervolgens koud eten mee krijgen. Verplichte stilte van 23.00 tot 7.00 wordt niet nageleefd maar ook niet gecontroleerd door het park, 5 van de 7 nachten wakker gehouden door luidruchtige feestjes op de camping. ''Huisjes'' zagen er van buiten flink verouderd uit. Personeel heeft geen idee of toeristische plekken in de omgeving open zijn waardoor wij 1.5 uur hebben gereden voor een kasteel dat gerenoveerd wordt.

Het was best oké

Rianne
9-8-2019
  • Onderkomen3

Voordat we naar De Hengelhoef gingen hadden we ons op alles voorbereid. We verbleven in een mobile home voor 4 personen en hadden zelf schoonmaak spullen, pannen en bestek meegenomen. Toen we aankwamen hebben we eerst de mobile home schoongemaakt, want tja schoon.. nee dat was hij niet. De caravan rook muf/ naar rook, dus bij aankomst direct de ramen opengedaan. Helaas blijft de lucht wel hangen. Service was goed. De bank was kapot en die werd direct gerepareerd! Zwembad is een aanrader! Helaas wel toe aan renovatie en qua soberheid kan het naar mijn idee ook veel beter. We zaten in het L gedeelte en dat is ons prima bevallen. Geen geluidsoverlast gehad.

Wij hebben overdag veel uitstapjes gemaakt. We hebben bierbrouwerij Ter Dolen bezocht, Maasmechelen village, Leuven, Maastricht, Luik en daarnaast hebben we nog een dag gefietst in nationaal park hoge Kempen.

Al met al een prima vakantie gehad.

Kox
19-5-2019
  • Onderkomen1

Onvriendelijk personeel ( receptie ) bijna een uur moeten wachten tot ze in het restaurant eten en drinken op kwamen nemen! We wouden savonds even gaan zwemmen en kwamen er achter dat de kachel in ons huisje het niet deed, dus van te voren langs de receptie om dit aan te geven, omdat we een hondje bijhadden zei de zeer cjaggerijnig dame bij de receptie dat we naar de hond moesten gaan meteen omdat er iemand kwam, niet kunnen zwemmen en de hele avond niemand gezien! In het huisje liep de hele aanrecht vol met mieren en stonk het ontzettend.

En in het restaurant stond het personeel ruzie te maken een groepje klanten!

Wij komen niet meer terug

Gereisd Met partner in mei 2019

Palinckx Chantal
13-5-2019
  • Activiteiten4

Vriendelijke ontvangst. Zwembad kinderbadje ijskoud water. Douches waren netjes maar voor 51 per overnachting verwacht ik wel warm water. Niet dus en bijna geen water. Zeer onveilig gevoel. Stonden met de camper helemaal alleen op een groot veld. In de directe omgeving zeer dronken Polen en Roemenen. Om 9u liepen ze al rond met bier en wodka! Veel lawaai op het einde van de dag. Die bezetten de huisjes op de camping.

Gereisd Met partner in mei 2019

Verschrikkelijk

M.Waarsenburg
1-5-2019
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Ga hier nooit naar toe, verschrikkelijk, we hadden 3 nachten geboekt maar na 1 nacht zijn we naar huis gegaan.zo onhygiënisch we waren bang hier ziektes op te lopen, de banken en stolen in de mobile home waren stinkend vies en zwart ,overal spinnenwebben , het schoonmaakpakket was afwezig waarschijnlijk gepikt want de lege verpakking lag in de doucheafvalemmer, de vuilnis was niet verwijderd het meubilair was haveloos , de inventaris was niet compleet ,.hoe durf jezoiets te verhuren!!!!!!

Bij aankomst zouden we koffie krijgen nou niet gekregen hoor!

Bij het weggaan na die ene nacht sprak ik mijn ongenoegen uit, mij werd medegedeeld dat ik gebeld zou wordendoor de manager, het is nu precies 3 weken later en nooit iets van de manager gehoord, hoe schandalig kan dit zijn , wat een ontgocheling dit nooit meer ,u bent gewaarschuwd.

EJ
29-4-2019

Een week in de paasvakantie met de caravan

Gereisd Met partner in april 2019

Lekker er even uit voor een leuke prijs

ELJ
20-4-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Heel leuke aanbieding voor een 4-persoons chalet. Prima park met veel ruimte per accommodatie.

Geweldig

Els
8-4-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Ik heb voor vertrek veel gelezen hier, ik snap niets van al die negatieve reacties. Het is een mooi park, de stacaravan was niet nieuw maar prima en best schoon. Goed te doen. De omgeving is heel mooi . Het zwembad is prachtig, genoeg te doen. Vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten in het restaurant. Wij komen vast terug. We hadden geboekt via touroperator, dus voor weinig geld een leuk weekend gehad.