Zoover

Vakantiepark

Matig

• Activiteiten5,5
  • Onderkomen4,1

ga zeker nog een keer terug

de Grave
7-7-2010
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7

We zijn net terug van een lang weekend Hengelhoef, na alle negatieve reactie's hielden we ons hart vast. Het was echter een super weekend, de mobilehome was heel netjes met douche en wc zelfs een magnetron. Op vertoon van je zwemkaartje kon je gratis tennissen en midgetgolven. Je kan er heerlijk wandel in het bos. Mijn dochter van 14 heeft zich goed vermaakt in het zwembad, de wildwaterbaan is wel gevaarlijk!

En voor het golfslagbad is een gevaarlijk drempeltje, waar veel mensen over zijn gevallen of gestruikeld.

Mijn moeder en ik zaten helaas door deze gevaarlijke drempel, maandag in het ziekenhuis omdat mijn moeder verschrikkelijk gevallen was moesten ze een ct scan maken van haar hoofd.

We gaan zeker nog eens terug!

En voor de klagers boek eens bij Center Parks, dat is 6x zo duur.

hvfjk

Tim
11-7-2009
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10

fantastisch, het was een goede vakantie. we kunnen goed eten

Gereisd Zakelijk in mei 2009

we zijn tweemaal op korte tijd op deze camping keer prima

Rita
29-5-2008

we zijn tweemaal op korte tijd op deze camping geweest,eerst keer prima plaats voor onze caravan,tweede maal heel kleine plaats in het zand,terwijl er nog heel veel mooie plaatsen vrij waren,anders mooi weekend gehad met de famile die in een appartement zat,het plaza en terras waren wel niet zo proper mocht wel eens gepoetst worden,het is een heel mooi park ,mooie zwembaden moest alles netjes zijn is dit een toplocatie ,heel mooi winkeltje waar bijna alles te verkrijgen is,hopelijk doet de uitbater wat aan de kritiek,het zou zonde zijn dat de vakantie ganger voor die oplosbare problemen zouden wegblijven