Zoover

Nooit meer

Decaesteker Francis
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Zien ons zekerlijk NOOIT meer terug in restaurant,we hebben meerdan 1uur zitten wachten op ons bestelde eten.

Na opname van bestelling werd onze drank besteld en moest direct betaald worden en dit nog zonder kasticket,na een uur werd ons eten half koud aan tafel gebracht.

Als medewerker van Pasar heb ik het park in betere toestanden gekend,JAMMER

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Wij hebben genoten!

Rikke
  • Onderkomen4

Wij kregen bij binnenkomst een ander chalet dan dat we hadden verwacht. Dit chalet was niet schoon. Bij de receptie hiervan melding gemaakt. We werden goed geholpen. We kregen een ander chalet op een mooi rustig plekje met een vlonder! Het moest nog wel worden schoongemaakt en het was schoon! Tuurlijk, het is oudbollig en de banken 'zitten' niet, maar wij hebben alleen maar buiten gezeten. De inventaris was niet compleet en er was geen bezem. Jammer dan! Het zwembad is erg leuk, mijn dochter van 17 vond het geen straf om daar te zwemmen. Leuke glijbanen! Het is een mooi park, soms dacht ik dat ik op een Franse camping was, zulke mooie hoge bomen. Het strandje is ook mooi gelegen. Op het park zijn overal kleine speeltuintjes voor de kleintjes. Het restaurant vond ik niets en friet halen bij de cafetaria duurde meer dan een uur. Ach ja... we hadden vakantie en wij hebben genoten, mede dankzij het mooie weer natuurlijk! Het was heerlijk!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Bendezooi

Boekelman
  • Onderkomen1

Vooral hier niet naartoe gaan, bespaard je een hoop frustratie en leed!

Begon al bij aankomst, na drie meldingen bij de receptie konden we avonds zelf het gereserveerde babybedje op gaan halen.

Huisje geboekt voor 5 personen, 4 stoelen aanwezig,4 dekbedden aanwezig.lakens met haren en bloedvlekken.rolgordijn mist bij een raam.gootsteen verstopt.

Woensdag avond om 10uur verhuisd naar een ander huisje,vloer blank door de verstopping.

Hier kregen we een kachel,zo vochtig was het huisje, bijna huisje in de fik,kachel kortsluiting en spuugde vuur.

Lallende mensen om 3uur snachts met radio hard aan,allemaal normaal hier.

Na elf uur stil...hahahahahaha lachertje.

Enige positieve is de reactie vd technische dienst meneer die ons om 10uur avonds wel wilde helpen.

Nooit meer!

Pm
  • Onderkomen1

Wij hadden de recensies gelezen en dachten het kan toch niet zo erg zijn. Maar alles wat ze hier op zover schrijven is waar! Wij kwamen aan om in te checken en het was al chaos voor de poort. De bali moeten ze eerst een meter naar beneden halen zodat je de mensen aan kunt kijken. Je moet je naam zeggen je krijgt de sleutel een een stapeltje met info. Geen fijne vakantie of tot ziens Onbeschoft. Lakens halen lijkt net of je in de gevangenis bent afhalen bij een luikje.

De huisjes zijn oud en niet schoon een normaal persoon kan niet douchen zo klein. De glazen zijn te vies om uit te drinken en slapen is gewoon onmogelijk zo klein zijn de bedden. Een campingbedje past al helemaal niet in een slaapkamer. De bediening is waardeloos niemand weer wat te doen. Er is totaal geen leiding. Al het personeel is 18. Gasten zijn allemaal tokkies. Wildwaterbaan sluit een uur voordat het zwembad sluit.

Wij gaan naar huis!

wij komen weer terug😀

Mensen met kleine kinderen
  • Activiteiten9

We hebben genoten en vonden het een leuk park. Er zijn veel dingen te doen voor kinderen en het zwembad is top. De plek waar onze tent stond was groot. Alleen de wc zouden wat vaker schoon moeten gemaakt worden want 2x per dag vinden we wel wat weinig.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Prima, zeker voor de prijs

E de klerk
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Bij het inchecken stond een lange rij maar ik moet zeggen dat het toch vlot verliep (lakenpakket was wel pas 20uur of zoiets beschikbaar door vertraging met levering) Ik was voorbereid op een smerig onderkomen maar dit zag er prima uit. Wij hadden een reeënchalet en alles wat je nodig hebt is er, bedden waren niet fantastisch maar nog wel ok. Zwembad en strandje was ook gewoon schoon en leuk. Eten was lekker het wisselde een beetje hoe snel het kwam. Wij hebben geen overlast gehad van buren maar de chalets staan wel heel dicht op elkaar. Kortom wij hebben ons vermaakt en je betaald hier natuurlijk ook heel veel minder dan voor andere parken.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

slechte services geen goede vakantie gehad

a.m.c van vlimmeren
  • Activiteiten4
  • Onderkomen2

het was er niet goed vertoeven geen dekbedden en kussens bij aankomst. Eerste avond ander half uur op ons eten moeten wachten .

bediening was slecht moeten een half uur op ons drinken wachten en er is geen controle vanaf een maandag tot een donderdag wakker gelegen tot 3 uur s nachts omdat er een caravan naast ons muziek werd gedraaid.

heb nog last van mijn rug omdat de matrassen te dun waren was net of je op een houten plank lag.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Tegenvaller

A.K. van Leersum
13-8-2019
  • Onderkomen5

Al met al is het park niet wat ik er van had verwacht. Het huisje (reëenchalet) is klein, maar volstaat.

Het volk op het park was...laten we zeggen, van een bepaald kaliber. Als je van Nederlandse muziek houdt, tatoeages, sigaretten en piercings, zit je hier prima. Het park zelf ademt een kermissfeer. Het zwemparadijs is groot, maar veel te druk. Het personeel is overigens over het algemeen ongeïnteresseerd; hangende schouders en al sloffend. Er werd ook meerdere keren verkeerd wisselgeld teruggegeven (let daar dus op!). Het duurt lang voordat ze bij je tafeltje komen om een bestelling af te nemen. Fietsen huren was een grap; de fietsen zijn slecht onderhouden en missen onderdelen. De minimale service die je krijgt is ronduit slecht. In sommige huisjes staan nog beeldbuistelevisies uit de vorige eeuw die erg slecht beeld geven. Er is nergens wifi/internet. In het restaurant wel, maar is van abominabele kwaliteit.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Blij dat de week voorbij was!

Nellie Woort
12-8-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen2

Eerst geboekt toen pas recenties gelezen, dat was erg dom.

Een uur in de rij en om 17.00 pas een sleutel gekregen namen we voor lief. Dankzij recenties waren we wel geestelijk voorbereid op de viese bende die we zouden aantreffen. Dat we aankwamen in de chalet zeg maar omgebouwde bouwkeet zijn we die eerst gaan schoonmaken. De viese natte hondenlucht gemengd met tien pakken zware shag kregen we er niet uit. Ook niet met 3 luchtverfrissers maar ja na een uur was het 'schoon'. We stonden tegenover bekenden en daardoor hebben we ons een week vermaakt. De kinderen hoor je niet en daar doe je het uiteindelijk voor het blijft een camping. Wij zijn er achter gekomen dat we dus geen camping mensen zijn. En ons niet prettig voelen tussen de tokkies en die sfeer die dat mee brengt. Het was een eenmalige actie en ik zou het je niet aanbevelen.

Het zwembad is leuk voor de kinderen houd wel je slippers aan, en het is geen duur park dus je krijgt waar voor je geld.

Ga niet

John Van dijk
12-8-2019
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Ga niet. Wat een onbeschoft personeel en onhygiënisch park. Het begon al met de sleutel. We zouden om 3 uur deze kunnen ophalen. Dit werd 17uur. Geen compensatie. Geen excuses. En na zolang wachten op de sleutel erg onbeschoft en onbehulpzaam personeel. De sta-caravan was echt smerig. Alles was zo'n beetje incompleet of stuk. Wc zat zelf maar half vast. Na verhaal te halen zou t dan opgelost worden. Moet nog gebeuren. Zwembad heeft zijn beste tijd al lang geleden gehad. Midgedgolfbaan alles kapot/gescheurd

Horeca slecht. 20 min op een ijsje wachten. Bij een vrouwtje dat duidelijk erg geen zin in had. Een dikke zware afrader