Zoover

Mitchel
25-8-2019
  • Activiteiten5
  • Onderkomen1

Wat een slecht park. Stacaravan is te smerig voor woorden, schimmel in de douche en rotte vloer. Bloedvlekken in de kleedhokjes van het zwembad en het personeel heeft ook geen zin om je te helpen. Bed linnen met vlekken waarvan ik niet wil weten wat het is. Savonds lijkt het een grote discotheek met autoradio's die vol aanstaan. Vechtpartijen mogen daarbij natuurlijk niet ontbreken. Lachgas patronen en blowende mensen zie je hier ook genoeg.

Vreselijk!

JCLW
24-8-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen1

Wil je gezellig na een lange eerste vakantiedag een lekker patatje halen bij de snackbar op het park, krijg je de eerste tegenslag. De snackbar is na lang zoeken en daarna vragen aan het personeel gesloten en gaat niet meer open. Hierover staat in de informatiefolder niets vermeld. Dan maar naar de supermarkt om eten te halen. Waarna je pas om 21.00 uur zit te eten, omdat we de afwas van de vorige huurders nog mochten doen. Het frituurvet zat nog in de pan en schimmel in de theepot (hmmm heerlijk!). Dat is heel vervelend, maar voor mij niet echt een big deal. Na een potje kaarten wilden wij gezellig tv kijken, dit ging helaas niet door... Onze stroom en die van de buren viel er direct na het aanzetten van de tv uit. Dan maar slapen en dit de volgende dag melden bij de receptie. Slapen was een regelrechte ramp. De Bedden liggen harder dan de bank in de woonkamer en op het lakenpakket zaten bloedvlekken. Zo kan ik nog wel doorgaan...

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Genoten.

Wendy Van Wetering
22-8-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen3

Oude camping. Mag zeker opgeknapt en beter schoon gemaakt. Maar we hebben genoten. Leuk entertainment. Lief personeel. Management is gewoon slecht maar personeel is goed. Doet hun uiterste best.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Het wat een erg leuk park

Tessa De vriesl
22-8-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Het is een mooi park. Het zwembad is geweldig en er is genoeg te doen, tuurlijk is er genoeg te verbeteren maar dat is er altijd wel

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Maandag aangekomen, vandaag weer lekker thuis!!(wo

Wendy
21-8-2019
  • Activiteiten5
  • Onderkomen1

s maandags aangekomen en ingecheckt.. in plaats van 15.00 uur mochten we de sleutel pas rond 16.00 uur ophalen. helaas bij het ophalen van de sleutel dus toch nog 30 min. In de rij. De mensen achter de balie lijken gedwongen daar te werken, zo chagrijnig en ongeïnteresseerd. de caravan was ronduit vies, dus eerst met een fles gloor caravan schoon gemaakt(dacht dat ik vakantie had?!).. de wc was verstopt, bij na vraag aan buren was dit al vanaf de week ervoor al. Na dit gemeld te hebben komt er s avonds een man(pool?die geen woord Nederlands sprak) langs die vroeg wat het probleem was, en zei zo iets van ach morgen misschien.

Gevraagd bij balie voor een veger(die moet nu nog komen).. karaoke avond was leuk, al heeft mijn man 30 min. in rij gestaan voor wat te drinken. Man kon niet in bed slapen en een spijkerbed ligt beter. Slag volk waar je zin in moet hebben. Zwembad was grappig maar ook erg oud, geen stoplicht bij glijbaan!!!!

NOOIT MEER!

Marieka
21-8-2019
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Het is niet schoon,zwembad vies,caravan vies,eten slecht, lang wachten.Echt een bende op deze camping.Wij gaan hier nooit meer naar toen.Zoontje van 5 is het hier leuk maar 2 meiden van 16 is totaal niks tedoen.Jammer!!Morgen met gierendebanden naar huis..

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Nooit naar toe gaan mensen!!!

Daphne
20-8-2019
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1

Wij kregen een onderkomen waarvan de vloer rot was, na 4 dagen klagen bij de receptie pas reactie. De jongen van td haalde het zeil weg en de gaten zaten in de vloer, levensgevaarlijk. En het is ook vies bij aankomst. Restaurant is echt triest, 2 uur wachten op eten van slechte kwaliteit. Het zwembad is leuk voor de kinderen, maar dat is dan ook het enige.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

We hebben nog nooit zo'n vieze camping mee gemaakt

Linda Aalberts
19-8-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen3

Wat vies ,wat vies!

Sanitair te smerig voor woorden. Gehele camping heeft hoog nodig een renovatie nodig!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Leuke en ontspannen vakantie gehad

Esmeralda
19-8-2019
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Een heerlijk verblijf gehad op Hengelhoef. Aantal jaren geleden hier ook 2 x geweest en ook toen is dit park ons goed bevallen. Geen rij bij inchecken, chalet was goed schoon. Diverse glazen, bestek en borden misten we, maar bij melding bij de receptie werd dit gewoon geleverd. Zwembad super leuk voor de kids van 7, 15 en 17 jaar. Genoeg animatie voor een ieder. Nadeel vond ik de bedden, deze mogen ze wel eens vervangen voor grotere bedden met een beter matras.

Betaalbare top vakantie

Gezin met jonge kinderen
16-8-2019
  • Activiteiten9

We hebben een leuke vakantie gehad bij hengelhoef. De activiteiten van de animatie vonden onze kinderen geweldig vooral van de rangers genoten ze. Daarmee gingen ze iedere dag na het bos om daar bvb: bramen te plukken en op te eten, hutten te bouwen, of na een oud wc gebouw te gaan kijken. Echt een dikke pluim voor de rangers!! Ook was er op het park een mooi zwembad met golfslagbad en vele glijbanen. Het was er wel erg druk maar dat vonden we niet erg. Onze tent stond op een fijne plek met veel ruimte. Ook hebben we wat uitjes in de omgeving gedaan al met al een top vakantie!!!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019