Zoover

Vakantiepark

Matig

• Activiteiten5,5
  • Onderkomen4,1

Prijs/kwaliteit ok, gaan nog wel een x

Gudula
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Wij gingen met rot gevoel naar dit park vanwege de slechte recensies. Maar ws zijn die van mensen die voor een dubbeltje op de 1e rang willen zitten. Ik vond de prijs/kwaliteit ok,en nee,wij zijn geen tokkies,zoals óók veel staat beschreven. Alles is wel wat verouderd,maar zag er redelijk uit. Zwembad was ook gedateerd, maar superleuk en schoon. Enige echte irritatie punt vond ik de bediening op plaza en in zwembad. Niet klantvriendelijk en zelf sjaggerijnig. Ook ging de bar in het zwembad pas tussen 12 en 13 uur open,dat verschilde per dag, en ook daar deed het personeel heel onvriendelijk en ongeïnteresseerd. Het was super mooi en heet weer,maar een flesje water kon je pas kopen nadat ze eerst op hun gemak de patat gingen bijvullen. Buiten was het 30+ graden Ik heb op de andere dagen,ook zelf mijn water meegenomen.

Maar dit was voor ons het enige echte minpunt.

Fort oranje 2.0

Eva
  • Onderkomen1

We hadden 10 dagen geboekt.. na 1 nacht op deze fort oranje 2.0 zijn we als de wiedeweer vertrokken. Asociaal is het woord als je aan deze camping denkt. Ga hier alsjeblieft niet met kleine kinderen heen! Over kapotte speeltoestellen, vieze plekken, keiharde muziek, continu toeterende gasten en een vreselijk onvriendelijk receptie. Doe het niet, verlaag je niet tot dit niveau. Geboekt; ontsnap, laat alles achter.... al met al fort oranje is hier niets bij.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Never nooit voor de hoofdprijs boeken

Koerts
  • Onderkomen2

Leuk park zeker met mooi weer. Buiten lekker terras aan het water/strandje en het zwembad is super. De caravans zijn oud vies en vervallen. Wij zijn hier nu voor de 3de keer en zonder een chloor schoonmaakbeurt kan je hier niet relaxen. Schimmel in de matrassen, badkamer en keuken. Veel kapot en vervallen. Via vakantieveiling betaalde wij hier 50€ voor een weekendje met 5 personen. Voor die prijs is de kwaliteit zeg maar in verhouding.

Het is echt een leuk park maar toe aan groot onderhoud en een goede schoonmaakbeurt.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

HEEL LEUK!!

Joelle
29-8-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Een weekje verbleven in hengelhoef. We gingen er heen met een minder leuk gevoel omdat we hele slechte reviews hadden gelezen maar niks van deze reviews klopt!!!! Het is een super leuk park met een mooi groot zwembad + glijbanen en wildwaterbaan. Op het park is geen snackbar aanwezig zoals we het gewend zijn maar bij de bar kan je gewoon je patatje bestellen. Het entertainment team maakte er iedere dag en avond iets leuks van. De caravan zag er goed uit. We hadden gelezen dat mensen zeiden dat het vies en kapot was maar dat viel allemaal reuze mee. Het personeel in de plaza was wel iets minder, het duurde lang voordat ze naar je tafeltje kwamen om je bestelling op te nemen maar wij hebben een top vakantie gehad en zouden zo nog een keer gaan!!!!!!! :)

Geen 4 sterren waard!

Fam. Kamoen
29-8-2019
  • Activiteiten5
  • Onderkomen2

Zeker geen 4 sterren waard. Het hele park is verouderd. Sanitair is smerig, werd slechts 1 keer per dag schoongemaakt. Personeel niet behulpzaam, loopt rond alsof ze liever ergens anders zijn. Zwembad zwaar verouderd en vies. Rotdouches. Nooit weer.

Nooit meer

Steef
28-8-2019
  • Onderkomen1

Dit park is in één woord verschrikkelijk, vieze toilet, kapot meubilair, zeer luidruchtig en een hoog "tokkie" gehalte

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Ga hier alsjeblieft NIET naartoe.

Renee
26-8-2019
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1

Vieze stacaravan, inventaris niet compleet. Deuren sluiten slecht waardoor de hele caravan nat is inclusief alle kleding enzo. Matrassen zo vies dat je er jeuk van krijgt, het beddengoed is nog viezer, onder de vlekken!!

Veel luidruchtige mensen op het park houden nergens rekening mee.

Zwembad is vies en teveel chloor!

Personeel is onvriendelijk en in het restaurant eten is helemaal een drama 2 uur wachten op je eten en krijg je het eindelijk is het koud, geef je het terug moet je weer een half uur wachten.

Midgetgolfbaan is oud en kapot.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Ideale camping voor gezinnen met kinderen

Freverschraegen
26-8-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Lang weekend (vier dagen) verbleven op Camping Hengelhoef met eigen caravan. Dit was de tweede helft van augustus en het was dus al lekker rustig op de camping. Ruime plaatsen met veel schaduw en mooi uitzicht.

Ideale ligging met onmiddellijke toegang tot de heide en de bossen van Park Midden-Limburg, ideaal om te wandelen, joggen en fietsen.

Enorm veel te doen, zeker bij dit mooie weer. Vier dagen zijn gewoon te kort...

Douches en toiletten waren proper, water in de douches waren warm.

Camping lokt wel een iets 'apart' publiek.

Jammerlijke ervaring

Chris
25-8-2019
  • Onderkomen1

Bij aankomst viel het direct al op dat dit een camping is die flink bezocht wordt door wat sommigen “tokkies” zouden noemen. Dat hadden we niet echt verwacht. Aanmelden ging traag en personeel was domweg bot. De stacaravan die we gehuurd hadden was vies en gewoon niet compleet. Bedden hard. Laken pakket was gewoon vies (bloed en andere vlekken). We stonden net achter de ingang en de mileustraat, dit heeft gezorgd voor veel geluid en stank overlast. Vooral de verschrikkelijke kermismuziek die we de hele dag moesten aanhoren vonden we vervelend. Zwembad was oke... maar erg achterstallig onderhoud. Atmosfeer op de camping was van tijd tot tijd bedreigend. Persoonlijk zelfs een keer agressief benaderd door een andere gast. Erg vervelend. Personeel van deze camping heeft totaal geen binding met het bedrijf en dat is zeer duidelijk merkbaar. Ongeïnteresseerd of gewoon onbeschoft. Wij komen gier nooit meer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Het zijn de gasten diede troep maken!!!!

Rachelle
25-8-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen6

Prima camping, ja de stacaravans zijn wat ouder, wordt niet super goed gepoetst! Ook begrijpelijk voor de prijs/kwaliteit! Neem zelf iets van poetsmateriaal mee en je hebt veel frustraties vermeden en je hebt vervolgens een prima vakantie (wat normaal niet hoort, het moet zuiver zijn, laat het dan ook zuiver achter!).

Ga om 11 uur naar het zwembad, prima spik en span! Hoop wel niets om te drnken want de bar gaat pas open om 13 uur... zelfs het personeel van het zwembad vindt dat veel te laat... mijn dochter moest zwembandjes hebben, tot 13 uur gewacht om te kunnen kopen.

Ga om 17 uur naar het zwembad, wat een ramp! Poets personeel en redders lopen achter de mensen hun gat hun troep op te ruimen!!! Wat wil je als mensen hun (bakje) friet, koekjes, drank, ... laten vallen en gewoon verder lopen zonder op te ruimen of te melden aan het personeel!!! Ruim je troep zelf op!