Zoover

Prijs kwaliteit is prima

Patricia
11-9-2019
  • Onderkomen7

Heel bang na de recensies te hebben gelezen, maar het valt allemaal reuze mee. Supersnelle check in, chalet Laambeek gewoon schoon, gedateerd dat wel maar een supergroot terras aan de caravan.Ik vind het prima voor de prijs

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019

Jessica
11-9-2019
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1

Niet tevreden over de faciliteiten. Bij reservatie werd niet vermeld dat het zwembad enkel op woensdag en weekends open was. Het appartement waar wij inzaten was alles behalve proper overal spinnenwebben en gigantische vuile ramen. De bedden waren helemaal niet comfortabel om te slapen toen we dit aankaarten werden we naar iets anders gestuurd van ruim app naar chalet waar we onze 3 maanden oude baby zelfs niet konden leggen slapen. Allemaal heel jammer want tenslotte hadden wij een heel jaar gespaard voor een gezellige vakantie wij komen hier dus ook niet meer terug

Gereisd Met partner in september 2019

Niet wat we verwacht hadden

Jan
5-9-2019
  • Onderkomen6

Camping met in hoofdzaak verouderde chalets

Gereisd Met partner in augustus 2019

Monicadh

Verschrikkelijk nooit meer

Bah bah wat is het hier vies en oud zeg. Alles kan wel een opknap beurt gebruiken. Vooral het zwembad likje verf. De drollen dreven in het zwembad en als je er wat van zei stonden ze je appelig aan te kijken.

Restaurant personeel kon amper lachen alleen maar zuchten pffff en het eten was koud en vies. En je moest lang wachten anderhalf uur was lang. Vieze tafels kapotte stoelen.Snackbar was dicht vanwege inspectie acuut gesloten zegt al genoeg dussss

Animatie team was leuk.

Huisje erg vies ben zelf aan de poets gegaan. Niet genoeg potten en pannen bekers enz. melding gemaakt ze moeten het nog brengen.

Midgetgolf alle banen waren kapot kon geen normale bal slaan.

Ik zou met mijn gezin hier nooit meer naar toe gaan en zeker weten niet voor de prijs die ik betaald heb.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Prijs/kwaliteit ok, gaan nog wel een x

Gudula
  • Onderkomen7

Wij gingen met rot gevoel naar dit park vanwege de slechte recensies. Maar ws zijn die van mensen die voor een dubbeltje op de 1e rang willen zitten. Ik vond de prijs/kwaliteit ok,en nee,wij zijn geen tokkies,zoals óók veel staat beschreven. Alles is wel wat verouderd,maar zag er redelijk uit. Zwembad was ook gedateerd, maar superleuk en schoon. Enige echte irritatie punt vond ik de bediening op plaza en in zwembad. Niet klantvriendelijk en zelf sjaggerijnig. Ook ging de bar in het zwembad pas tussen 12 en 13 uur open,dat verschilde per dag, en ook daar deed het personeel heel onvriendelijk en ongeïnteresseerd. Het was super mooi en heet weer,maar een flesje water kon je pas kopen nadat ze eerst op hun gemak de patat gingen bijvullen. Buiten was het 30+ graden Ik heb op de andere dagen,ook zelf mijn water meegenomen.

Maar dit was voor ons het enige echte minpunt.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Fort oranje 2.0

Eva
  • Onderkomen1

We hadden 10 dagen geboekt.. na 1 nacht op deze fort oranje 2.0 zijn we als de wiedeweer vertrokken. Asociaal is het woord als je aan deze camping denkt. Ga hier alsjeblieft niet met kleine kinderen heen! Over kapotte speeltoestellen, vieze plekken, keiharde muziek, continu toeterende gasten en een vreselijk onvriendelijk receptie. Doe het niet, verlaag je niet tot dit niveau. Geboekt; ontsnap, laat alles achter.... al met al fort oranje is hier niets bij.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Never nooit voor de hoofdprijs boeken

Koerts
  • Onderkomen2

Leuk park zeker met mooi weer. Buiten lekker terras aan het water/strandje en het zwembad is super. De caravans zijn oud vies en vervallen. Wij zijn hier nu voor de 3de keer en zonder een chloor schoonmaakbeurt kan je hier niet relaxen. Schimmel in de matrassen, badkamer en keuken. Veel kapot en vervallen. Via vakantieveiling betaalde wij hier 50€ voor een weekendje met 5 personen. Voor die prijs is de kwaliteit zeg maar in verhouding.

Het is echt een leuk park maar toe aan groot onderhoud en een goede schoonmaakbeurt.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

HEEL LEUK!!

Joelle
29-8-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Een weekje verbleven in hengelhoef. We gingen er heen met een minder leuk gevoel omdat we hele slechte reviews hadden gelezen maar niks van deze reviews klopt!!!! Het is een super leuk park met een mooi groot zwembad + glijbanen en wildwaterbaan. Op het park is geen snackbar aanwezig zoals we het gewend zijn maar bij de bar kan je gewoon je patatje bestellen. Het entertainment team maakte er iedere dag en avond iets leuks van. De caravan zag er goed uit. We hadden gelezen dat mensen zeiden dat het vies en kapot was maar dat viel allemaal reuze mee. Het personeel in de plaza was wel iets minder, het duurde lang voordat ze naar je tafeltje kwamen om je bestelling op te nemen maar wij hebben een top vakantie gehad en zouden zo nog een keer gaan!!!!!!! :)

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Geen 4 sterren waard!

Fam. Kamoen
29-8-2019
  • Activiteiten5
  • Onderkomen2

Zeker geen 4 sterren waard. Het hele park is verouderd. Sanitair is smerig, werd slechts 1 keer per dag schoongemaakt. Personeel niet behulpzaam, loopt rond alsof ze liever ergens anders zijn. Zwembad zwaar verouderd en vies. Rotdouches. Nooit weer.

Steef
28-8-2019
  • Onderkomen1

Dit park is in één woord verschrikkelijk, vieze toilet, kapot meubilair, zeer luidruchtig en een hoog "tokkie" gehalte