Zoover

prijs kwaliteit goed!

dhr. M,
13-3-2019
  • Onderkomen5

Via veiling bij hengelhoef terecht gekomen.

Na grotendeels slechte reviews te lezen op zoover zijn we met een behoudend gevoel op vakantie gegaan. Eenmaal aangekomen in het huisje viel het ons reuze mee, oke het huisje is oud en klein maar het was schoon. Voor het geld wat je voor een vakantie in hengelhoef betaald vind ik de prijs kwaliteit goed.

Blijf hier weg!

Sammy,
8-3-2019
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Nog geen cijfer waardig. Wat een zooitje daar!! En wat een onbeschofte arrogante manager. Voel zich nog te hoog in zijn bol om ons te woord te staan. Huisje was totaal niet gepoetst, vieze lakens van vorige gasten zaten nog om de dekbedden. Vuile vaat stond er zelfs nog. Na 3x melden aan de receptie en enkele uren later nog niemand geweest!! Meisje aan de balie had meer interesse voor haar telefoon en was zo onvriendelijk!! Diepe teleurstelling!!! Oostappen jullie moeten je diep schamen!!

Nooit meer

S.C. Boender,
5-3-2019

Wij hebben ondanks de slechte reviews de gok gewaagd & toch een weekend geboekt oostappen vakantiepark. Wij verbleven in een Reeënchalet. Het was schoon en netjes voor een lowbudget prijs kan je geen auping bed verwachten. Park is redelijk verouderd maar goed vertoeven. Zwembad is leuk. Personeel vriendelijk. Wij hadden eigenlijk een prima beeld van oostappen jammer genoeg met de nadruk op hadden. 5 dagen na thuiskomst was er door oostappen een bericht op onze voicemail ingesproken. of wij 975 euri wilde betalen voor het leeg halen van het huisje... 😤pardon... mijn man heeft telefonisch contact opgenomen met oostappen. De caravan was leeg gehaald m.u.v. de kaasschaf. Wij hadden de sleutel niet ingeleverd en het slot hadden ze moeten vervangen. Hoe onbeschoft. om zo een beschuldiging neer te leggen. De sleutel is netjes de Maandag van ons in gesprek bij de dame achter de receptie. Wij gaan stappen onder nemen. Oostappen nooit meer...

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

Topcamping

Bart Pectoor,
3-3-2019
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Alles zeer proper, prachtig sanitair, ruime staanplaatsen, leuke gratis minigolf, warm tof zwembad, mooie indoor speelplaats, springkussen aan meertje bij terras, betaalbare winkel met ruim aanbod en lekker restaurant. We komen zeker terug!

Redelijk

Melvin,
3-3-2019
  • Activiteiten5
  • Onderkomen1

Smerige benden caravans helemaal uitgeleefd en vies

Zwembad was wel top en restaurant was ook goed

Een hele mooie camping

William,
25-2-2019
  • Onderkomen9

Mooie camping in de natuur met subtropisch zwembad en strandbad. Top lokatie en mooie stacaravans en kampwinkel met normale prijzen. Personeel super vriendelijk en goede badmeesters.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

Drama met de grote M

Kampeerder met caravan,
24-2-2019
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Een gewaarschuwd mens telt voor 2!!

Wat een teleurstelling daar.

Vieze toiletgebouwen, zo ranzig dat ik die in bijna 40 jaar kampeerervaring niet mee gemaakt heb.

Horeca is zeer onder de maat!!

Leuke plaza maar als je daar een stel 16+-sers neerzet zonder aansturing in het hoogseizoen dan komt het niet goed.

Personeel achter de desk niet kundig en niet klantvriendelijk.

Zeer hoog Sjonnie en Anitagehalte.

Heb ook de revieuws vooraf gelezen en gedacht dat het allemaal wel mee zou vallen maar dat is niet zo.

Echt, bespaar je de teleurstelling en ga hier niet heen!!

En dan heb ik nog niet eens alle details vermeld.

Zeer koude douche voor de Oostappengroep.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Goed voor een dagje uit. Overnachten? Nooit meer!

Charlotte B,
6-2-2019
  • Activiteiten5
  • Onderkomen1

Gelukkig maar voor 2 nachten een chalet gehuurd. Het stonk naar sigaretten, terwijl we duidelijk in een 'niet-roken' chalet zaten. We lieten de ramen open, maar dit hielp helaas niet. De stank zat overal. Ons zoontje van 1.5 hield er een 'rokershoest' aan over. Thuisgekomen, stonken onze dekbedden nog naar de rook.

Het was ook niet proper. Het fornuis en de omliggende kasten plakten enorm. Er hongen duidelijk nog etensresten op van andere gasten. Dit was degoutant.

Het wasrek was kapot, waardoor het omviel. De douche was bedekt met schimmel. De TV dateerde uit de jaren 60 en de matrassen hongen vol bloedvlekken.

Eens thuis klachtenmail en reminder gestuurd, uiteraard nooit antwoord op gehad.

Het enige pluspunt was het zwembad. Fijn voor kleine kinderen!

Ook de binnenspeeltuin is een aanrader bij slecht weer.

Fijn animatieteam!

Ons advies? Fijn voor een dagje uit, maar boek er zeker geen overnachting!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Prima voor het geld

Justin,
28-1-2019
  • Onderkomen7
  • Activiteiten3

We hadden een actie voor 4 personen om een weekendje voor €80 te zitten. Dus wij hadden dat gedaan en daarna de recensies gecheckt en dat was niet al te best. Onszelf op het ergste voorbereid maar eenmaal aangekomen viel het allemaa reuze mee. Bij de receptie ingecheckt en de vrouw vertelde ons vriendelijk waar we moesten zijn. Aangekomen bij het huisje en was brand schoon geen stofje te bekennen en was erg knus en gezellig. Wel viel ons de tv van 1 bij 1 op maar hard om gelachen. Verder waren de bedjes wel erg smal en de deken ook dus een tip neem je eigen deken mee ;-). Verder hebben we de volgende dag gelunched in het restaurant en werden we geholpen door uiterst vriendelijk personeel. We hadden een grote bestelling maar binnen 10 minuten stond ons eten op tafel en super vers. Ik heb de negatieve reacties nog eens nagelezen maar sommige dingen kloppen maar je kan het zelf ook eerder maken als dat het is. Voor ons een aanrader!

Gereisd met vrienden in januari 2019

Fantastische

Davy,
21-1-2019
  • Onderkomen8

Super vakantie park het super naar me zin gehad hele mooi omgeving vriendelijk personeel alles netjes schoon gewoon een super week gehad.

Gereisd met partner in januari 2019