Zoover

22-4-2019
  • Activiteiten4
  • Onderkomen2

allerbeste tip.........boek niet........ga niet

elk jaar word het slechter, viezer en een onverantwoord zooitje

Nooit meer

Eric thomas,
22-4-2019

Douches koud! Tot laat 01.00 herrie.

Overal honden, en blaffen oneindig en de honden eigenaren laten ze ook gewoon blaffen tot ze bijna schoor zijn.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

Lekker er even uit voor een leuke prijs

ELJ,
20-4-2019
  • Onderkomen9

Heel leuke aanbieding voor een 4-persoons chalet. Prima park met veel ruimte per accommodatie.

Gereisd met partner in april 2019

Enorm verrast

Koen en Emmie,
14-4-2019
  • Onderkomen8

Wat een fijn weekend. Rijdend onder de slagboom kwam het vakantiegevoel ons tegemoet. De beachvilla opende soepel met een high tech pas en binnen werden we verrast door mooie stapelbedden en divers ogende bedden voor de ouders. Industriële verlichting en retro TV en dito koffiezetapparaat. Langs de glimmende gordijnen was het meer zichtbaar met daarop een mogelijke glinstering van de zon. Na een volle dag vol spetterende activiteiten heerlijk tot rust gekomen in de verduisterde slaapkamer na eerst een heerlijke douche genomen te hebben in de waterval badkamer, dito verduisterd. Volgend jaar op 1 april zijn we er zeker weer!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

Wij gaan niet meer terug.

Dimi S,
14-4-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen2

Dit zou een fantastisch vakantiepark kunnen zijn, maar is het jammer genoeg niet. De accommodatie is ronduit vies. Scherpe schimmelgeur die bij verluchten niet weggaat, erg verouderd en afgeleefd. Wij zijn zelfs 1 dag te vroeg naar huis gegaan omdat we niet nog een nacht in zulke ongezonde omgeving wilden slapen. Het zwembad was leuk (op de mankementen na: deur bij het binnenkomen werkt niet goed, 1 glijbaan was gesloten, het slushpuppy apparaat is stuk, de tv's aan de bar zijn stuk waardoor je niet kan zien wat ze eigenlijk verkopen etc) de omgeving is wel mooi en de sfeer was ook zeker ok! De bingo was bvb erg leuk.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

Geweldig

Els,
8-4-2019
  • Onderkomen7

Ik heb voor vertrek veel gelezen hier, ik snap niets van al die negatieve reacties. Het is een mooi park, de stacaravan was niet nieuw maar prima en best schoon. Goed te doen. De omgeving is heel mooi . Het zwembad is prachtig, genoeg te doen. Vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten in het restaurant. Wij komen vast terug. We hadden geboekt via touroperator, dus voor weinig geld een leuk weekend gehad.

Gereisd met partner in april 2019

Ok voor 1 of 2 nachten

Katrien,
8-4-2019
  • Activiteiten6
  • Onderkomen3

Toch geboekt ondanks negatieve reviews. Positieve punten: de gratis mini golf, een groot bos eraan, de vissen en schildpadden aan de receptie vonden kids geweldig. Negatieve punten: huisjes in enorm verouderde staat, tv van ongeveer 30 cm (als het dat al is), wildwaterbaan vanaf 150cm!!! kinderen waren enorm teleurgesteld, go-carts defect en worden niet gerepareerd. We zullen er niet meer boeken.

Zoals gewoonlijk weer genoten

Komen hier graag,
31-3-2019
  • Onderkomen7

Ik kan me echt nooit iets vinden in de negatieve reacties hier!

Wij komen hier vaak soms zelfs voor een dagje en elke keer weer jammer dat het weekendje of dagje voorbij is.

De Kids genieten al zodra we bij de parkeerplaats zijn en ook bij ons een soort van rust zodra we de borden hengelhoef al zien. Nog nooit geen klagen over het personeel gehad ze zijn stuk voor stuk altijd vriendelijk naar en tegen ons. Huisje tot nu toe ook altijd goed.

Wij kijken nu alweer uit naar ons volgende geboekte datum 😍

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

Nooit meer!

Petra Hissink,
31-3-2019
  • Activiteiten2
  • Onderkomen1

Wat een mooi weekend in België had moeten worden, is één grote deceptie geworden!🥴

We zijn inmiddels weer thuis. Het "huisje" (Als je het al zo mag noemen) bleek een enorm vies/smerig hok. Van schimmel op het matras tot urinesporen op de douchedeur. Kapotte bedden, dikke lagen aangekoekt vuil in alle hoeken, etc etc. Klachtenbrief met foto's is onderweg naar Oostappen.

Zo slecht, zo jammer!

Gereisd met partner in maart 2019

Dit nooit meer

Sabah,
23-3-2019
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Dit is heel slecht ! We hebben dit nog nooit mee gemaakt heel vies caravan met veel viesigheid. Zwembad dicht voor onderhouden voor twee weken. Bij het reserveren is nooit dit verteld!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019