Zoover

Vakantiepark
7,9

• Activiteiten7,6
  • Onderkomen7,5

Mooi park en zeer vriendelijk personeel

Van Overmeire Stephanie
17-9-2015
  • Activiteiten9

Het is een mooi onderhouden park met zeer vriendelijk personeel. Ons huisje was ook perfect in orde!

Toffe vakantie

Sofie Vercautter
15-9-2015
  • Activiteiten9

Een heerlijke vakantie kun je altijd beleven in Sunparks. Mooie ligging, waar je eekhoorntjes ziet en in het groene omgeving verblijft. Het zwembad is gewoonweg heerlijk zowel groot en klein amuseren zich daar.

Het personeel is er heel vriendelijk en behulpzaam. Een weekje sunparks is nog altijd te kort om alles te kunnen doen.

Super

VERDONCK WILLIAM
7-9-2015
  • Activiteiten6

Wij zijn hier met onze 7 kleinkinderen geweest?,,Een super vakantie gehad, aan het strand gespeeld, het zwembad, de natuur is zeer mooi,, de kinderen kunnen er onbezorgd buiten spelen,, we komen zeker nog terug

Fijne plek voor oma en opa en 3 kleinkinderen

C.Wittenberg
30-8-2015
  • Onderkomen9

Mijn vrouw is slechtziende. De verlichting was voor mijn vrouw te laag. De onderhoudsdienst was binnen een kwartier om te komen kijken. Helaas hadden ze alleen de standaard lampen op voorraad. Nog geen halfuur later waren zij weer aanwezig met een grote staande lamp met voldoende licht voor mijn vrouw .Super!!

Gereisd Anders in juli 2015

Om nooit meer te vergeten.

Christel De Baets
11-8-2015
  • Activiteiten9

Kempse meren is een plaats voor vakantie in alle rust.

Gereisd Anders in juli 2015

geweldig park!

cynthia selleslags
5-7-2015
  • Activiteiten10

zeer vriendelijk personeel, rustig park, veel groen, leuke huisjes...

Gereisd Anders in juni 2015

Leuke en gezellige plaats om te vertoeven !

Van Ingelgem Diane
25-6-2015
  • Activiteiten9

Toffe plaats en het personeel is er vriendelijk .

Gereisd Anders in januari 2015

zeer goed en verzorgd vakantiepark

Van der Eecken Luc
25-6-2015
  • Onderkomen9

vakantiepark Kempense Meren in Mol is een rustige en aangenaam bungalowpark je kunt er goed eten en drinken en het zwemparadijs is prima we hebben er een zeer goede vakantie doorgebracht

Gereisd Anders in juni 2015

Een heerlijke vakantie heb je bij Sunparks!

Coby de Bruin
1-6-2015
  • Onderkomen8

De vrijstaande vakantiehuizen zijn heerlijk ruim en het park ligt op een prachtige locatie. Er zijn volop mogelijkheden om te fietsen en te wandelen. Het zwembad met zijn vele mogelijkheden is voor kinderen genieten!

Gereisd Anders in mei 2015

Te duur voor het gebodene

Wilma
1-6-2015
  • Onderkomen6
  • Activiteiten6

Wij hadden een exclusieve villa, bedden prima, douches ook maar bankstel was eigenlijk voor buiten (rotan) met losse, niet goedpassende kussens die steeds verschoven. Eetkamerstoelen ook rotan. Veel van inventaris ontbrak, vooral bestek e.d. Deze villa, 826, was redelijk goed opgeknapt, er was niets stuk. Het huisje viel niet tegen, eten bij buffetrestaurant te duur voor aanbod. Huisje ligt wel dicht bij centrum maar er zou wel wat gesnoeid mogen worden. Het personeel bij het omkleden bij zwembad was niet vriendelijk. Omkleedhokjes zijn kapot. Verder is personeel bij buffetrestaurant en in winkel erg vriendelijk. Fijn dat je bij aankomst als je thuis nachtregister hebt ingevuld meteen door kunt rijden naar huisje, je mist wel info over n aantal dingen. Als je op zondagavond weer naar huis gaat, moet je goed zoeken naar de dropbox om sleutel weer in te leveren. 19 jr geleden waren we hier ook, toen was alles nog nieuw, nu ziet het er nog steeds hetzelfde uit alleen geen onderhoud gedaan