Zoover

voor herhaling vatbaar.

KATLEEN LOOS
18-9-2019
  • Onderkomen8

mooie omgeving! Samen met de dochter op fiets 3 daagse geweest! 2 nachten in het hotel in sunparks gelogeerd! Heel veel gezwommen, zijn gaan bowlingen en hebben mini golf gespeeld! Onze kamer was netjes inorde en had een terras met uitzicht op het mooie meertje!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Mooi park met mooi subtropisch zwemparadijs

Bouw
  • Activiteiten7
  • Onderkomen6

Prijs kwaliteitsverhouding is goed.

Mooi park welke ze nog steeds aan het vernieuwen zijn.

Mooi subtropisch zwemparadijs.

Aanradertje!

F. De Bot
  • Onderkomen8

Prima park, mooi hotel, leuke activiteiten voor kinderen, prachtige omgeving.

Goede prijs- kwaliteitverhouding, voor ieder wat wils!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Perfect park de moeite waard om hier te verblijven

Fam. Thomas
  • Onderkomen8

Fijn autovrijpark. Mooie wandel omgeving. lekker zwembad.

We waren er met onze kleinzoon van 9 jaar en die heeft zich ervan genoten. Tevens mooie uitvalbasis om wat steden te bezoeken in de omgeving.

Eerste en laatste keer

Ron
13-9-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen1

Park is op zich niets mis mee maar de accommodatie was echt een nachtmerrie. Schimmel in de wc, spiegel in de badkamer smerig, 1 poot van een tuinstoel weg gesmolten, doorgezakte bank woonkamer, ledikantje misten een paar schroeven waardoor het bedje instabiel werd, deurklink afgebroken en een gat in het plafond. Wij hebben de receptie gebeld dst we eerder weg wilden. Het enige wat ik terug kreeg was: geen probleem meneer. Wij zijn het vertrouwen kwijt in Sunparks.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019

Heel tof verblijf gehad ondanks slecht weer!

Fam. Neyt-Bollez
11-9-2019
  • Onderkomen8

Hotelkamer: heel goed gelegen (dicht bij alles: receptie, restaurants, zwemparadijs, sporthal, fietsenverhuur, ...), ruime kamer met goede bedden, kwalitatief kinderbedje, geen last van geluid van buren, vrij groot terras met zicht op het meer, toilet gescheiden van badkamer.

Restaurant : lekker eten, dagelijks reservatie noodzakelijk om wachtrijen te voorkomen.

Domein: oogt misschien wat verwilderd, maar het past bij het geheel. Heel positief : rustige ligging, geen autoverkeer op het domein behalve op wisseldagen, auto's staan op ruime parkings.

Activiteiten : boerderijtje is heel kindvriendelijk, tractorenshow, heel tof 'Binnen- en buitenmarkt' op het domein, fietsverhuur (heel ruim aanbod), zwemparadijs met 2 mooie, veilige kinderbadjes en bad met golfslag.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Wij komen zeker nog eens terug

Marsja
  • Onderkomen7

Wij hebben een positieve ervaring met het park. Het huisje was schoon, de bedden lagen goed, goede keukeninventaris.

Op het park zelf miste we wel wat speeltuintjes en bij de bowlingbaan miste we iemand die achter de bar stond. De bediening in het café mag wel wat beter.... Het zwembad was top, de kinderen hebben zich goed vermaakt. Het park ligt ook niet ver van de supermarkten en in een mooie omgeving.

Erg gezellige familievakantie

Fam.Machielsen
  • Onderkomen8

We gingen met ons hele gezin in drie huisjes. Er waren zeven kleinkinderen bij in de leeftijd van 1 t/m. 9 jaar. We zaten er perfect vlakbij het hoofdgebouw en het meer. De kinderen en volwassenen hebben zich uitstekend vermaakt.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Een leuke ervaring, en voor herhaling vatbaar!

Dorine Vandaele
  • Onderkomen9

Ons verblijf bij Sunparks kempense Meren viel heel goed mee.Ondanks de grote oppervlakte heb je wel een gevoel van " dit is hier mijn plekje" Het zag er bij aankomst heel proper uit! De kinderen kunnen zich uitleven,en ook een natuurliefhebber kan een rustige wandeling maken in de omgeving. Restaurants vallen goed mee,vriendelijke bediening en budgetvriendelijk. Een aanpassing van de suppermarkt ,met meer dagelijkse produkten zoals brood en vlees,zou wel nog een meerwaarde geven. Dit park is zeker een aanrader voor een leuke gezinsvriendelijke vakantie !

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Perfecte plek om te genieten en om te rusten..

mpatindol
8-9-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

We zijn al een paar keer in Sunparks Kempense Meren geweest en we komen altijd terug! Het is eigenlijk perfect voor vakanties of een lang weekendverblijf met kinderen. We zijn fan van de sauna die heel dicht bij het zwembad ligt, en van de omliggende natuur waar we kunnen wandelen en fietsen. Het meer waar kinderen kunnen spelen is ook heel aangenaam. De villas zijn altijd schoon en comfortabel. Je kan ook koken, bbq-en en gewoon genieten van de gezelligheid en stilte. We genoten ook van de minigolf en de binnen-speeltuin. Kortom, het is gewoon een leuke plek om te genieten en te rusten.