Zoover

C weij
20-11-2008
  • Onderkomen1

Wij hebben 2weken vaccantie door gebracht in Sunparcs kempense meren

De aankomst 2uur wachten bij het inchekken.

Het huisje stonk behoorlijk en overal spinnewebben.

Het huisje lag bij de inrit van het park waar een doorgaande weg loopt het verkeerslawaai was vreselijk.

De volgende dag liep er een kakkerlak in de besteklade, waar na we in de volgende dagen er nog verschillende tegen kwamen.

Wij hebben dit bij vertrek gemeld (een dag eerder dan gepland, we waren gewoon beroerd van het ongedierte), maar hebben nooit een reactievn sunparcs hierop gehad(ze zijn er denk ik wel aan gewend.

Thuis gekomen bleek er twee dagen later een kakerlak in de gang te lopen mee gekomen in de bagage, ik heb hem gevangen en buiten gedood.

Ik ben daarna naar een ongedierte bestrijder gegaan en heb lokdoosjes gekocht maar gelukkig was het maar een, de doosjes bleven leeg.

Ik vind het park en de omgeving mooi maar wil geen risiko lopen op ongedierte.

Dus nooit meer Sunparcs !

echt een fijne vakantie gehad

Fam. de Boer
16-11-2008
  • Onderkomen8

een geweldige vakantie gehad. Vriendelijke mensen, schoon en verzorgd huisje, prima zwembad en ander vertier en in de buurt een prachtig meer waar je wel in mag zwemmen en waterfietsen. Voor de kinderen (1 en 6 jaar) een geweldig park en zeker de moeite waard om naar toe te gaan.

niet echt goed

ronald
14-11-2008
  • Onderkomen6

We vonden de service niet optimaal altijd druk bij de service balie omdat er niets goed aangegeven wordt op het park

Gereisd Familie in augustus 2008

Leuke vakantie voor weinig geld

An
13-11-2008
  • Onderkomen7

We hadden een extra verlengd weekend geboekt en op basis van hetgeen hier geschreven werd waren we toch een beetje bang. Maar alles kwam toch goed; aangekomen om 17.00 uur en ongeveer 30 minuten moeten wachten om in te checken :

verder :

- huisje : (comfort) eenvoudig maar proper en alles was in orde; wel slechte zetels

- eten : piza gegeten : was lekker

- zwembad : was zeer oke; de kinderen konden er geen genoeg van krijgen

- personeel : was vriendelijk

- supermarkt : volledig aanbod : ga wel 's morgens want het vlees edm wordt blijkbaar in de loop van de dag niet aangevuld; dit kan ook met het verlengd weekend te maken hebben.

- tof speelpark voor de kinderen

Minpunt : slechte bewijzering in het park + weinig te doen in het park indien men voor een week zou boeken.

Een prettige vakantie gehad voor minder geld dan andere parken

waarschijnlijk niet meer

E.Gorissen
11-11-2008
  • Onderkomen4

De grootste tegenvaller waren de eetgelegenheden

het eten was ver onder de maat en de bediening was ronduit slecht.Het personeel was niet toegerust op zoveel mensen en bij aankomst waren de meeste restaurantjes gesloten.

Gereisd Familie in november 2008

hadden slechter verwacht

familie Vehent
9-11-2008
  • Onderkomen6

wij kwamen toe om 18u en moesten daarom "maar" 45min. meer wachten voor de check-in. Mensen die na 19u toekwamen, moeten wel maar 10 min wachten, dus misschien best 's morgens toekomen of 's avonds, en niet allemaal om 15u? huisjes zagen er proper uit, tot we de chips van de vorige bewoners onder de zetel vonden. kinderen ook de hele week diarree gehad. éénmaal thuis direct over. Van zwembad? personeel deed hun best om alles te onderhouden, maar iedereen komt zwembad binnen met moddervoeten, waardoor kleedhokjes direct ook vuil waren, hoewel ze constant aan het schoonmaken waren. De ingang staat VERSCHRIKKELIJK slecht aangeduid, reden er telkens voorbij. Zilvermeer vlakbij, super speelplein. Wij zijn elke dag in de buurt iets gaan verkennen, maar is prachtige natuur, maar verder niet veel te zien. Speeltuinen ook prima, maar spijtig genoeg nergens bewaking, waardoor er soms gasten van 15 in het indoor speelplein zaten en de kleintjes omver liepen. Toch leuke vakantie gehad.

voor herhaling vatbaar

Veugelers W.F.H.
5-11-2008
  • Onderkomen6

na alle negatieve beoordelingen gingen ook wij met lood in de schoenen een week op vakantie. wachttijd bij aankomst; 15 minuten, huisje eenvoudig maar schoon, zwembad perfekt en de omgeving van het park was mooi. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam ondanks het feit dat er eigenlijk niet genoeg personeel was. Dat de plaza vroeg dicht was vonden wij niet erg. Gezelligheid maak je zelf en dat kan prima in het huisje. Wij komen zeker nog een keer terug.

voor herhaling vatbaar

e korporaal
3-11-2008

het was een leuk park, rustig en je kon je gang gaan. leuk winkelcentrum en leuke dingen te doen. in de buurt van stadjes en winkels.

prijs kwaliteit

steven
3-11-2008
  • Onderkomen7

-wie op tijd komt moet niet lang wachten

-er waren vakmensen bezig in sommige van de huisjes

-leuke nette huisjes

-schitterend zwembad

Zo hoop ik enkele steeds weerkerende klachten te kunnen weerleggen , wij hebben ons geammuseerd en ik denk van vele andere mensen hetzelfde , maar die zullen hier waarschijnlijk niet zo vaak hun mening op zetten zeker?

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Fam De Graaf
1-11-2008

Het midweekje was al geboekt toen dit forum ontdekten. Met angst en beven kwamen we bij het park aan om 14.30 uur. Na 75 minuten hadden we de sleutel. Om 15 uur mag je in je huis maar beter is om vroeger te checken. Ons 4 pers Comforthuisje was gelukkig keurig in orde. Sober, maar goed en alles was aanwezig. De bedden waren prima, de banken zaten voor geen meter. Het zwembad was voor onze kinderen een top bad met z'n snelle glij en wildwaterbaan. Een (niet te erge) blauwe plek moet je incalculeren. Het park stelt niet veel voor. Van de plaatsjes in de omgeving was alleen Bree (30 km) wel leuk.

Nog even een opmerking over een forum als dit. Mijn ervaring is dat je veelal de (wellicht geheel terechte) negatieve ervaringen leest. Wij troffen altijd goede accomodaties. Lees deze fora dus in de wetenschap dat wat je leest niet een 100% beeld geeft.