Zoover

• Onderkomen7,5

Erg gezellige familievakantie

Fam.Machielsen
  • Onderkomen8

We gingen met ons hele gezin in drie huisjes. Er waren zeven kleinkinderen bij in de leeftijd van 1 t/m. 9 jaar. We zaten er perfect vlakbij het hoofdgebouw en het meer. De kinderen en volwassenen hebben zich uitstekend vermaakt.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Een leuke ervaring, en voor herhaling vatbaar!

Dorine Vandaele
  • Onderkomen9

Ons verblijf bij Sunparks kempense Meren viel heel goed mee.Ondanks de grote oppervlakte heb je wel een gevoel van " dit is hier mijn plekje" Het zag er bij aankomst heel proper uit! De kinderen kunnen zich uitleven,en ook een natuurliefhebber kan een rustige wandeling maken in de omgeving. Restaurants vallen goed mee,vriendelijke bediening en budgetvriendelijk. Een aanpassing van de suppermarkt ,met meer dagelijkse produkten zoals brood en vlees,zou wel nog een meerwaarde geven. Dit park is zeker een aanrader voor een leuke gezinsvriendelijke vakantie !

Fantastisch verblijf gehad

Benny Sieborgs
  • Onderkomen9

Wij zijn hier met ons gezin geweest , we hebben het super naar onze zin gehad . Het personeel was er vriendelijk en zeer behulpzaam .

We hadden bvb het klokje van de verwarming defect nog geen 10’ later was dit al hersteld .

Je krijgt daar een goede service voor je geld . Het eten vonden we ook superlekker , het buffet vonden we ideaal zo kan je verschillende dingen eten en zoveel je maar wil .

Kortom wij komen hier nog vaak terug met ons gezin en vrienden .

Dikke pluim voor directie en personeel 👌😉

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Perfecte plek om te genieten en om te rusten..

mpatindol
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

We zijn al een paar keer in Sunparks Kempense Meren geweest en we komen altijd terug! Het is eigenlijk perfect voor vakanties of een lang weekendverblijf met kinderen. We zijn fan van de sauna die heel dicht bij het zwembad ligt, en van de omliggende natuur waar we kunnen wandelen en fietsen. Het meer waar kinderen kunnen spelen is ook heel aangenaam. De villas zijn altijd schoon en comfortabel. Je kan ook koken, bbq-en en gewoon genieten van de gezelligheid en stilte. We genoten ook van de minigolf en de binnen-speeltuin. Kortom, het is gewoon een leuke plek om te genieten en te rusten.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Leuk park!

Cindy
  • Onderkomen8

Leuk park, 2 persoons huisje was heel goed, zwembad lekker warm, top!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

We gaan zeker nog een keer terug.

Judith
  • Onderkomen8

Mooi park met leuke huisjes in een bosrijke omgeving. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd Met vrienden in juli 2019

nooit meer.

A de Graaf
  • Onderkomen3

Mooie ligging, gedateerde huisjes en park. Ook aan een drukke weg wat goed te horen is op het park. Na klacht over zeer slecht huisje een ander huisje gekregen. dit was iets beter. Zeer behulpzame mensen aan de receptie.

Gereisd Met partner in september 2019

Bart
6-9-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Jammer genoeg lees ik hier enorm veel onterechte negatieve reviews, wij hebben beslist om deze naast ons neer te leggen en het te wagen.

Bij aankomst viel me direct de netheid van het park en de dienstbaarheid en vriendelijk personeel op. Bij aankomst in ons vakantiehuisje was ik aangenaam verrast, alles netjes gepoetst, zalige bedden, en een badkamer om U tegen te zeggen. Nergens iets te merken van de meldingen die ik hier op deze site lees. We hebben een fantastische week gehad, doordat de huisjes losstaan van mekaar heb je zogoed als geen last van de buren, daarnaast heeft ieder huisje een eigen tuintje en terras waar het s'avonds leuk vertoeven is.

Het zwembad is goed onderhouden hygienisch en hier ook viel me de vriendelijkheid van het personeel op, aan waterpret geen gebrek.

De eetgelegenheden zij zeer gezellig ingericht, en de prijzen zijn vergelijkbaar met deze van de bistro om de hoek. Kortom een aanrader!!!

rustgevend

Lefever Nele
6-9-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

gezellig familiepark, midden in een bosrijke omgeving dicht bij Postel en Mol gelegen, met tal van uitstapmogelijkheden

Gereisd Met partner in juli 2019