Zoover

nooit meer.

A de Graaf
8-9-2019
  • Onderkomen3

Mooie ligging, gedateerde huisjes en park. Ook aan een drukke weg wat goed te horen is op het park. Na klacht over zeer slecht huisje een ander huisje gekregen. dit was iets beter. Zeer behulpzame mensen aan de receptie.

Gereisd Met partner in september 2019

Bart
6-9-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Jammer genoeg lees ik hier enorm veel onterechte negatieve reviews, wij hebben beslist om deze naast ons neer te leggen en het te wagen.

Bij aankomst viel me direct de netheid van het park en de dienstbaarheid en vriendelijk personeel op. Bij aankomst in ons vakantiehuisje was ik aangenaam verrast, alles netjes gepoetst, zalige bedden, en een badkamer om U tegen te zeggen. Nergens iets te merken van de meldingen die ik hier op deze site lees. We hebben een fantastische week gehad, doordat de huisjes losstaan van mekaar heb je zogoed als geen last van de buren, daarnaast heeft ieder huisje een eigen tuintje en terras waar het s'avonds leuk vertoeven is.

Het zwembad is goed onderhouden hygienisch en hier ook viel me de vriendelijkheid van het personeel op, aan waterpret geen gebrek.

De eetgelegenheden zij zeer gezellig ingericht, en de prijzen zijn vergelijkbaar met deze van de bistro om de hoek. Kortom een aanrader!!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

rustgevend

Lefever Nele
6-9-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

gezellig familiepark, midden in een bosrijke omgeving dicht bij Postel en Mol gelegen, met tal van uitstapmogelijkheden

Gereisd Met partner in juli 2019

Geweldige vakantie gehad, tot de volgende keer.

Jan Klumperman
  • Onderkomen8

Geweldig mooie vakantie gehad, heel mooi park, een schone en complete villa en een mooi zwemparadijs. Dit was onze 3e keer op hetzelfde park en we kunnen het iedereen aanraden.

De prijs kwaliteit verhouding is erg goed, we zijn een week eerder bij andere keten geweest en daar betaalden we 600,00 meer in de week en de Kempense Meren doet absoluut niet onder voor andere keten. Wij gaan zeker weer, je krijgt echt waar voor je geld. Enig minpuntje is toch wel het ontbreken van Wifi in de villa's. Wifi in het centrum gebouw was prima. Maar volgens mij zijn ze bezig met Wifi uit te rollen, dus dan is het enig minpuntje ook weer achterhaald.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Heerlijk genoten.

Peter en Hilde
  • Onderkomen9

Heerlijke vakantie gehad in de Kempense Meren, prachtig met het grote meer en de bosrijke omgeving, mooie verzorgde kamer met airco, het eten was ook heel lekker en het personeel was supervriendelijk, we komen zeker terug.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Van Malderghem-Vandevoorde
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Weeral een prachtig weekend achter de rug. We komen hier elk jaar terug en dit gedurende 13j.

Net zoals onze familie uitbreid, zo ook deze Sunparks. Elk jaar worden we verrast door nieuwe dingen, beach bar, kinderboerderij, standing paddle, waterfietsen....

Hun mountainbikes welke ze verhuren alsook go-cars ed zijn tip top in orde.

De huisjes en hun omgeving worden goed onderhouden en als er een probleem is, wordt dit meteen opgelost.

Een echte aanrader voor iedereen, jong en/of oud. ☺️

Geweldige vakantie gehad.

Doek

Leuk vakantiepark,mooi zwemparadijs.

Alles leuk en netjes.

Fijne vakantie zonder zorgen

Soraya
  • Onderkomen9

Wij hebben het prettig ervaren.

Leuk gezellige park. Wordt goed geholpen als er iets is.

Leuke activiteiten ook voor leuke prijzen.

Echt aan te raden ook als je kinderen heb.

Eten is heerlijk, moest alleen soms wat langer wachten op onze eten maar je bent op vakantie.

Gereisd Met partner in augustus 2019

fantastisch!

Georges Vuylsteke
  • Onderkomen9

leuk huis met alle nodige comfort in een mooie omgeving. aangenaam verblijf voor de kinderen en kleinkinderen. Voor herhaling vatbaar!