Zoover

Vakantiepark
7,9

• Activiteiten7,6
  • Onderkomen7,5

Niet voor herhaling vatbaar helaas!

Paul van
14-9-2019
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1

Bij aankomst zeer slecht aangegeven en zeer gedateerde huisjes! Een mooi meer in het park waar je helaas niet mag zwemmen. Het huisje wat wij kregen was buiten het sanitair en toilet om niet echt schoon, vlekken op slaapkamer tapijt,stoffig en slecht matras. Keuken kastjes beschadigt en alle inrichting oud bollig erg gedateerd jaren 70 . na een nacht bij de receptie geklaagd en door vriendelijke manager een oplossing aangedragen om een ander huisje aan te bieden!

Dat bleek een hele vooruitgang en voor ons de oplossing om daar te blijven anders waren we echt weg gegaan!! Ook dit huisje was niet perfect en ook even gedateerd als alle andere huisjes en vinden wij het echt een hoop geld voor weinig dus conclusie hier gaan wij echt niet meer naar toe .Dan kunnen ze veel leren van Landalparken dat ziet er allemaal verzorgt en netjes uit!

Dus jammer ondanks de inzet van het personeel om ons een ander huisje aan te bieden !

Gereisd Met partner in september 2019

Eerste en laatste keer

Ron
13-9-2019
  • Activiteiten7
  • Onderkomen1

Park is op zich niets mis mee maar de accommodatie was echt een nachtmerrie. Schimmel in de wc, spiegel in de badkamer smerig, 1 poot van een tuinstoel weg gesmolten, doorgezakte bank woonkamer, ledikantje misten een paar schroeven waardoor het bedje instabiel werd, deurklink afgebroken en een gat in het plafond. Wij hebben de receptie gebeld dst we eerder weg wilden. Het enige wat ik terug kreeg was: geen probleem meneer. Wij zijn het vertrouwen kwijt in Sunparks.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019

Het was een heerlijke vakantie!

Jantine
11-9-2019
  • Onderkomen8

Leuk park met vriendelijk personeel

Gereisd Met partner in juli 2019

Heel tof verblijf gehad ondanks slecht weer!

Fam. Neyt-Bollez
11-9-2019
  • Onderkomen8

Hotelkamer: heel goed gelegen (dicht bij alles: receptie, restaurants, zwemparadijs, sporthal, fietsenverhuur, ...), ruime kamer met goede bedden, kwalitatief kinderbedje, geen last van geluid van buren, vrij groot terras met zicht op het meer, toilet gescheiden van badkamer.

Restaurant : lekker eten, dagelijks reservatie noodzakelijk om wachtrijen te voorkomen.

Domein: oogt misschien wat verwilderd, maar het past bij het geheel. Heel positief : rustige ligging, geen autoverkeer op het domein behalve op wisseldagen, auto's staan op ruime parkings.

Activiteiten : boerderijtje is heel kindvriendelijk, tractorenshow, heel tof 'Binnen- en buitenmarkt' op het domein, fietsverhuur (heel ruim aanbod), zwemparadijs met 2 mooie, veilige kinderbadjes en bad met golfslag.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Het was heerlijk!

Peter
  • Onderkomen8

We hebben een heerlijke week achter de rug. Lekker even niets. De mensen van het park hebben ons vriendelijk en snel geholpen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Wij komen zeker nog eens terug

Marsja
  • Onderkomen7

Wij hebben een positieve ervaring met het park. Het huisje was schoon, de bedden lagen goed, goede keukeninventaris.

Op het park zelf miste we wel wat speeltuintjes en bij de bowlingbaan miste we iemand die achter de bar stond. De bediening in het café mag wel wat beter.... Het zwembad was top, de kinderen hebben zich goed vermaakt. Het park ligt ook niet ver van de supermarkten en in een mooie omgeving.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

leuk vertoeven voor enkele dagen

jeroen van de perre
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

het is een uitgestrekt gebied met veel groen en wel rustig gelegen

Gereisd Met partner in juli 2019

Erg gezellige familievakantie

Fam.Machielsen
  • Onderkomen8

We gingen met ons hele gezin in drie huisjes. Er waren zeven kleinkinderen bij in de leeftijd van 1 t/m. 9 jaar. We zaten er perfect vlakbij het hoofdgebouw en het meer. De kinderen en volwassenen hebben zich uitstekend vermaakt.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Een leuke ervaring, en voor herhaling vatbaar!

Dorine Vandaele
  • Onderkomen9

Ons verblijf bij Sunparks kempense Meren viel heel goed mee.Ondanks de grote oppervlakte heb je wel een gevoel van " dit is hier mijn plekje" Het zag er bij aankomst heel proper uit! De kinderen kunnen zich uitleven,en ook een natuurliefhebber kan een rustige wandeling maken in de omgeving. Restaurants vallen goed mee,vriendelijke bediening en budgetvriendelijk. Een aanpassing van de suppermarkt ,met meer dagelijkse produkten zoals brood en vlees,zou wel nog een meerwaarde geven. Dit park is zeker een aanrader voor een leuke gezinsvriendelijke vakantie !

Fantastisch verblijf gehad

Benny Sieborgs
  • Onderkomen9

Wij zijn hier met ons gezin geweest , we hebben het super naar onze zin gehad . Het personeel was er vriendelijk en zeer behulpzaam .

We hadden bvb het klokje van de verwarming defect nog geen 10’ later was dit al hersteld .

Je krijgt daar een goede service voor je geld . Het eten vonden we ook superlekker , het buffet vonden we ideaal zo kan je verschillende dingen eten en zoveel je maar wil .

Kortom wij komen hier nog vaak terug met ons gezin en vrienden .

Dikke pluim voor directie en personeel 👌😉

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019