Zoover

• Onderkomen7,5

Te vies voor woorden

Rosa
  • Onderkomen1

Het huisje was ronduit smerig. De bank was ingezakt en oud, schimmel in de badkamer en toilet, en het stonk ontzettend. Overal doodgeslagen bloedvlekken van muggen en op de hoezen van de bedden zaten vlekken. Kledingkasten gingen niet dicht en handvaten van deuren vielen eruit. Echt ongelofelijk dat je dit zo durft te verhuren! De prijzen van de restaurants en de supermarkt zijn schandalig duur. Ik pakte een yoghurt uit de koeling en de dooie vliegen vielen eraf!

De omgeving is wel leuk, het stadje Mol is leuk winkelen en de Olmenze zoo is vlak bij en een aanrader.

Niet voor herhaling vatbaar

Jurjen Hoomans
  • Activiteiten8
  • Onderkomen3

Het park en vooral de huisjes zijn aan een grondige renovatie toe! Het was niet top. Wij hebben bewust gekozen voor een “goedkoper” park, dan kun je ook niet verwachten dat je hetzelfde krijgt als op een park waar je twee keer zoveel betaald. Mijn verwachtingen waren dan ook al niet te hoog, zeker niet na het lezen van de recensies hier, maar dat viel op zich nog wel mee. Wij (ouders) ervaren het duidelijk anders dan onze kids (10 en 7) die hebben het heerlijk gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Dit park geeft geen vakantiegevoel

Anha
  • Activiteiten5
  • Onderkomen2

Pluspunten :

1. mooi zwembad voor kinderen, neem wel een zwemvestje mee voor de kids want de aanwezige verplichte zwemvesten voor kids zonder diploma zijn niet altijd passend.

2. voor een 14-daagse vakantie genoeg activiteiten in de omgeving.

3. Kleine supermarkt aanwezig, wel erg duur.

Minpunten:

1. huisje is of oogt oud en meubilair oncomfortabel

2. koelkast en CV maken veel lawaai

3. heel veel overlast veroorzaken vliegverkeer boven ons hoofd.

4. De in het huisje aanwezige BBQ en Openhaard zorgen voor veel stank met als gevolg binnen zitten met ramen en deuren gesloten.

5. Restaurants houden geen rekening met allergieën.

6. Relatief veel zwerfvuil, ondanks voldoende afvalbakken.

7. Gasten som rumoerig.

8. Huisjes veel en veel te dicht op elkaar. Heel de vakantie zitten gevel-turen.

9. binnen-speeltuin volgens kinderen saai.

10. Prijs kwaliteit verhouding niet goed. Huisje veel te duur en teleurstellend.

Nooit meer!!

Natalie
20-8-2019
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1

De onderhoud van de huisjes is ver te zoeken! Wat zijn de huisjes vies zeg! Alles is zo oud! Alles valt van ellende zowat uit elkaar! En de bedden wat een ramp! De veren hoor je gewoon springen van binnen.. Ik begrijp niet dat sunparks gewoon niks met deze reviews doet... T is alleen maar geld binnen halen zo komt het over! Dus SUNPARKS! DOE ER WAT MEE!! Je betaalt namelijk nog genoeg voor dit zooitje!!

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Heel vreemd receptiebeleid

H.L
17-8-2019
  • Activiteiten3
  • Onderkomen3

Wij hadden een “bijzondere” ervaring met een baliemedewerkster. Op het park staan wisselautomaten, om 1 of 2€ munten te krijgen. Mijn zoon had daar een briefje van €10 ingestopt en die was afgescheurd, nadat hij vast was komen te zitten. Bij de receptie vond zowel de “verantwoordelijke van de balie, als de manager , dat als we het opgelost wilden hebben, we zelf naar het bedrijf van de automaat moesten bellen!! Was niet hun verantwoordelijkheid! Eerst weigerden we dat natuurlijk, maar omdat we echt niet verder kwamen, toch maar zelf gebeld. Medewerker aan de telefoon was hierover ook erg verbaasd en vond het heel flauw. Zij heeft voor ons een contact persoon van Sunparks gebeld en die heeft ons toch weer terug verwezen naar de receptie.. we hadden vast een stagiaire gesproken.. niet dus! Uiteindelijk na weer een telefoontje via mijn telefoon met het automaatbedrijf, gaf de receptiemedewerker op. Mijn zoon kreeg een nieuw €10,- 🥴🥴

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Wij gaan hier in ieder beval nooit meer heen.

Aad Habets
17-8-2019
  • Onderkomen1

Verwacht niet teveel van dit park, slecht onderhouden en smerige huisjes. Veel achterstallig onderhoud. Bij aankomst in ons huisje, nummer 206 konden we niet naar binnen, deursleutels werkte niet, schoonmaakster heeft ons binnen gelaten. Bij binnenkomst wel even geschrokken van de staat van dit onderkomen. Eerste indruk smerig. Vaatwasser stond nog vol met vieze vaat van de vorige vakantiegangers. Vaatwasser zelf aan alle kanten mankementen. Bestek niet kompleet, koekenpannen zo krom als een hoepel, niet in te bakken. Deur van de koelkast sluit niet. Doorgezakte banken beneden. Geen picknicktafel op het terras. Bovenverdieping, badkamerdeur hing nog aan een scharnier, evenals de toiletrolhouder. Kussens van de bedden te vies om aan te pakken. Buitenom het huisje weinig zitplek, veel zand. Zwembad mooi maar veel te druk. Alle mankementen door de technische dienst opgelost voor zover dit kon. Dinerbuffet verpest, receptie boeking vergeten

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Schandalig duur voor zeer slechte kwaliteit

Jos, Hardenberg
16-8-2019
  • Activiteiten3
  • Onderkomen1

Ik kan over dit park helaas niet positief adviseren. Het huisje (749) is echt super gedateerd. Geen tuinset, maar een oude vergane picknickbank. Geen wasteiltje of ontvangst pakketje. Alles zelf uitzoeken. Roestplekken in het bad, hoeken van deuren af, super gehorig en een stinkend toilet. Het eten op de plaza is veel te duur voor de kwaliteit en dan heb ik het helemaal nog niet over het winkeltje wat er zit. Alles is hier duur. Ik wil best betalen voor kwaliteit, maar niet voor rommel. Het zwembad was gelukkig wel heel leuk. Het sanitair daarentegen en het onderhoud is weer beneden de maat. Straatwerk is zeer slecht. Absoluut het geld niet waard. Je zou gewoon geld terug moeten krijgen. Ik had me er op verheugd, maar ben heel erg teleurgesteld. Activiteiten zijn mega duur. We zijn Landal Green gewend, Sunparks kan dat absoluut niet aan tippen. Dat er überhaupt positieve reacties zijn, verbaasd me oprecht.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Het is het net niet

Ellen
16-8-2019
  • Activiteiten5

De omgeving is prachtig, veel te doen. Park ligt erg mooi aan een meer. Mag je helaas niet in zwemmen maar op het strandje kunnen de kinderen heerlijk spelen. Zwembad is erg leuk maar vaak ook te druk. Huisje was in basis prima maar verouderd en niet heel schoon. Veel huisjes worden niet meer gebruikt, en dat is erg ongezellig. Veel rommel op het park. Hond mocht mee in het huisje maar mag niet op de plaza, vonden wij erg jammer. Er is maar 1 klein buitenspeeltuintje. We hebben ons vermaakt maar dit park gaan we niet meer heen. Er is zoveel meer van te maken

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Vies!! Verpauperd!! Nooit meer!!!

Saskia
13-8-2019
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Ga hier nooit heen!!! Wat een verpauperd park!! Huisjes zijn te vies voor woorden, dat ze oud zijn oke, maar dit is vreselijk nog nooit zo iets gezien! Vies, kapot, schimmel, beestjes, kapotte keuken, ranzige bank, overal honden haren(huisdiervrij huisje) ongevjbg buiten al net zo!! Te vies en alles is dor en verpauperd! Er zaten om ons heen allemaal oostblokkers die daar wonen. Overal honden poep ik straat in het gras! Horeca duur en absoluut niet geweldig eten. Wacht tijden veel en veel te lang. Zwemparadijs is leuk maar ook weer heel erg vies!! Kluisjes wil je je spullen niet eens in bewaren zo vies! Speelhal “met binnen speeltuin” zo vies dat je er je kind nog geen eens wil laten spelen, ook neten kapot dus ook nog is gevaarlijk! Sypermarkt half leeg! 1 miezerig speeltuintje op het hele park. Enige plus puntjes is het mooie uitzicht bij het meer! 750 euro weg gegooid! Nooit meer voor ons! Dit mag niet mogelijk zijn eigenlijk!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Prachtige omgeving maar dit park is geen aanrader

R en E
13-8-2019
  • Onderkomen3

Toen we dit park vonden leek het ons helemaal leuk! We keken ernaar uit! Eenmaal daar viel allereerst het huisje tegen. Oud, vies en mager qua keukeninventaris. En geen wasmachine, niet in t huisje maar ook niet op het park. Er was geen welkomstmap en zo moesten we maar zelf op ontdekking hoe en wat. Het zwembad was erg leuk! Leuke glijbanen, golfslagbad en een ruim babybad. Maar de hygiëne was er niet best. Een van onze kinderen had 2 dagen later flinke oorontsteking. Hij mocht dus niet meer zwemmen. Maar voor bijna alle andere dingen moest je betalen, en behoorlijk ook! Flinke tegenvaller als je al zoveel hebt betaald voor het verblijf! Helaas savonds en snachts ook veel geluidsoverlast gehad van groepjes jongeren, erg vervelend als je op vakantie graag wilt uitrusten!

Aan de overkant ligt park Zilvermeer, kids onder de 6 gratis dagtoegang, 2 x geweest, erg leuk park met veel speeltuinen waar onze kinderen zich heerlijk vermaakten!