Zoover

8,5

Koude douche

karina Bosman
16-10-2019

Ligging was top. Het hotel oogt netjes; op de kamers ook weinig aan te merken.

Alleen was er geen warm water uit de douche.

Enkel lauw, personeel ook erbij gehaald, na ruim 15 minuten kwam er een lauwe straal.

Het was een bekend probleem.

Verder werd er geen gehoor aan gegeven.

Mocht u toch de voorkeur geven aan een warme douche op bad, dan zal ik niet voor dit hotel kiezen.

Het ontbijt oogde ook erg druk en chaotisch, misschien beter buiten de deur iets gezelligs zoeken.

Gereisd Met vrienden in oktober 2019

Weinig plek bij eenvoudig rommelig ontbijt

Suus
14-10-2019

Het is geen 4 sterren hotel. Netjes bij binnenkomst. Pasje nodig om met de lift naar boven te kunnen, weinig kans op buitenstaanders. Kamer was schoon evenals de badkamer, helaas aan de kleine kant, aan de kant van het 'binnendak' maar goed ook geen dure kamer gereserveerd. Minpunt de lichten gaan niet automatisch uit bij vertrek, elke lamp dien je apart uit of aan te doen, in de tijd van milieu /energiebesparing is dit wel een aandachtspunt.

Douche in het bad met een glazen scherm maar niet over de gehele lengte van het bad waardoor de badkamervloer nat wordt, ook niets om aan vast te houden bij het uit stappen van het bad en dat is erg glad. Ontbijt is eenvoudig, personeel loopt benen uit hun lijf doordat ruimte te klein is en onlogisch ingedeeld voor alle gasten waardoor ze snel tafels af moeten ruimen om andere gasten een tafel toe te wijzen. Door de drukte geen oog voor de gasten.

Gereisd Met partner in oktober 2019

Zou het hotel niet aan anderen aanbevelen.

Mevr. Straatman
12-7-2019

Hotel is mooi bij binnenkomst. De kamers zijn verouderd,onze airco deed het niet (zouden ze naar kijken maar niks van weergehoord) en de douche komt zowat geen waterstraal uit en veranderd steeds van temperatuur!! Het ontbijt was oozich goed maar matig qua keuze!!

Gereisd Met vrienden in juli 2019

Prettig verblijf!

Jeannette
2-7-2019

Ideaal gelegen hotel tegen over treinstation en aan begin van de winkel straat. Schone kamer en lekker ontbijtje.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Ligging top, maar klantvriendelijk.......

S
29-4-2019

Met Pasen hadden wij twee nachten bij het Keyser hotel geboekt. We waren zeer blij met hoe het hotel eruit zag en de locatie, echter in de kamer hadden we geen daglicht en keken we tegen een muur.. direct daarna naar de receptie gegaan om te vragen om een andere kamer, dit was helaas niet mogelijk.

We hebben op zaterdag besloten om naar huis te gaan, de kamer voelde zo onvriendelijk en ongezellig aan dat wij dit niet als een lekker weekendje weg beschouwen. We hoeven echt niet op het plein te kijken, maar een beetje daglicht vinden wij wel op z’n plaats.

Wij zijn dus uiteindelijk een nacht eerder weggegaan.

Bij het uit-checken is ons verteld dat we een compensatie terug kunnen verwachten. Na meerdere telefoontjes, mailtjes en beloftes hebben we tot op heden niks meer van het hotel vernomen.

Uitzonderlijke locatie

Jan De Meyer
24-4-2019

Uitstekend gelegen hotel. Mooie, verzorgde kamer. Behulpzaam personeel en royaal ontbijtbuffet. Aanrader.

Gereisd Zakelijk in januari 2019

Super verblijf !

Ann De Mulder
23-4-2019

Prima ligging, ruime kamers en fantastische service. Super ontbijtbuffet, echt een aanrader.

Super!

Niek Bergans
19-4-2019

Fijn hotel op een super locatie. Midden in toeristisch centrum van Antwerpen. Zalige bedden en een geweldig ontbijt.

Top !

Dominique
19-4-2019

Schitterende locatie , onmiddellijk bij het Centraal Station. Vriendelijk onthaal en mooie kamer . Uitstekend en vooral uitgebreid ontbijt . Gratis pianoconcert in de lobby door een andere gast was een leuke verrassing ! Ik kom zeker terug voor een weekendje !

Gereisd Zakelijk in april 2019

Prima