Zoover

2,8

Onvoldoende

• Activiteiten2,8
  • Onderkomen2,2

Voor één keer goed te doen

Saar
29-3-2014
  • Onderkomen6

We zijn een weekendje in een huisje op het park Les Gaux geweest. Een goed verblijf maar er zijn wat verbeterpunten.

- Het huisje is koud en tochtig. Daardoor betaal je veel extra voor de stookkosten in de herfst/winter.

- Schoonmaakkosten zijn hoog en niet vrijwillig.

- Het huisje is voor het oog schoon maar als je beter kijkt zie je stof en spinnenraggen.

- Het water wordt warm m.b.v. een boiler.

- Het huisje is basic. Geen gezelligheid in het huisje en ook geen extra's. Vergeet dus geen toiletpapier mee te nemen!

- Het huisje heeft geen pad naar de voordeur. Je moet over het gras en door de modder om de voordeur te bereiken.

- Er is geen parkeerplaats bij het huisje.

- De trap naar boven is erg stijl.

- De elektrische kookplaat laat de stoppen doorslaan bij veel gebruik.

Verder is de receptioniste vriendelijk en praat ook Vlaams. Wel controleert ze de huisjes alleen dus reken op lange wachttijd bij vertrek.

Het park is netjes en de omgeving blijft natuurlijk prachtig!

vandaag terug gekomen, leuke vakantie gehad

miranda
1-1-2007

vandaag terug gekomen, leuke vakantie gehad.huisjes verschillen nogal onderling.Maar voor 10 dagen en dan iets van 300 euro te moeten betalen, is

het nogal redelijk.OK de huisjes zijn gehorig, en als je er arriveert behoorlijk koud.je het servies een beetje bij elkaar gezocht, maar kom op het is vakantie,meer geld meer luxe,leuke wandelingen gemaakt, leuke stadjes bezocht.mooi centraal gelegen. wij hebben geen last gehad van bewoners van het park, maar ze zijn er wel, misschien dat het zomers anders is.

Vandaag terug gekomen uit de Ardennen

Gerd Daane
26-12-2006

Vandaag terug gekomen uit de Ardennen. Het was een oud en koud huisje. Niet warm te stoken met de 2 electrische kachels. Oud meubilair, ontzettend klein tv tje met één Nederlandse zender. Slechte bedden, de gebruikelijke mengelmoes aan bestek en pannen. Beneden was er maar één lichtpunt. Behoorlijk ongezellig dus. Gierende tocht in het nauwelijks geïsoleerde huisje. Wel een afwasmachine, men zou het geld beter aan isolatie kunnen besteden !. De omgeving is wel schitterend. men spreekt Nederlands bij de receptie en men is ook vriendelijk. Het park is een absolute afrader !!

De geschakelde huisjes zijn niet geïsoleerd

Fam. De Vries
27-10-2006

De geschakelde huisjes zijn niet geïsoleerd. Je hoort alles. Onze buren waren werklui uit de omgeving. Op vrijdagavond werd het weekend gevierd tot diep in de nacht en vanaf maandag ging elke morgen om 6 uur de wekker De verschillende nieveaus in de huiskamer gaf onze kruipende zoon van 11 maanden enkele tanden door het lipje en een bult op het hoofdje. Met rug en bekkenklachten zijn we van ellende maar op de grond gaan slapen met het oude matras, omdat de lattenbodem van het bed stuk was. Er lagen snoeren en drie-weg-stekkers op de vloer. Absoluut niet geschikt voor kinderen! Wandelen met kinderwagen kan er niet. Ook erg leuk als je aankomt of vertrekt.De auto kan niet bij het huisje komen!Het park is ook onbeheerd, wij vonden dat niet fijn. Zeker niet toen er op een nacht aan de deur van ons huisje werd gerommeld. Inderdaad zitten er "Flodders" op het park. Die wonen er permament.

heb er een huisje gekocht, perfect in orde

gert
10-10-2005

heb er een huisje gekocht, perfect in orde. Domein is in zeer propere staat. Wordt veel aan gewerkt

Gereisd Anders in oktober 2005

Het huisje was een beetje oud, wel netjes

ingrid
20-9-2005

Het huisje was een beetje oud, wel netjes. Vaatwasser aanwezig en een karamische kookplaat, maar als de vier kookzones aanstonden vloog het door de stoppen. Park is rustig gelegen, alleen

helemaal achterin het park woonden een

aantal asociale gezinnen (permanent?)

die s avonds wel erg veel lawaai maakten.

(brommers, auto's.

Familie De Boom We zijn voor een weekend geweest in we en

Maurena Cooreman
18-9-2005

Familie De Boom

We zijn voor een weekend geweest in september, prijs-kwaliteit vonden we dit best goed, ons huisje was proper en we hadden een vaatwasser.

Gereisd Anders in september 2005

Wij zijn hier afgelopen augustus een weekje geweest

Fam. de Wit
7-9-2005

Wij zijn hier afgelopen augustus een weekje geweest.

Ons huisje was niet top. Erg donker van binnen en erg vochtig.

We hadden wel een vaatwasser, dat was volgens mij het enige in het huisje wat modern was.

Ze zullen ons er niet meer terugzien.

Ons huisje was netjes

Frederike
31-8-2005

Ons huisje was netjes. De meubels zijn wel verouderd en de inrichting is eenvoudig. Een keuken met 4-kookplaten en een afwasmachine ( niet alle huisjes hebben een afwasmachine) en magnetron.

Er zijn een aantal speeltuintjes en verder geen faciliteiten.

Het zijn eenvoudige huisjes maar wij hebben ons er prima vermaakt.

Gereisd Anders in augustus 2005

Wij zijn er in augustus geweest en ons huisje viel erg oud

Hessing
6-8-2005

Wij zijn er in augustus geweest en ons huisje viel erg tegen. Oud, vies, muf, huismijt, oud stof. Maar de omgeving van het park is erg mooi, vooral de omgeving rong de Lesse en het plaatsje Dinant. We hebben het er erg leuk gehad en willen ook zeker een keer terug alleen dan niet meer bij Les Gaux.

Gereisd Anders in augustus 2005