Zoover

2,8

Onvoldoende

• Activiteiten2,9
  • Onderkomen2,3

Goede locatie , slecht onderhoud huisje

Anna
14-8-2018
  • Onderkomen2
  • Activiteiten2

Prachtige omgeving niet erg toeristisch en leuk een dorpje op loop afstand

Huisje zou leuk kunnen zijn als men het goed schoon hield en moderniseerde en schone goed bedden , veel spullen waren stuk of erg oud en voor al was het erg gehorig , je hoorde alles maar de prijs is wel gunstig dus net wat je ervoor over hebt 😅

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Súper, lage prijs, mooie omgeving

Petra B.
31-1-2018
  • Activiteiten8

We zijn in 2016 voor het eerst in dit park geweest.

ja , het is gedateerd, maar daar is de prijs ook naar. En nee, er zijn geen zwembaden, disco's en bowlingbanen ( het is goddank geen park van keten ) en ook daar is de prijs naar.

Onze kinderen ( 3 pubers ) komen er graag en zo gaan we in februari voor de vijfde keer naar Les Gaux.

We willen niet anders meer. Knus huisje, leuke openhaard.

In de omgeving heel, heel veel te bekijken en te doen.

En dat voor een bodemprijs ( voorjaarsvakantie, 7 nachten 250 euro met vijf personen inc. hond ! )

Niet gaan als je kritisch bent, park van keten taferelen gewend bent en niet in staat bent jezelf prima te vermaken.

De dame van de receptie is enorm vriendelijk en spreekt vlaams.

Het dorpje is leuk, goede bakker en een leuk restaurant ( Val de meuse ) ook staat de oudste kerk van Belgie in het dorp, zeker een bezoek waard ! Vlakbij een kleine grot die zonder begeleiding te bezoeken is.

Top lokatie, top vakantie.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Prima, goed te doen

Fam. Alsemgeest
29-10-2012
  • Activiteiten6

Vakantie Park Les Gaux, Is ons 100 % meegevallen. 6 persoonhuisje voor 4 personen is heel goed te doen. Huisje 126 schoon, netjes gerenoveerde douche en altijd lekker in je vakantie een vaatwasser in de keuken ( en dit voor € 250 voor een week in de herfstvakantie ) Op het "park "niets te doen of te beleven.Prima bakker in het dorp.( 10 min via de trap achter in het park) Supermarkt in het dorp Nee, je moet echt voor de uitstapjes en de natuur gaan. Dagje naar Dinant, La Roche ,Bouillon of de Grotte van Han. We hadden echt super weer, dat scheelt misschien ook.Wij vonden dat we waar voor onze euries hebben gehad

leuk

fam v/d z
22-7-2011
  • Onderkomen6
  • Activiteiten6

leuk park, mooie natuur. niet ver van dinant zeker een bezoek waard.

hebben een zeer leuk weekend gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2011

mooie omgeving met een goed ingericht prive huisje

dordtboy
9-2-2011
  • Onderkomen8

Mijn ouders hebben op dit park een huisje gehad die wij regelmatig huurde.

Het huisje was goed ingericht en schoon (door mijn moeder zelf).

Dus dat is niet een heel eerlijk oordeel.

Maar het park hebben wij altijd als prettig ervaren, jammer genoeg zijn er altijd koopjes jagers die de sfeer verpesten (luide muziek, openbaar ruzie maken)

De omgeving is prachtig, net zoals het dorp altijd gezellig is.

Leuk te doen

verweij
8-9-2010
  • Onderkomen8
  • Activiteiten7

Mooie omgeveing. Echt een vakantiehuis. Geen luxe maar goed te vertoeven. Alleen de stoffige dekens was een minpuntje. vriendelijke receptie mevrouw.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

geen 4-sterren hotel, wel waar voor je geld!

Jako
8-7-2010
  • Activiteiten9

Na het lezen van alle reacties over ons onderkomen waren wij toch wel wat nerveus geworden. Gelukkig viel bij aankomst alles heel erg mee. Geen schimmel, geen smerige borden en geen overlast van buren.

Wat ons wél tegenviel waren de vrijwillige schoonmaakkosten, deze zijn namelijk gewoon verplicht. Dit maakt de huur automatisch €40 duurder, een dikke min voor de organisatie!

Hastière-par-Delà is een leuke plaats waar je ´s avonds voor niet al teveel geld goed kunt eten.

Voor activiteiten zijn vooral de plaatsen Dinant en Anseremme aanraders.

Prima vakantie gehad, voor weinig budget!

eliane
2-11-2009
  • Activiteiten9

Wij zijn net terug van een herfstweek bij Domaine Les Gaux. Met de fles bleek, extra dekens en zelfs luchtbed in de auto, zijn we met 4 volwassenen richting Hastiere gegaan...

Uiteindelijk is het ons reuze meegevallen!!!

Voor nog geen 200 euro voor een week heb je al weinig te klagen, maar dit was voor ons prima vertoeven! De huisjes zijn inderdaad klein, oud en typisch "Belgs"...Maar we hebben toch een topweek gehad!!

Openhaard aan (hout ( 4,00 p. zak) lag al klaar voor ons, 3 zakken mét aanmaakhoutjes), het huisje was schoon, niks te klagen!

De bedden waren prima, badkamer oud maar ok, inderdaad, de douche is even wat behelpen..maar ook dat gaat!

Tis maar net wat je er zelf van maakt, muziekje mee, theelichtje aan..etc!

We hadden zelfs een huiskater "Felix", die ons opzocht op het park, onwijs kroel kat, super leuk! We hebben heel veel gezien. En ja, Belgische Ardennen =veel rijden! maar echt de moeite waard geweest! Al met al, is dit een super week voor ons geweest!

Mooie omgeving, maar nooit meer

Karam
27-8-2009
  • Onderkomen4
  • Activiteiten2

Het vakantiepark, is echt simpel en sober. De receptie is zeggen en schrijven 1 uur per dag open en bevind zich in een bouwkeet.

De vaste bewoners en daar zijn er nogal wat van, maken er een waar dierenfestijn van.

Veel honden en heel veel katten. Naast ons (wij hadden huisje nummer 54) had de bewoonster de zorg voor ongeveer 15 katten. Deze bezochten onze tuin nogwel eens en de geur van kattenpis was echt verschrikkelijk. Ook de vele honden maakten het park er niet gezelliger op.

Verder lekte het huisje bij een stevige regenval en was de open bovenverdieping de (vide) erg warm om te slapen.

De omgeving is mooi en dat vergoed veel.

De klachten wel bij de receptie aangegeven, maar deze wilde of kon er weinig aan doen.

Deze vakantie gaat erbij ons in als de, vakantie met de kattenoverlast.

NOOIT MEER !!!

van opstal jerry
26-5-2009
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

Via bungalowverhuur hadden we een bungalow gehuurd voor 6 personen in Domaine les Gaux . Bij aankomst geen ziel te zien om ons wegwijs te maken . Dus bungalow opgezocht en ja , sleutel stak op de deur . Binnen , het servies echt smerig , de bedden vuil , insecten overal en de vloerbekleding nat . De ramen heel vuil . Een kleine tv en een zitbank voor 2 pers . De andere 4 op de grond dus ! Onze kinderen werden er steeds lastiggevallen door een vrouw die hun meelokte en er foto's van nam . Ook al hadden wij gezegd dat we dit niet wilden . Spelen konden ze er ook niet omwille van een agressieve hond . Deze was van een koppel dat er permanent woonde. Verder overal hondenpoep en veel residente bewoners die veel lawaai maken . Wij de dag erop naar de receptie om iets te regelen . Kwamen ze onze bungalow nazien en we kregen gelijk . Hun uitleg , sommige dings zoals de bedden worden niet veel gebruikt dus moeten ze die niet kuisen . ;-(