Zoover

2,8

Onvoldoende

• Activiteiten2,9
  • Onderkomen2,3

mooie omgeving met een goed ingericht prive huisje

dordtboy
9-2-2011
  • Onderkomen8

Mijn ouders hebben op dit park een huisje gehad die wij regelmatig huurde.

Het huisje was goed ingericht en schoon (door mijn moeder zelf).

Dus dat is niet een heel eerlijk oordeel.

Maar het park hebben wij altijd als prettig ervaren, jammer genoeg zijn er altijd koopjes jagers die de sfeer verpesten (luide muziek, openbaar ruzie maken)

De omgeving is prachtig, net zoals het dorp altijd gezellig is.

geen 4-sterren hotel, wel waar voor je geld!

Jako
8-7-2010
  • Activiteiten9

Na het lezen van alle reacties over ons onderkomen waren wij toch wel wat nerveus geworden. Gelukkig viel bij aankomst alles heel erg mee. Geen schimmel, geen smerige borden en geen overlast van buren.

Wat ons wél tegenviel waren de vrijwillige schoonmaakkosten, deze zijn namelijk gewoon verplicht. Dit maakt de huur automatisch €40 duurder, een dikke min voor de organisatie!

Hastière-par-Delà is een leuke plaats waar je ´s avonds voor niet al teveel geld goed kunt eten.

Voor activiteiten zijn vooral de plaatsen Dinant en Anseremme aanraders.

Prima vakantie gehad, voor weinig budget!

eliane
2-11-2009
  • Activiteiten9

Wij zijn net terug van een herfstweek bij Domaine Les Gaux. Met de fles bleek, extra dekens en zelfs luchtbed in de auto, zijn we met 4 volwassenen richting Hastiere gegaan...

Uiteindelijk is het ons reuze meegevallen!!!

Voor nog geen 200 euro voor een week heb je al weinig te klagen, maar dit was voor ons prima vertoeven! De huisjes zijn inderdaad klein, oud en typisch "Belgs"...Maar we hebben toch een topweek gehad!!

Openhaard aan (hout ( 4,00 p. zak) lag al klaar voor ons, 3 zakken mét aanmaakhoutjes), het huisje was schoon, niks te klagen!

De bedden waren prima, badkamer oud maar ok, inderdaad, de douche is even wat behelpen..maar ook dat gaat!

Tis maar net wat je er zelf van maakt, muziekje mee, theelichtje aan..etc!

We hadden zelfs een huiskater "Felix", die ons opzocht op het park, onwijs kroel kat, super leuk! We hebben heel veel gezien. En ja, Belgische Ardennen =veel rijden! maar echt de moeite waard geweest! Al met al, is dit een super week voor ons geweest!

NOOIT MEER !!!

van opstal jerry
26-5-2009
  • Activiteiten1

Via bungalowverhuur hadden we een bungalow gehuurd voor 6 personen in Domaine les Gaux . Bij aankomst geen ziel te zien om ons wegwijs te maken . Dus bungalow opgezocht en ja , sleutel stak op de deur . Binnen , het servies echt smerig , de bedden vuil , insecten overal en de vloerbekleding nat . De ramen heel vuil . Een kleine tv en een zitbank voor 2 pers . De andere 4 op de grond dus ! Onze kinderen werden er steeds lastiggevallen door een vrouw die hun meelokte en er foto's van nam . Ook al hadden wij gezegd dat we dit niet wilden . Spelen konden ze er ook niet omwille van een agressieve hond . Deze was van een koppel dat er permanent woonde. Verder overal hondenpoep en veel residente bewoners die veel lawaai maken . Wij de dag erop naar de receptie om iets te regelen . Kwamen ze onze bungalow nazien en we kregen gelijk . Hun uitleg , sommige dings zoals de bedden worden niet veel gebruikt dus moeten ze die niet kuisen . ;-(

zeer rustig gelegen super voor kids !

gert
6-1-2009
  • Onderkomen10

gelegen aan de Maas en op wandelafstand van het dorp Hastiere met zijn lekkere restaurantjes en cafeetjes. De middenstand is er zeer vriendelijk en vlaams gezind.

Een aanrader voor wie rustig op vakantie wil gaan.

Gereisd Met vrienden in december 2008

Prima prijs-kwaliteit!!!

Robert
30-8-2008

Terug van een midweekje Domaine-Les-Gaux. Huiverig voor wat ik aan zou treffen (dit na alle negatieve referentes gepost door gasten), werd ik blij verrast. Ik heb een fantastische midweek gehad met mijn twee reisgenoten. Zeer mooie omgeving, voor nog geen 200,- euro een prima verblijf, erg aardige mensen, ook de gasten de hun bungalow gekocht hebben, korto, ik vraag me werkelijk af wat de mensen die zich negatief uitlieten over dit park verwachten? Een 5 sterren hotel, veel voor geen geld, of leven deze mensen buiten de realiteit!!! Namens ons, een aanraderm en al zeker voor zo'n bedrag!

Groet,

Robert Pols (37)

afknapper

Rombouts
18-8-2008
  • Onderkomen2

We zaten in bungalow 18. Het huisje was heel vochtig, en de penetrante geur die daar bijkomt enkel een beetje weg te krijgen door alle ramen en de voordeur tegen elkaar open te zetten. Op het onderste schap van een butlertray zat schimmel van al dat vocht. Echt goor. Ik vermoed dat er op andere plaatsen in het huis mss ook wel schimmel zit (kasten en zo), maar ik dierf er niet achter op zoek gaan... De kasten hebben we dus niet geopend of gebruikt. De andere bungalows zijn misschien niet zo vochtig, maar nummer 18 wel. Voor de rest: lekker rustig en geen opmerkingen.

blijf liever thuis

rombaux kevin
18-7-2008
  • Onderkomen1

de korsten hingen nog in de kookpotten van de mensen ervoor, die hadden ze zo in de kast gezet

de lampjes en stopcontacten zitten totaal ni logisch en ik weet ni waarom je voor een eindschoonmaak moet betalen als er overal stof ligt en spinnewebben hangen...de service kan ik weinig punten geven omdat ze gewoonweg niet genoeg aanwezig is (ongeveer 2 uur per dag, nog niet zelfs) er werd mij vermaand men wagen achter te laten op de centrale niet beveiligde parking aan de receptie... de wagen mag enkel staan voor de chalet met de bedoeling in en uit te laden... doch werd er alle dagen een wagen voor mijn chalet geparkeerd door mensen die het niet zo nauw namen met die regel...

de ligging is helemaal niet ideaal en ligt heel ver van alles ongeveer telkens een uur rijden...het openluchtzwembad die zogezegd in de buurt ligt licht echter op de baan van givet naar beauraing en dat is toch wel 7.8 km van het park...

wij waren totaal niet tevreden echt een afrader!!!

simpel huisje maar qua prijs kwaliteit wel aanrader

kenn
10-9-2007

simpel huisje maar qua prijs kwaliteit wel aanrader

Gereisd Familie in september 2007

wij kwamen aan op het park en dachten ziet er leuk uit wij

abcouwer
26-8-2007
  • Onderkomen1

wij kwamen aan op het park en dachten ziet er leuk uit maar toen wij het huisje naar binnen gingen schrok ik van de viezigheid op het park was niks te doen voor kinderen het was heel erg koud en donker in het huisje niet gezellig en bij regen weer liep je meteen de modder in je huisje dus weer poetsen ik werk 5 dagen in de week in de schoonmaak en had ik geen behoefde omdat daar ook veel te doen vakantie is om rust te nemen beetje bij houden ok maar niet zo ik vond dat de touroperator waar we vanuit hadden geboekt zich echt moesten schamen om zoiets in hun brochure te zetten is echt een afrader