Zoover

Nooit meer

Bruno
18-11-2018
  • Onderkomen1

Zeer dicht bij het dorp en de winkels.

Maar, er worden heel wat huisjes gebruikt voor permanente bewoning. De marginaliteit, koterij en allerhande constructies zijn veelvuldig. Eigenaars/permanente bewoners eigenen zich gronden toe van de gemeenschappelijke delen van het park.Marginaal!!!

Gereisd Met partner in november 2018

Nooit meer, zeker niet aan te raden.

Tom
5-8-2018
  • Activiteiten1

In Juli een Bungalow geboekt bij dit park Via Belvila.

Bij aankomst blijkt het hier te gaan om een zeer oude en vervallen Bungalow. De spinnenwebben hangen nog aan de muren, de bedden vallen uit elkaar als je ze verschuift, hierom afgelopen nacht op de grond geslapen. De muffe lucht zorgt voor hoofdpijn, de vaatwasser is vies en blijkt verstopt te zijn. Kussens zijn vies en lijken al een jaar niet gewassen. Zelf het bad maar schoon gemaakt omdat die niet bruikbaar was. Al het meubilair/servies moet schoon gemaakt worden alvorens gebruik, de deur die nauwelijks op slot kan.. de sleutels die missen van bijv. de badkamer.

Geen sfeer op het park.

Als alternatief een 6-persoons bungalow aangeboden gekregen, dit was net zo smerig als de 4 persoons.

Kortom, een smerig huis dat onze vakantiepret behoorlijk bedortven heeft.

Hebben na 1 nacht hier geslapen te hebben besloten om elders onze vakantie voort te zetten.

Zeker niet aan te raden.

Gereisd Met partner in juli 2018

Nooit meer

Masa
18-7-2018
  • Onderkomen5
  • Activiteiten8

De omgeving is prachtig !

Het huisje is oud en niet erg schoon.

Vies bestek in de keukenla blikopener stuk.

Pit van het fornuis stuk handdoeken rekje in de badkamer viel spontaan van de muur . Terras stoel met 3 poten plinten boven aan de trap zaten los. Wc borstel onder .....

Geen schoonmaak setje aanwezig . Alleen oude muffe dekens zijn er en geen dekbedden.

De bedden slapen zalig !

Het park is vrij rustig niet alle huisjes zien er even netjes uit.

De vrouw van de “receptie” is een vriendelijk Nederlands sprekende vrouw. Er is geen mogelijkheid om te pinnen de borg moet contant worden voldaan.

Op het park staan een aantal huisjes die van eigenaren zijn. Wij hadden deze als buren en waren alles behalve vriendelijk !

De ligging is mooi maar zou hier in dit park niet meer terug komen!

Ondanks dat het zeker niet duur was mag het huisje wel schoon en heel zijn!

Gereisd Met partner in juli 2018

never again

Renée Huyghe
2-1-2018
  • Activiteiten1

verouderde onveilige bungalows zijn geld zeker niet waard, niet kindvriendelijk, niet brandveilig zou hier nog geen 5 euro per nacht voor willen betalen laat staan 65 euro

Gereisd Met partner in december 2017

Fantastische omgeving

Rodenburg
3-6-2017
  • Onderkomen9

Pannen zonder deksel, stopcontacten gevaarlijk

Hebben een parasol gemist. Belangrijk bij warm weer.

U schrijft in uw brochure dat er wifi is. Dat is niet bij het huisje, daarvoor moet je naar de receptie. Niet handig als je zakelijke dingen te regelen hebt.

Pluspunten zijn er zeker ook. De bedden waren fantastisch, ligging van het huisje prachtig

Ontvangst receptioniste zeer vriendelijk. Huisje was zeer schoon bij aankomst. Al met al toch reden om terug te keren. Prachtige omgeving.

heerlijk rustige vakantieplek

klaasenanita
6-8-2013
  • Onderkomen8

We waren op zoek naar een rustige vakantie in een mooi natuurgebied. Dat is op dit park helemaal gelukt. De huisjes zijn klein, maar heerlijk knus. We hebben prachtige wandelingen kunnen maken in de omgeving, er is overigens ook voor de niet-wandelaars genoeg te doen. Hastiere is een erg rustig dorpje (er zit overigens wel een goede bakker en een prima supermarkt), andere plaatsjes in de omgeving (zoals Givet en Dinant) zijn wat drukker dus ook daar variatie genoeg.

Voor de prijs die we hebben betaald hadden we een prachtig en schoon huisje, wel zou ik ervoor kiezen de 6 persoons-variant te kiezen als je met 4 volwassenen bent. Ook lijkt me er niet veel te doen voor kinderen, alleen een paar houten speeltoestellen.

De mevrouw van de receptie was erg vriendelijk en de service was prima. Haar Nederlands was overigens ook helemaal oke.

Kortom, als je komt voor de luxe, dan kom je bedrogen uit. Maar kom je voor rust en natuur dan kun je hier een topvakantie beleven.

Nooit meer!

Luusce
2-1-2013
  • Activiteiten1

4 persoons huisje nr 51 ergens achter in het park, huisje rook muf, was matig schoon, ik beschrijf het als een groot modderbad buiten!

receptie beperkt aanwezig, waardoor ik mijn ongenoegen niet kon bespreken! Tja echt geen aanrader! Voor een midweek geboekt, na een nacht al weggegaan! Zonde van mijn geld.

Gereisd Met partner in december 2012

Topvakantie in park Les Gaux

Van Genechten
17-9-2012
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10

Onze beste vakantie ooit! Ik wil vooral gezien de mindere waardering die dit park krijgt in voorgaande beoordelingen zeggen dat wij dit absoluut niet hebben ervaren. Is zeer mooi opgewaardeerd!

Gereisd Met partner in augustus 2012

Vies, vies, vies

Olav Landa
1-1-2012
  • Onderkomen2
  • Activiteiten7

Zojuist teruggekeerd uit Vakantiepark Domaine Les Gaux, een dag eerder dan gepland. Waarom eerder? Omdat het hier een vieze, smerige bende was: vochtplekken, dikke lagen stof, penetrante muffe lucht, kapotte stofzuiger, lekke kranen, gladde modderpaden, uitsluitend te verwarmen door uren achtereen blokken hout (Eur 4,50 per zak van 15 blokjes) in de open haard te blijven gooien etc etc. We hebben direct na aankomst bij de receptie nagevraagd (bemand door een verrassend vriendelijke mevrouw, maar weer wel ondergebracht in een bouwkeet waarin de lucht van zware shag ons letterlijk de adem benam) of we geen ander huisje konden krijgen, maar ze benadrukte dat dat zinloos was daar alle huisjes geheel identiek zijn. We begrijpen de positieve commentaren elders op deze pagina's dan ook volstrekt niet. Vermoedelijk hebben deze gasten (gelukkig voor hen) toch echt in een totaal ander huisje gezeten en niet in zo'n als Noord-Koreaans strafkamp vermomde vakantiebungalow waarin wij verbleven.

mooie omgeving met een goed ingericht prive huisje

dordtboy
9-2-2011
  • Onderkomen8

Mijn ouders hebben op dit park een huisje gehad die wij regelmatig huurde.

Het huisje was goed ingericht en schoon (door mijn moeder zelf).

Dus dat is niet een heel eerlijk oordeel.

Maar het park hebben wij altijd als prettig ervaren, jammer genoeg zijn er altijd koopjes jagers die de sfeer verpesten (luide muziek, openbaar ruzie maken)

De omgeving is prachtig, net zoals het dorp altijd gezellig is.