Zoover

• Onderkomen2,3

Ons huisje was netjes

Frederike
31-8-2005

Ons huisje was netjes. De meubels zijn wel verouderd en de inrichting is eenvoudig. Een keuken met 4-kookplaten en een afwasmachine ( niet alle huisjes hebben een afwasmachine) en magnetron.

Er zijn een aantal speeltuintjes en verder geen faciliteiten.

Het zijn eenvoudige huisjes maar wij hebben ons er prima vermaakt.

Gereisd Anders in augustus 2005

Wij zijn er in augustus geweest en ons huisje viel erg oud

Hessing
6-8-2005

Wij zijn er in augustus geweest en ons huisje viel erg tegen. Oud, vies, muf, huismijt, oud stof. Maar de omgeving van het park is erg mooi, vooral de omgeving rong de Lesse en het plaatsje Dinant. We hebben het er erg leuk gehad en willen ook zeker een keer terug alleen dan niet meer bij Les Gaux.

Gereisd Anders in augustus 2005

Zijn er eind juli geweest

Vos
2-8-2005

Zijn er eind juli geweest. Oude muffe huisjes welke zeker niet schoon waren. Bij ons de pech dat er ongedierte in de bedden zat, deze zouden bij nieuwe gasten toch schoon moeten zijn.

Omgeving wel mooi maar zou niet meer terug gaan i.v.m. slechte hygiene in de huisjes

waren hier in 2000

Fam Frederiks
28-7-2005

waren hier in 2000. Hoop dat de huisjes in de afgelopen jaren zijn opgeknapt, wat een oude troep!

Muffe huisjes en bij regen stonden de plassen in het huisje. We hadden ook wel pech met het weer. Twee weken lang open haard aan. Bedden slecht, kasten scheef, eettafel zowat in de zithoek. Oud meubilair. Lekker op de bank zit er niet bij. Kinderbed durf je geen kind in te leggen. Omgeving wel aardig, geeft toch meer om de omgeving Malmedy, meer te doen. Dorp heeft weinig uitstraling.

wij zijn hier 2 jaar geleden geweest huisje is in orde .

leive
2-6-2005

wij zijn hier 2 jaar geleden geweest

huisje is in orde vooral keukentje en bed was ook in orde .beetje oude zetel maar anders wel net . zeer rustig. wel vond ik de streek iets minder mooi dan bv. omgeving durbey. (natuur)

maar voor die prijs zou ik zeggen super

Gereisd Anders in juni 2005

Dit is een prima, eenvoudige bungalow (wel vatwasser en in

Angelique
4-2-2005

Dit is een prima, eenvoudige bungalow (wel vatwasser aanwezig en een bad). Wijhadden dit huisje gehuurd vorig jaar in het pinksterweekend voor 100,- (niet duur).

Het is op een berg gelegen, dus een auto is wel handig.

Ook een mooi uizicht over Hastierre.

Jekan overal naartoe vanuit hier en er is veel te doen qua excursies.

Het plaaatsje Dinant ligt zo'n 15min. verder (met auto). Namur is een leuke grote stad om te winkelen (ongeveer 45min.met de auto).