Zoover

2,8

Onvoldoende

• Activiteiten2,9
  • Onderkomen2,3

zeer rustig gelegen super voor kids !

gert
6-1-2009
  • Onderkomen10

gelegen aan de Maas en op wandelafstand van het dorp Hastiere met zijn lekkere restaurantjes en cafeetjes. De middenstand is er zeer vriendelijk en vlaams gezind.

Een aanrader voor wie rustig op vakantie wil gaan.

Gereisd Met vrienden in december 2008

Prima prijs-kwaliteit!!!

Robert
30-8-2008

Terug van een midweekje Domaine-Les-Gaux. Huiverig voor wat ik aan zou treffen (dit na alle negatieve referentes gepost door gasten), werd ik blij verrast. Ik heb een fantastische midweek gehad met mijn twee reisgenoten. Zeer mooie omgeving, voor nog geen 200,- euro een prima verblijf, erg aardige mensen, ook de gasten de hun bungalow gekocht hebben, korto, ik vraag me werkelijk af wat de mensen die zich negatief uitlieten over dit park verwachten? Een 5 sterren hotel, veel voor geen geld, of leven deze mensen buiten de realiteit!!! Namens ons, een aanraderm en al zeker voor zo'n bedrag!

Groet,

Robert Pols (37)

blijf liever thuis

rombaux kevin
18-7-2008
  • Onderkomen1

de korsten hingen nog in de kookpotten van de mensen ervoor, die hadden ze zo in de kast gezet

de lampjes en stopcontacten zitten totaal ni logisch en ik weet ni waarom je voor een eindschoonmaak moet betalen als er overal stof ligt en spinnewebben hangen...de service kan ik weinig punten geven omdat ze gewoonweg niet genoeg aanwezig is (ongeveer 2 uur per dag, nog niet zelfs) er werd mij vermaand men wagen achter te laten op de centrale niet beveiligde parking aan de receptie... de wagen mag enkel staan voor de chalet met de bedoeling in en uit te laden... doch werd er alle dagen een wagen voor mijn chalet geparkeerd door mensen die het niet zo nauw namen met die regel...

de ligging is helemaal niet ideaal en ligt heel ver van alles ongeveer telkens een uur rijden...het openluchtzwembad die zogezegd in de buurt ligt licht echter op de baan van givet naar beauraing en dat is toch wel 7.8 km van het park...

wij waren totaal niet tevreden echt een afrader!!!

vandaag terug gekomen, leuke vakantie gehad

miranda
1-1-2007

vandaag terug gekomen, leuke vakantie gehad.huisjes verschillen nogal onderling.Maar voor 10 dagen en dan iets van 300 euro te moeten betalen, is

het nogal redelijk.OK de huisjes zijn gehorig, en als je er arriveert behoorlijk koud.je het servies een beetje bij elkaar gezocht, maar kom op het is vakantie,meer geld meer luxe,leuke wandelingen gemaakt, leuke stadjes bezocht.mooi centraal gelegen. wij hebben geen last gehad van bewoners van het park, maar ze zijn er wel, misschien dat het zomers anders is.

Vandaag terug gekomen uit de Ardennen

Gerd Daane
26-12-2006

Vandaag terug gekomen uit de Ardennen. Het was een oud en koud huisje. Niet warm te stoken met de 2 electrische kachels. Oud meubilair, ontzettend klein tv tje met één Nederlandse zender. Slechte bedden, de gebruikelijke mengelmoes aan bestek en pannen. Beneden was er maar één lichtpunt. Behoorlijk ongezellig dus. Gierende tocht in het nauwelijks geïsoleerde huisje. Wel een afwasmachine, men zou het geld beter aan isolatie kunnen besteden !. De omgeving is wel schitterend. men spreekt Nederlands bij de receptie en men is ook vriendelijk. Het park is een absolute afrader !!

De geschakelde huisjes zijn niet geïsoleerd

Fam. De Vries
27-10-2006

De geschakelde huisjes zijn niet geïsoleerd. Je hoort alles. Onze buren waren werklui uit de omgeving. Op vrijdagavond werd het weekend gevierd tot diep in de nacht en vanaf maandag ging elke morgen om 6 uur de wekker De verschillende nieveaus in de huiskamer gaf onze kruipende zoon van 11 maanden enkele tanden door het lipje en een bult op het hoofdje. Met rug en bekkenklachten zijn we van ellende maar op de grond gaan slapen met het oude matras, omdat de lattenbodem van het bed stuk was. Er lagen snoeren en drie-weg-stekkers op de vloer. Absoluut niet geschikt voor kinderen! Wandelen met kinderwagen kan er niet. Ook erg leuk als je aankomt of vertrekt.De auto kan niet bij het huisje komen!Het park is ook onbeheerd, wij vonden dat niet fijn. Zeker niet toen er op een nacht aan de deur van ons huisje werd gerommeld. Inderdaad zitten er "Flodders" op het park. Die wonen er permament.

heb er een huisje gekocht, perfect in orde

gert
10-10-2005

heb er een huisje gekocht, perfect in orde. Domein is in zeer propere staat. Wordt veel aan gewerkt

Gereisd Anders in oktober 2005

Het huisje was een beetje oud, wel netjes

ingrid
20-9-2005

Het huisje was een beetje oud, wel netjes. Vaatwasser aanwezig en een karamische kookplaat, maar als de vier kookzones aanstonden vloog het door de stoppen. Park is rustig gelegen, alleen

helemaal achterin het park woonden een

aantal asociale gezinnen (permanent?)

die s avonds wel erg veel lawaai maakten.

(brommers, auto's.

Familie De Boom We zijn voor een weekend geweest in we en

Maurena Cooreman
18-9-2005

Familie De Boom

We zijn voor een weekend geweest in september, prijs-kwaliteit vonden we dit best goed, ons huisje was proper en we hadden een vaatwasser.

Gereisd Anders in september 2005

Wij zijn hier afgelopen augustus een weekje geweest

Fam. de Wit
7-9-2005

Wij zijn hier afgelopen augustus een weekje geweest.

Ons huisje was niet top. Erg donker van binnen en erg vochtig.

We hadden wel een vaatwasser, dat was volgens mij het enige in het huisje wat modern was.

Ze zullen ons er niet meer terugzien.