Zoover

2,8

Onvoldoende

• Activiteiten2,9
  • Onderkomen2,3

geen 4-sterren hotel, wel waar voor je geld!

Jako
8-7-2010
  • Activiteiten9

Na het lezen van alle reacties over ons onderkomen waren wij toch wel wat nerveus geworden. Gelukkig viel bij aankomst alles heel erg mee. Geen schimmel, geen smerige borden en geen overlast van buren.

Wat ons wél tegenviel waren de vrijwillige schoonmaakkosten, deze zijn namelijk gewoon verplicht. Dit maakt de huur automatisch €40 duurder, een dikke min voor de organisatie!

Hastière-par-Delà is een leuke plaats waar je ´s avonds voor niet al teveel geld goed kunt eten.

Voor activiteiten zijn vooral de plaatsen Dinant en Anseremme aanraders.

Prima vakantie gehad, voor weinig budget!

eliane
2-11-2009
  • Activiteiten9

Wij zijn net terug van een herfstweek bij Domaine Les Gaux. Met de fles bleek, extra dekens en zelfs luchtbed in de auto, zijn we met 4 volwassenen richting Hastiere gegaan...

Uiteindelijk is het ons reuze meegevallen!!!

Voor nog geen 200 euro voor een week heb je al weinig te klagen, maar dit was voor ons prima vertoeven! De huisjes zijn inderdaad klein, oud en typisch "Belgs"...Maar we hebben toch een topweek gehad!!

Openhaard aan (hout ( 4,00 p. zak) lag al klaar voor ons, 3 zakken mét aanmaakhoutjes), het huisje was schoon, niks te klagen!

De bedden waren prima, badkamer oud maar ok, inderdaad, de douche is even wat behelpen..maar ook dat gaat!

Tis maar net wat je er zelf van maakt, muziekje mee, theelichtje aan..etc!

We hadden zelfs een huiskater "Felix", die ons opzocht op het park, onwijs kroel kat, super leuk! We hebben heel veel gezien. En ja, Belgische Ardennen =veel rijden! maar echt de moeite waard geweest! Al met al, is dit een super week voor ons geweest!

Mooie omgeving, maar nooit meer

Karam
27-8-2009
  • Onderkomen4
  • Activiteiten2

Het vakantiepark, is echt simpel en sober. De receptie is zeggen en schrijven 1 uur per dag open en bevind zich in een bouwkeet.

De vaste bewoners en daar zijn er nogal wat van, maken er een waar dierenfestijn van.

Veel honden en heel veel katten. Naast ons (wij hadden huisje nummer 54) had de bewoonster de zorg voor ongeveer 15 katten. Deze bezochten onze tuin nogwel eens en de geur van kattenpis was echt verschrikkelijk. Ook de vele honden maakten het park er niet gezelliger op.

Verder lekte het huisje bij een stevige regenval en was de open bovenverdieping de (vide) erg warm om te slapen.

De omgeving is mooi en dat vergoed veel.

De klachten wel bij de receptie aangegeven, maar deze wilde of kon er weinig aan doen.

Deze vakantie gaat erbij ons in als de, vakantie met de kattenoverlast.

Geen aanrader

Annet
28-7-2009

Vorige week een weekje in een bungalow op Les Gaux geweest. De aanduiding 'eenvoudig' vind ik voor deze bungalow teveel gezegd. Bij een eenvoudige bungalow verwacht ik wel een goed onderhoud en een goede hygiene. Dit was echter niet het geval. Het servies en de pannen waren bijv. niet goed schoon en het huisje was ook niet goed onderhouden. Zo lekte het bijvoorbeeld langs de schoorsteen toen het even flink regende. Gelukkig kan onze dochter nog in de kinderwagen slapen, want in het kinderbedje wilde we haar echt niet leggen, dat was erg vies. We hebben een hele leuke vakantie gehad, maar dat was vooral omdat we het met elkaar heel gezellig hadden. Het was niet te danken aan de bungalow. Een volgende keer zouden we zeker wat meer uit willen geven voor een mooiere bungalow.

NOOIT MEER !!!

van opstal jerry
26-5-2009
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

Via bungalowverhuur hadden we een bungalow gehuurd voor 6 personen in Domaine les Gaux . Bij aankomst geen ziel te zien om ons wegwijs te maken . Dus bungalow opgezocht en ja , sleutel stak op de deur . Binnen , het servies echt smerig , de bedden vuil , insecten overal en de vloerbekleding nat . De ramen heel vuil . Een kleine tv en een zitbank voor 2 pers . De andere 4 op de grond dus ! Onze kinderen werden er steeds lastiggevallen door een vrouw die hun meelokte en er foto's van nam . Ook al hadden wij gezegd dat we dit niet wilden . Spelen konden ze er ook niet omwille van een agressieve hond . Deze was van een koppel dat er permanent woonde. Verder overal hondenpoep en veel residente bewoners die veel lawaai maken . Wij de dag erop naar de receptie om iets te regelen . Kwamen ze onze bungalow nazien en we kregen gelijk . Hun uitleg , sommige dings zoals de bedden worden niet veel gebruikt dus moeten ze die niet kuisen . ;-(

Matig park, maar mooie omgeving!

Chris
18-5-2009
  • Activiteiten2

In de zomer van 2003 hier op vakantie geweest, dus dat is even geleden.

Het park is met de auto te bereiken dmv een zeer steile weg, sommigen kwamen deze helling niet gemakkelijk op.

Er is een grote centrale parking, maar sommigen zetten de auto toch op het toch al smalle pad bij het huisje.

Ons huisje was netjes. Wel alle vaat bij aankomst gedaan, maar dat doen wij altijd sowieso. In de periode dat wij er waren, was het zeer heet. Zo'n vide is dan niet ideaal.

De huisjes zijn geschakeld. In ons blok van 4 waren we de enigste. In de weekenden waren de buren er wel: hun vaste vakantiehuisje. De eerste dag dachten we dat er een baby lag te huilen, maar het was een hond. Deze verbleef doordeweeks in het snikhete en afgesloten huisje! Bij elke terugkomst van de buren was de hond door het dolle. Dan werd o.a. pizza voor hem rond het huisje gegooid!

Verderop het pad 'woonden' meer mensen die het niet zo nauw namen met de regels.

Prima SPAR, mooie omgeving: Dinant is top!

zeer rustig gelegen super voor kids !

gert
6-1-2009
  • Onderkomen10

gelegen aan de Maas en op wandelafstand van het dorp Hastiere met zijn lekkere restaurantjes en cafeetjes. De middenstand is er zeer vriendelijk en vlaams gezind.

Een aanrader voor wie rustig op vakantie wil gaan.

Gereisd Met vrienden in december 2008

Prima prijs-kwaliteit!!!

Robert
30-8-2008

Terug van een midweekje Domaine-Les-Gaux. Huiverig voor wat ik aan zou treffen (dit na alle negatieve referentes gepost door gasten), werd ik blij verrast. Ik heb een fantastische midweek gehad met mijn twee reisgenoten. Zeer mooie omgeving, voor nog geen 200,- euro een prima verblijf, erg aardige mensen, ook de gasten de hun bungalow gekocht hebben, korto, ik vraag me werkelijk af wat de mensen die zich negatief uitlieten over dit park verwachten? Een 5 sterren hotel, veel voor geen geld, of leven deze mensen buiten de realiteit!!! Namens ons, een aanraderm en al zeker voor zo'n bedrag!

Groet,

Robert Pols (37)

blijf liever thuis

rombaux kevin
18-7-2008
  • Onderkomen1

de korsten hingen nog in de kookpotten van de mensen ervoor, die hadden ze zo in de kast gezet

de lampjes en stopcontacten zitten totaal ni logisch en ik weet ni waarom je voor een eindschoonmaak moet betalen als er overal stof ligt en spinnewebben hangen...de service kan ik weinig punten geven omdat ze gewoonweg niet genoeg aanwezig is (ongeveer 2 uur per dag, nog niet zelfs) er werd mij vermaand men wagen achter te laten op de centrale niet beveiligde parking aan de receptie... de wagen mag enkel staan voor de chalet met de bedoeling in en uit te laden... doch werd er alle dagen een wagen voor mijn chalet geparkeerd door mensen die het niet zo nauw namen met die regel...

de ligging is helemaal niet ideaal en ligt heel ver van alles ongeveer telkens een uur rijden...het openluchtzwembad die zogezegd in de buurt ligt licht echter op de baan van givet naar beauraing en dat is toch wel 7.8 km van het park...

wij waren totaal niet tevreden echt een afrader!!!