Zoover

afknapper

Rombouts
18-8-2008
  • Onderkomen2

We zaten in bungalow 18. Het huisje was heel vochtig, en de penetrante geur die daar bijkomt enkel een beetje weg te krijgen door alle ramen en de voordeur tegen elkaar open te zetten. Op het onderste schap van een butlertray zat schimmel van al dat vocht. Echt goor. Ik vermoed dat er op andere plaatsen in het huis mss ook wel schimmel zit (kasten en zo), maar ik dierf er niet achter op zoek gaan... De kasten hebben we dus niet geopend of gebruikt. De andere bungalows zijn misschien niet zo vochtig, maar nummer 18 wel. Voor de rest: lekker rustig en geen opmerkingen.

blijf liever thuis

rombaux kevin
18-7-2008
  • Onderkomen1

de korsten hingen nog in de kookpotten van de mensen ervoor, die hadden ze zo in de kast gezet

de lampjes en stopcontacten zitten totaal ni logisch en ik weet ni waarom je voor een eindschoonmaak moet betalen als er overal stof ligt en spinnewebben hangen...de service kan ik weinig punten geven omdat ze gewoonweg niet genoeg aanwezig is (ongeveer 2 uur per dag, nog niet zelfs) er werd mij vermaand men wagen achter te laten op de centrale niet beveiligde parking aan de receptie... de wagen mag enkel staan voor de chalet met de bedoeling in en uit te laden... doch werd er alle dagen een wagen voor mijn chalet geparkeerd door mensen die het niet zo nauw namen met die regel...

de ligging is helemaal niet ideaal en ligt heel ver van alles ongeveer telkens een uur rijden...het openluchtzwembad die zogezegd in de buurt ligt licht echter op de baan van givet naar beauraing en dat is toch wel 7.8 km van het park...

wij waren totaal niet tevreden echt een afrader!!!

Beter van niet.

Ariadne en Evert
10-7-2008
  • Onderkomen2

Omgeving is prachtig, alleen is in Hastiere niks bijzonders te beleven. Voor een normaal restaurant moet je toch echt naar Dinant, op +/- een half uur rijden.

Het huisje was oud, simpel en deed vies aan, en we waren benieuwd waar die 40euro schoonmaakkosten dan aan besteed werden. Gelukkig waren onze buren niet zo geluidruchtig, maar de huisjes waren zeker gehorig.

De pluggen van de douchkop-houder kwamen los uit de muur, deze mocht je dan ook vasthouden. Mede met een harde 'zandstraal' was dit niet prettig douchen. Enkele lichtbolletjes (peertjes) deden het niet meer, en tevens waren de batterijen van de afstandbediening op. Dat kan gebeuren maar toont niet van regelmatig onderhoud/controle. Dat we bij vertrek nog een half uur op een te late receptie-dame hebben staan wachten, was voor ons genoeg.

Besteed liever iets meer geld aan een leuk hotel in Dinant, dan dat je hier goedkoop en leuk uit denkt te zijn.

het is een schitterende omgeving om mooie wandelingen te

dirk
1-10-2007

het is een schitterende omgeving om mooie wandelingen te maken e.d.

het park ziet er verzorgt uit.

de huisjes zijn wat gehorig.

Met de open haard aan is het goed vertoeven.

wij hebben geen last gehad van de vaste bewoners,wel heeft een kat poging gedaan om de deurkruk te openen.

Gereisd Met partner in oktober 2007

simpel huisje maar qua prijs kwaliteit wel aanrader

kenn
10-9-2007
  • Onderkomen7

simpel huisje maar qua prijs kwaliteit wel aanrader

Gereisd Familie in september 2007

wij kwamen aan op het park en dachten ziet er leuk uit wij

abcouwer
26-8-2007
  • Onderkomen1

wij kwamen aan op het park en dachten ziet er leuk uit maar toen wij het huisje naar binnen gingen schrok ik van de viezigheid op het park was niks te doen voor kinderen het was heel erg koud en donker in het huisje niet gezellig en bij regen weer liep je meteen de modder in je huisje dus weer poetsen ik werk 5 dagen in de week in de schoonmaak en had ik geen behoefde omdat daar ook veel te doen vakantie is om rust te nemen beetje bij houden ok maar niet zo ik vond dat de touroperator waar we vanuit hadden geboekt zich echt moesten schamen om zoiets in hun brochure te zetten is echt een afrader

Huisjes zijn sober maar schoon

J. Harteveld
20-8-2007
  • Onderkomen6

Huisjes zijn sober maar schoon.

Park ligt op 4 minuten lopen van het dorp.

Warme bakker op 70 treden trap af van het park met heerlijk brood en gebak ( elke dag vers).

In het dorp zijn een postkantoor, bank, slager, spar en diverse eettentjes.

De omgeving leent zicht er voor mooie wandelingen langs de maas en door de heuvels.

Dinant en namur zijn goed aan te rijden langs de maas.

Voor wie niet te veel eist een mooie plaats om te onthaarsten bij de opnhaard en een lekker glas wijn.

Leuk park, gezellig huisje, de inventaris is vrij nieuw,

Joop en Riance
13-7-2007

Leuk park, gezellig huisje, de inventaris is vrij nieuw, kortom het huisje heeft alles voor een gezellige vakantie

Gereisd Familie in juli 2007

ZOMERhuisje

J. Wijngaarden
6-4-2007
  • Onderkomen4

ZOMERhuisje. Koud, vochtig. Twee kleine electrische kacheltjes en open haard. Slecht of niet warm te krijgen op koude dagen. Nieuw serviesgoed en koelkast. Oud meubilair. Bedroevende badkamer. Omgeving mooi. Veel wandelroutes. Niets voor kinderen te doen.

Receptie is in een keet en zeer beperkt open. Vriendelijke beheerster.

Gereisd Met partner in april 2007

Simpel huisje

Rene
28-8-2006
  • Onderkomen4

Simpel huisje. Schoonmaak is inclusief maar huisje is vuil en een aantal potten en pannen ook. De parkbeheerster heeft de kursus 'omgaan met klanten' duidelijk gemist.

Ligging is handig. Dinant is dichtbij. De spar supermarkt in Hastiere heeft heerlijk vers vlees.

Volgende keer weer deze omgeving maar niet dit park.

Gereisd Familie in juli 2004