Zoover

blijf liever thuis

rombaux kevin
18-7-2008
  • Onderkomen1

de korsten hingen nog in de kookpotten van de mensen ervoor, die hadden ze zo in de kast gezet

de lampjes en stopcontacten zitten totaal ni logisch en ik weet ni waarom je voor een eindschoonmaak moet betalen als er overal stof ligt en spinnewebben hangen...de service kan ik weinig punten geven omdat ze gewoonweg niet genoeg aanwezig is (ongeveer 2 uur per dag, nog niet zelfs) er werd mij vermaand men wagen achter te laten op de centrale niet beveiligde parking aan de receptie... de wagen mag enkel staan voor de chalet met de bedoeling in en uit te laden... doch werd er alle dagen een wagen voor mijn chalet geparkeerd door mensen die het niet zo nauw namen met die regel...

de ligging is helemaal niet ideaal en ligt heel ver van alles ongeveer telkens een uur rijden...het openluchtzwembad die zogezegd in de buurt ligt licht echter op de baan van givet naar beauraing en dat is toch wel 7.8 km van het park...

wij waren totaal niet tevreden echt een afrader!!!

Beter van niet.

Ariadne en Evert
10-7-2008
  • Onderkomen2

Omgeving is prachtig, alleen is in Hastiere niks bijzonders te beleven. Voor een normaal restaurant moet je toch echt naar Dinant, op +/- een half uur rijden.

Het huisje was oud, simpel en deed vies aan, en we waren benieuwd waar die 40euro schoonmaakkosten dan aan besteed werden. Gelukkig waren onze buren niet zo geluidruchtig, maar de huisjes waren zeker gehorig.

De pluggen van de douchkop-houder kwamen los uit de muur, deze mocht je dan ook vasthouden. Mede met een harde 'zandstraal' was dit niet prettig douchen. Enkele lichtbolletjes (peertjes) deden het niet meer, en tevens waren de batterijen van de afstandbediening op. Dat kan gebeuren maar toont niet van regelmatig onderhoud/controle. Dat we bij vertrek nog een half uur op een te late receptie-dame hebben staan wachten, was voor ons genoeg.

Besteed liever iets meer geld aan een leuk hotel in Dinant, dan dat je hier goedkoop en leuk uit denkt te zijn.

het is een schitterende omgeving om mooie wandelingen te

dirk
1-10-2007

het is een schitterende omgeving om mooie wandelingen te maken e.d.

het park ziet er verzorgt uit.

de huisjes zijn wat gehorig.

Met de open haard aan is het goed vertoeven.

wij hebben geen last gehad van de vaste bewoners,wel heeft een kat poging gedaan om de deurkruk te openen.

Gereisd Met partner in oktober 2007

ZOMERhuisje

J. Wijngaarden
6-4-2007
  • Onderkomen4

ZOMERhuisje. Koud, vochtig. Twee kleine electrische kacheltjes en open haard. Slecht of niet warm te krijgen op koude dagen. Nieuw serviesgoed en koelkast. Oud meubilair. Bedroevende badkamer. Omgeving mooi. Veel wandelroutes. Niets voor kinderen te doen.

Receptie is in een keet en zeer beperkt open. Vriendelijke beheerster.

Gereisd Met partner in april 2007