Zoover

2,8

Onvoldoende

• Activiteiten2,9
  • Onderkomen2,3

prachtige omgeving, erg simpele huisjes

Linda
2-8-2009
  • Onderkomen4

Ook ik ben net terug uit Hastière.

Na de recenties te hebben gelezen, verwachtte ik niet te veel van het huisje en dat klopte ook.

De afwerking is slecht en ik zou zeker eigen dekens meenemen. (in ons huisje waren 6 bedden en 5 dekens)

Gelukkig was het droog weer en konden we 's avonds lekker buiten zitten. Ik ben bang dat als je binnen moet zitten, dat de muren op je af komen.

Verder is de omgeving prachtig en als je niet te veel van het huisje verwacht, valt het park ook wel mee.

Geen aanrader

Annet
28-7-2009

Vorige week een weekje in een bungalow op Les Gaux geweest. De aanduiding 'eenvoudig' vind ik voor deze bungalow teveel gezegd. Bij een eenvoudige bungalow verwacht ik wel een goed onderhoud en een goede hygiene. Dit was echter niet het geval. Het servies en de pannen waren bijv. niet goed schoon en het huisje was ook niet goed onderhouden. Zo lekte het bijvoorbeeld langs de schoorsteen toen het even flink regende. Gelukkig kan onze dochter nog in de kinderwagen slapen, want in het kinderbedje wilde we haar echt niet leggen, dat was erg vies. We hebben een hele leuke vakantie gehad, maar dat was vooral omdat we het met elkaar heel gezellig hadden. Het was niet te danken aan de bungalow. Een volgende keer zouden we zeker wat meer uit willen geven voor een mooiere bungalow.

NOOIT MEER !!!

van opstal jerry
26-5-2009
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

Via bungalowverhuur hadden we een bungalow gehuurd voor 6 personen in Domaine les Gaux . Bij aankomst geen ziel te zien om ons wegwijs te maken . Dus bungalow opgezocht en ja , sleutel stak op de deur . Binnen , het servies echt smerig , de bedden vuil , insecten overal en de vloerbekleding nat . De ramen heel vuil . Een kleine tv en een zitbank voor 2 pers . De andere 4 op de grond dus ! Onze kinderen werden er steeds lastiggevallen door een vrouw die hun meelokte en er foto's van nam . Ook al hadden wij gezegd dat we dit niet wilden . Spelen konden ze er ook niet omwille van een agressieve hond . Deze was van een koppel dat er permanent woonde. Verder overal hondenpoep en veel residente bewoners die veel lawaai maken . Wij de dag erop naar de receptie om iets te regelen . Kwamen ze onze bungalow nazien en we kregen gelijk . Hun uitleg , sommige dings zoals de bedden worden niet veel gebruikt dus moeten ze die niet kuisen . ;-(

Een leuk paasweekend gehad!

Patrick & Chantal
19-4-2009
  • Onderkomen6

We zijn hier een lang paasweekend geweest met onze twee hondjes. Receptiepersoneel erg vriendelijk en spreekt gewoon nederlands dus erg makkelijk! voor de rest zijn de huisjes wat saai en simpel ingericht. bij het park heb je een klein bos waar je kunt wandelen (pas op met regen! erg glad) en in de omgeving kun je grotte bekijken en je kunt naar Dinant waar je boven op een berg een soort kasteel/ford kunt bekijken je kunt met een gids meegaan en die vertelt je alles over vroeger, was erg mooi! je kunt in Dinant zelf ook gezellig shoppen en je hebt er leuke terasjes. kortom een leuk lang weekend gehad!

een goed bevallen weekend

Miriam
2-3-2009
  • Onderkomen7

Na alle negatieve dingen hier gelezen te hebben hielden we ons hart vast.

Het huisje wat wij troffen was schoon en netjes.misschien wat simpel maar zelfs in het meest luxieuze huisje komt het kaal over als je er zelf niets van maakt. 's avonds een kaarsje aan en de openaard doet wonderen.

niets gemerkt van de overlast van de buren. het was absoluut helemaal stil 's avonds en 's nachts.

de omgeving is prachtig, heerlijk kunnen wandelen met de honden.

de dames achter de receptie waren erg vriendelijk.

wij zeggen dus wel een aarader, vooral voor dit geld hebben we niets te klagen gehad.

zeer rustig gelegen super voor kids !

gert
6-1-2009
  • Onderkomen10

gelegen aan de Maas en op wandelafstand van het dorp Hastiere met zijn lekkere restaurantjes en cafeetjes. De middenstand is er zeer vriendelijk en vlaams gezind.

Een aanrader voor wie rustig op vakantie wil gaan.

Gereisd Met vrienden in december 2008

dit viel tegen

marleen
4-9-2008

het huisje was ERG simpel. geen ophangmechanisme voor de douche, veel bijbetalen voor elektra, nauwelijks opening receptie, kinderachtige controle op het eind. open slaapkamer (vide)

Gereisd Met partner in augustus 2008

Prima prijs-kwaliteit!!!

Robert
30-8-2008

Terug van een midweekje Domaine-Les-Gaux. Huiverig voor wat ik aan zou treffen (dit na alle negatieve referentes gepost door gasten), werd ik blij verrast. Ik heb een fantastische midweek gehad met mijn twee reisgenoten. Zeer mooie omgeving, voor nog geen 200,- euro een prima verblijf, erg aardige mensen, ook de gasten de hun bungalow gekocht hebben, korto, ik vraag me werkelijk af wat de mensen die zich negatief uitlieten over dit park verwachten? Een 5 sterren hotel, veel voor geen geld, of leven deze mensen buiten de realiteit!!! Namens ons, een aanraderm en al zeker voor zo'n bedrag!

Groet,

Robert Pols (37)

heerlijk rustig park in mooie omgeving

Sanal
29-8-2008
  • Onderkomen9

Net terug gekomen van een heerlijke vakantie. Mooi rustig park + aardige dame achter de balie. Omgeving is prachtig. Als je voor rust komt zit je hier in ieder geval goed. Huisje was simpel ingericht maar voldeed aan de eerste levensbehoeften. De prijs kwaliteit is goed. Voor een luxe vakantie moet je hier in ieder geval niet zijn, Wij hebben het prima naar ons zin gehad.

heerlijk rustig park in mooi omgeving

Sanal
29-8-2008

Net terug gekomen van een heerlijke vakantie. Mooi rustig park + aardige dame achter de balie. Omgeving is prachting. Als je voor je rust komt zit je hier in ieder geval goed. Huisje was simpel ingericht maar voldeed wel aan de eerste levensbehoeften. De prijs kwaliteit is goed. Voor een luxe vakantie moet je hier niet zijn. Wij hebben het in iedergeval prima naar ons zin gehad.