Zoover

Olav Landa
1-1-2012
  • Onderkomen2
  • Activiteiten7

Zojuist teruggekeerd uit Vakantiepark Domaine Les Gaux, een dag eerder dan gepland. Waarom eerder? Omdat het hier een vieze, smerige bende was: vochtplekken, dikke lagen stof, penetrante muffe lucht, kapotte stofzuiger, lekke kranen, gladde modderpaden, uitsluitend te verwarmen door uren achtereen blokken hout (Eur 4,50 per zak van 15 blokjes) in de open haard te blijven gooien etc etc. We hebben direct na aankomst bij de receptie nagevraagd (bemand door een verrassend vriendelijke mevrouw, maar weer wel ondergebracht in een bouwkeet waarin de lucht van zware shag ons letterlijk de adem benam) of we geen ander huisje konden krijgen, maar ze benadrukte dat dat zinloos was daar alle huisjes geheel identiek zijn. We begrijpen de positieve commentaren elders op deze pagina's dan ook volstrekt niet. Vermoedelijk hebben deze gasten (gelukkig voor hen) toch echt in een totaal ander huisje gezeten en niet in zo'n als Noord-Koreaans strafkamp vermomde vakantiebungalow waarin wij verbleven.

Nooit meer!

nee
25-7-2011
  • Onderkomen1
  • Activiteiten7

Zeer slecht onderhouden huisje. Niet veilig voor kinderen. Gelukkig toch een leuke tijd gehad met ons gezin, vanwege de leuke activiteiten in de buurt. Het huisje is echt een afknapper: onhygienisch, te duur omdat werkelijk alles bijbetaald moet worden (zoals linnengoed en electriciteit) en je na afloop ook nog eens het vieze linnengoed zelf naar de receptie moet brengen die ook nog eens amper open is.

fantastische plek met een uitstekend huisje

fam. van der Zalm
10-6-2011
  • Onderkomen9
  • Activiteiten7

We zaten in een 6 persoonshuisje, volledig gerenoveerd. Dwz badkamer 100% nieuw met zelfs spotlights in plafond. De keuken idem. Radiatoren hoefden niet aan maar alles vernieuwd. De vide is waanzinnig groot en 4 bedden. De vaatwasser nieuw. Wat wil je nog meer voor een prijs bij Landal het dubbele. We waren in de mei vakantie 7 dagen lang. De service door de mevrouw die al 30 jaar daar woont en dit werk doet: uitstekend. Omgeving: veel veel te zien. Op het park veel groen en de huisjes tussen de bomen. Voor kinderen weinig maar daar komen wij niet voor. Speeltuin is ook thuis. Met kids veel te doen omgeving Dinant. In Haustiere goede service VVV. Tip: bel die mevrouw en vraag om een gerenoveerd huisje. Wij gaan in ieder geval weer terug met de herfst. Oh ja warme bakker op loopafstand. Mooi.

mooie omgeving met een goed ingericht prive huisje

dordtboy
9-2-2011
  • Onderkomen8

Mijn ouders hebben op dit park een huisje gehad die wij regelmatig huurde.

Het huisje was goed ingericht en schoon (door mijn moeder zelf).

Dus dat is niet een heel eerlijk oordeel.

Maar het park hebben wij altijd als prettig ervaren, jammer genoeg zijn er altijd koopjes jagers die de sfeer verpesten (luide muziek, openbaar ruzie maken)

De omgeving is prachtig, net zoals het dorp altijd gezellig is.

Tot nooit!

Gichan
1-1-2011
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

Wij zouden naar dit vakantiepark gaan van 24 dec. tot 1 jan 2011.

Echter zijn we eerder weggegaan vanwege de kou! Het huis was niet warm te krijgen! Smorgens was het 8 graden binnen, ondanks de 'verwarming' --

(( Je betaald per kwh en dan hangen ze drie electrische kachels neer, oplichterij!))

Aan de voorkant van het huis bij de ramen lekte het water zo naar binnen van de sneeuw op het dak. Plassen water op de grond! Wat resulteert in het feit dat het water tegen de stroomvoorziening achter de tv aan kwam, levensgevaarlijk.

De wegen op het terrein waren erg slecht, niet sneeuwvrij gemaakt. Waardoor vele bezoekers vast kwamen te zitten! Moesten met al onze spullen door de sneeuw omhoog lopen! Dan wil je daarna toch wel lekker in een warm bad?

Nou helaas, het warme water voor in bad was naar een laag van 15 cm op!

Rustig, heel mooi, goedkoop, perfect!

Cindy van Dijk
13-9-2010
  • Activiteiten10

Voor ons was het perfect! Het huisje en omgeving was precies zoals beschreven, Alles was aanwezig wat je nodig had, het huisje was zeer schoon, geen schimmel zoals andere hier omschrijven... alleen vond ik de matrassen iets minder, verder stond er ook vermeld dat er dekens waren, mijn tip zou zijn om die te vervangen door dekbedden...

Heerlijk genoten, wij gaan zeker nog eens terug.

Op loopafstand de bakker en een supermarkt, heel veel bezienswaardigheden in de buurt, super! We hebben 2 honden en ook die mochten mee en hebben het super gehad.

geen 4-sterren hotel, wel waar voor je geld!

Jako
8-7-2010
  • Activiteiten9

Na het lezen van alle reacties over ons onderkomen waren wij toch wel wat nerveus geworden. Gelukkig viel bij aankomst alles heel erg mee. Geen schimmel, geen smerige borden en geen overlast van buren.

Wat ons wél tegenviel waren de vrijwillige schoonmaakkosten, deze zijn namelijk gewoon verplicht. Dit maakt de huur automatisch €40 duurder, een dikke min voor de organisatie!

Hastière-par-Delà is een leuke plaats waar je ´s avonds voor niet al teveel geld goed kunt eten.

Voor activiteiten zijn vooral de plaatsen Dinant en Anseremme aanraders.

Zeer primitief

E. pero
1-12-2009
  • Onderkomen3
  • Activiteiten5

Weinig comfort, kleine huisjes, zeer slechte bedden en bank.

Trekt veel mensen aan die zich minder sociaal gedragen.

Gereisd Met partner in januari 2002

Prima vakantie gehad, voor weinig budget!

eliane
2-11-2009
  • Activiteiten9

Wij zijn net terug van een herfstweek bij Domaine Les Gaux. Met de fles bleek, extra dekens en zelfs luchtbed in de auto, zijn we met 4 volwassenen richting Hastiere gegaan...

Uiteindelijk is het ons reuze meegevallen!!!

Voor nog geen 200 euro voor een week heb je al weinig te klagen, maar dit was voor ons prima vertoeven! De huisjes zijn inderdaad klein, oud en typisch "Belgs"...Maar we hebben toch een topweek gehad!!

Openhaard aan (hout ( 4,00 p. zak) lag al klaar voor ons, 3 zakken mét aanmaakhoutjes), het huisje was schoon, niks te klagen!

De bedden waren prima, badkamer oud maar ok, inderdaad, de douche is even wat behelpen..maar ook dat gaat!

Tis maar net wat je er zelf van maakt, muziekje mee, theelichtje aan..etc!

We hadden zelfs een huiskater "Felix", die ons opzocht op het park, onwijs kroel kat, super leuk! We hebben heel veel gezien. En ja, Belgische Ardennen =veel rijden! maar echt de moeite waard geweest! Al met al, is dit een super week voor ons geweest!

geen comfortabele huisjes....

anoniem
14-8-2009
  • Onderkomen2
  • Activiteiten5

Als je een weekend zeer goedkoop in de buurt van Dinant wilt zijn en nauwelijks in je huisje bent dan kan dit huisje er net mee door. Maar als je gezellig 's avonds met een open haard aan wilt bankzitten dan adviseer ik negatief voor dit park. er staat een bed er staat een (harde) bank maar comfortabel is het zeker niet.

In de winter kan het er ook erg koud zijn omdat het niet goed geisoleerd is. Wel ligt het goed t.o.v. Dinant.