Zoover

Marianne
7-5-2016
  • Onderkomen2
  • Activiteiten2

Wat een ontzettend onfris huisje (nummer 6)! Bah!! De matrassen waren vies, de lucht kwam je al tegemoet zodra je de voordeur opendeed en was er met luchten niet uit te krijgen. Je bent verplicht 50 euro aan schoonmaakkosten te betalen. Zo voor het oog lijkt het verder wel "redelijk" schoongemaakt. Je mag/kan je auto niet bij het huisje parkeren, terwijl de vaste bewoners (??) van dit park dat wel gewoon doen. Heb dit bij de receptie gemeld maar er werd nauwelijks op gereageerd.

Voor één keer goed te doen

Saar
29-3-2014
  • Onderkomen6

We zijn een weekendje in een huisje op het park Les Gaux geweest. Een goed verblijf maar er zijn wat verbeterpunten.

- Het huisje is koud en tochtig. Daardoor betaal je veel extra voor de stookkosten in de herfst/winter.

- Schoonmaakkosten zijn hoog en niet vrijwillig.

- Het huisje is voor het oog schoon maar als je beter kijkt zie je stof en spinnenraggen.

- Het water wordt warm m.b.v. een boiler.

- Het huisje is basic. Geen gezelligheid in het huisje en ook geen extra's. Vergeet dus geen toiletpapier mee te nemen!

- Het huisje heeft geen pad naar de voordeur. Je moet over het gras en door de modder om de voordeur te bereiken.

- Er is geen parkeerplaats bij het huisje.

- De trap naar boven is erg stijl.

- De elektrische kookplaat laat de stoppen doorslaan bij veel gebruik.

Verder is de receptioniste vriendelijk en praat ook Vlaams. Wel controleert ze de huisjes alleen dus reken op lange wachttijd bij vertrek.

Het park is netjes en de omgeving blijft natuurlijk prachtig!

smerig huisje in een dubieus park

Michel
30-8-2013
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

Het huisje dat we geboekt hadden, nr 54, stond in een vuil en slecht onderhouden park. Het huisje zelf was ontzettend oud, smerig en alles stonk naar rook. De organisatie bood ons zonder aarzelen een huisje op een ander park aan.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Nooit meer!

nee
25-7-2011
  • Onderkomen1
  • Activiteiten7

Zeer slecht onderhouden huisje. Niet veilig voor kinderen. Gelukkig toch een leuke tijd gehad met ons gezin, vanwege de leuke activiteiten in de buurt. Het huisje is echt een afknapper: onhygienisch, te duur omdat werkelijk alles bijbetaald moet worden (zoals linnengoed en electriciteit) en je na afloop ook nog eens het vieze linnengoed zelf naar de receptie moet brengen die ook nog eens amper open is.

fantastische plek met een uitstekend huisje

fam. van der Zalm
10-6-2011
  • Onderkomen9
  • Activiteiten7

We zaten in een 6 persoonshuisje, volledig gerenoveerd. Dwz badkamer 100% nieuw met zelfs spotlights in plafond. De keuken idem. Radiatoren hoefden niet aan maar alles vernieuwd. De vide is waanzinnig groot en 4 bedden. De vaatwasser nieuw. Wat wil je nog meer voor een prijs bij Landal het dubbele. We waren in de mei vakantie 7 dagen lang. De service door de mevrouw die al 30 jaar daar woont en dit werk doet: uitstekend. Omgeving: veel veel te zien. Op het park veel groen en de huisjes tussen de bomen. Voor kinderen weinig maar daar komen wij niet voor. Speeltuin is ook thuis. Met kids veel te doen omgeving Dinant. In Haustiere goede service VVV. Tip: bel die mevrouw en vraag om een gerenoveerd huisje. Wij gaan in ieder geval weer terug met de herfst. Oh ja warme bakker op loopafstand. Mooi.

Geen aanrader

Annet
28-7-2009

Vorige week een weekje in een bungalow op Les Gaux geweest. De aanduiding 'eenvoudig' vind ik voor deze bungalow teveel gezegd. Bij een eenvoudige bungalow verwacht ik wel een goed onderhoud en een goede hygiene. Dit was echter niet het geval. Het servies en de pannen waren bijv. niet goed schoon en het huisje was ook niet goed onderhouden. Zo lekte het bijvoorbeeld langs de schoorsteen toen het even flink regende. Gelukkig kan onze dochter nog in de kinderwagen slapen, want in het kinderbedje wilde we haar echt niet leggen, dat was erg vies. We hebben een hele leuke vakantie gehad, maar dat was vooral omdat we het met elkaar heel gezellig hadden. Het was niet te danken aan de bungalow. Een volgende keer zouden we zeker wat meer uit willen geven voor een mooiere bungalow.

vandaag terug gekomen, leuke vakantie gehad

miranda
1-1-2007

vandaag terug gekomen, leuke vakantie gehad.huisjes verschillen nogal onderling.Maar voor 10 dagen en dan iets van 300 euro te moeten betalen, is

het nogal redelijk.OK de huisjes zijn gehorig, en als je er arriveert behoorlijk koud.je het servies een beetje bij elkaar gezocht, maar kom op het is vakantie,meer geld meer luxe,leuke wandelingen gemaakt, leuke stadjes bezocht.mooi centraal gelegen. wij hebben geen last gehad van bewoners van het park, maar ze zijn er wel, misschien dat het zomers anders is.

Vandaag terug gekomen uit de Ardennen

Gerd Daane
26-12-2006

Vandaag terug gekomen uit de Ardennen. Het was een oud en koud huisje. Niet warm te stoken met de 2 electrische kachels. Oud meubilair, ontzettend klein tv tje met één Nederlandse zender. Slechte bedden, de gebruikelijke mengelmoes aan bestek en pannen. Beneden was er maar één lichtpunt. Behoorlijk ongezellig dus. Gierende tocht in het nauwelijks geïsoleerde huisje. Wel een afwasmachine, men zou het geld beter aan isolatie kunnen besteden !. De omgeving is wel schitterend. men spreekt Nederlands bij de receptie en men is ook vriendelijk. Het park is een absolute afrader !!

De geschakelde huisjes zijn niet geïsoleerd

Fam. De Vries
27-10-2006

De geschakelde huisjes zijn niet geïsoleerd. Je hoort alles. Onze buren waren werklui uit de omgeving. Op vrijdagavond werd het weekend gevierd tot diep in de nacht en vanaf maandag ging elke morgen om 6 uur de wekker De verschillende nieveaus in de huiskamer gaf onze kruipende zoon van 11 maanden enkele tanden door het lipje en een bult op het hoofdje. Met rug en bekkenklachten zijn we van ellende maar op de grond gaan slapen met het oude matras, omdat de lattenbodem van het bed stuk was. Er lagen snoeren en drie-weg-stekkers op de vloer. Absoluut niet geschikt voor kinderen! Wandelen met kinderwagen kan er niet. Ook erg leuk als je aankomt of vertrekt.De auto kan niet bij het huisje komen!Het park is ook onbeheerd, wij vonden dat niet fijn. Zeker niet toen er op een nacht aan de deur van ons huisje werd gerommeld. Inderdaad zitten er "Flodders" op het park. Die wonen er permament.

heb er een huisje gekocht, perfect in orde

gert
10-10-2005

heb er een huisje gekocht, perfect in orde. Domein is in zeer propere staat. Wordt veel aan gewerkt

Gereisd Anders in oktober 2005