Zoover

2,8

Onvoldoende

• Activiteiten2,9
  • Onderkomen2,3

Goede locatie , slecht onderhoud huisje

Anna
14-8-2018
  • Onderkomen2
  • Activiteiten2

Prachtige omgeving niet erg toeristisch en leuk een dorpje op loop afstand

Huisje zou leuk kunnen zijn als men het goed schoon hield en moderniseerde en schone goed bedden , veel spullen waren stuk of erg oud en voor al was het erg gehorig , je hoorde alles maar de prijs is wel gunstig dus net wat je ervoor over hebt 😅

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Súper, lage prijs, mooie omgeving

Petra B.
31-1-2018
  • Onderkomen7
  • Activiteiten8

We zijn in 2016 voor het eerst in dit park geweest.

ja , het is gedateerd, maar daar is de prijs ook naar. En nee, er zijn geen zwembaden, disco's en bowlingbanen ( het is goddank geen park van keten ) en ook daar is de prijs naar.

Onze kinderen ( 3 pubers ) komen er graag en zo gaan we in februari voor de vijfde keer naar Les Gaux.

We willen niet anders meer. Knus huisje, leuke openhaard.

In de omgeving heel, heel veel te bekijken en te doen.

En dat voor een bodemprijs ( voorjaarsvakantie, 7 nachten 250 euro met vijf personen inc. hond ! )

Niet gaan als je kritisch bent, park van keten taferelen gewend bent en niet in staat bent jezelf prima te vermaken.

De dame van de receptie is enorm vriendelijk en spreekt vlaams.

Het dorpje is leuk, goede bakker en een leuk restaurant ( Val de meuse ) ook staat de oudste kerk van Belgie in het dorp, zeker een bezoek waard ! Vlakbij een kleine grot die zonder begeleiding te bezoeken is.

Top lokatie, top vakantie.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Niet meer in dit park

Marianne
7-5-2016
  • Onderkomen2
  • Activiteiten2

Wat een ontzettend onfris huisje (nummer 6)! Bah!! De matrassen waren vies, de lucht kwam je al tegemoet zodra je de voordeur opendeed en was er met luchten niet uit te krijgen. Je bent verplicht 50 euro aan schoonmaakkosten te betalen. Zo voor het oog lijkt het verder wel "redelijk" schoongemaakt. Je mag/kan je auto niet bij het huisje parkeren, terwijl de vaste bewoners (??) van dit park dat wel gewoon doen. Heb dit bij de receptie gemeld maar er werd nauwelijks op gereageerd.

Voor één keer goed te doen

Saar
29-3-2014
  • Onderkomen6

We zijn een weekendje in een huisje op het park Les Gaux geweest. Een goed verblijf maar er zijn wat verbeterpunten.

- Het huisje is koud en tochtig. Daardoor betaal je veel extra voor de stookkosten in de herfst/winter.

- Schoonmaakkosten zijn hoog en niet vrijwillig.

- Het huisje is voor het oog schoon maar als je beter kijkt zie je stof en spinnenraggen.

- Het water wordt warm m.b.v. een boiler.

- Het huisje is basic. Geen gezelligheid in het huisje en ook geen extra's. Vergeet dus geen toiletpapier mee te nemen!

- Het huisje heeft geen pad naar de voordeur. Je moet over het gras en door de modder om de voordeur te bereiken.

- Er is geen parkeerplaats bij het huisje.

- De trap naar boven is erg stijl.

- De elektrische kookplaat laat de stoppen doorslaan bij veel gebruik.

Verder is de receptioniste vriendelijk en praat ook Vlaams. Wel controleert ze de huisjes alleen dus reken op lange wachttijd bij vertrek.

Het park is netjes en de omgeving blijft natuurlijk prachtig!

smerig huisje in een dubieus park

Michel
30-8-2013
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

Het huisje dat we geboekt hadden, nr 54, stond in een vuil en slecht onderhouden park. Het huisje zelf was ontzettend oud, smerig en alles stonk naar rook. De organisatie bood ons zonder aarzelen een huisje op een ander park aan.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Prima, goed te doen

Fam. Alsemgeest
29-10-2012
  • Onderkomen7
  • Activiteiten6

Vakantie Park Les Gaux, Is ons 100 % meegevallen. 6 persoonhuisje voor 4 personen is heel goed te doen. Huisje 126 schoon, netjes gerenoveerde douche en altijd lekker in je vakantie een vaatwasser in de keuken ( en dit voor € 250 voor een week in de herfstvakantie ) Op het "park "niets te doen of te beleven.Prima bakker in het dorp.( 10 min via de trap achter in het park) Supermarkt in het dorp Nee, je moet echt voor de uitstapjes en de natuur gaan. Dagje naar Dinant, La Roche ,Bouillon of de Grotte van Han. We hadden echt super weer, dat scheelt misschien ook.Wij vonden dat we waar voor onze euries hebben gehad

Nooit meer!

nee
25-7-2011
  • Onderkomen1
  • Activiteiten7

Zeer slecht onderhouden huisje. Niet veilig voor kinderen. Gelukkig toch een leuke tijd gehad met ons gezin, vanwege de leuke activiteiten in de buurt. Het huisje is echt een afknapper: onhygienisch, te duur omdat werkelijk alles bijbetaald moet worden (zoals linnengoed en electriciteit) en je na afloop ook nog eens het vieze linnengoed zelf naar de receptie moet brengen die ook nog eens amper open is.

leuk

fam v/d z
22-7-2011
  • Onderkomen6
  • Activiteiten6

leuk park, mooie natuur. niet ver van dinant zeker een bezoek waard.

hebben een zeer leuk weekend gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2011

fantastische plek met een uitstekend huisje

fam. van der Zalm
10-6-2011
  • Onderkomen9
  • Activiteiten7

We zaten in een 6 persoonshuisje, volledig gerenoveerd. Dwz badkamer 100% nieuw met zelfs spotlights in plafond. De keuken idem. Radiatoren hoefden niet aan maar alles vernieuwd. De vide is waanzinnig groot en 4 bedden. De vaatwasser nieuw. Wat wil je nog meer voor een prijs bij Landal het dubbele. We waren in de mei vakantie 7 dagen lang. De service door de mevrouw die al 30 jaar daar woont en dit werk doet: uitstekend. Omgeving: veel veel te zien. Op het park veel groen en de huisjes tussen de bomen. Voor kinderen weinig maar daar komen wij niet voor. Speeltuin is ook thuis. Met kids veel te doen omgeving Dinant. In Haustiere goede service VVV. Tip: bel die mevrouw en vraag om een gerenoveerd huisje. Wij gaan in ieder geval weer terug met de herfst. Oh ja warme bakker op loopafstand. Mooi.

mooie omgeving met een goed ingericht prive huisje

dordtboy
9-2-2011
  • Onderkomen8

Mijn ouders hebben op dit park een huisje gehad die wij regelmatig huurde.

Het huisje was goed ingericht en schoon (door mijn moeder zelf).

Dus dat is niet een heel eerlijk oordeel.

Maar het park hebben wij altijd als prettig ervaren, jammer genoeg zijn er altijd koopjes jagers die de sfeer verpesten (luide muziek, openbaar ruzie maken)

De omgeving is prachtig, net zoals het dorp altijd gezellig is.