Zoover

Marianne
7-5-2016
  • Onderkomen2
  • Activiteiten2

Wat een ontzettend onfris huisje (nummer 6)! Bah!! De matrassen waren vies, de lucht kwam je al tegemoet zodra je de voordeur opendeed en was er met luchten niet uit te krijgen. Je bent verplicht 50 euro aan schoonmaakkosten te betalen. Zo voor het oog lijkt het verder wel "redelijk" schoongemaakt. Je mag/kan je auto niet bij het huisje parkeren, terwijl de vaste bewoners (??) van dit park dat wel gewoon doen. Heb dit bij de receptie gemeld maar er werd nauwelijks op gereageerd.

Voor één keer goed te doen

Saar
29-3-2014
  • Onderkomen6

We zijn een weekendje in een huisje op het park Les Gaux geweest. Een goed verblijf maar er zijn wat verbeterpunten.

- Het huisje is koud en tochtig. Daardoor betaal je veel extra voor de stookkosten in de herfst/winter.

- Schoonmaakkosten zijn hoog en niet vrijwillig.

- Het huisje is voor het oog schoon maar als je beter kijkt zie je stof en spinnenraggen.

- Het water wordt warm m.b.v. een boiler.

- Het huisje is basic. Geen gezelligheid in het huisje en ook geen extra's. Vergeet dus geen toiletpapier mee te nemen!

- Het huisje heeft geen pad naar de voordeur. Je moet over het gras en door de modder om de voordeur te bereiken.

- Er is geen parkeerplaats bij het huisje.

- De trap naar boven is erg stijl.

- De elektrische kookplaat laat de stoppen doorslaan bij veel gebruik.

Verder is de receptioniste vriendelijk en praat ook Vlaams. Wel controleert ze de huisjes alleen dus reken op lange wachttijd bij vertrek.

Het park is netjes en de omgeving blijft natuurlijk prachtig!

smerig huisje in een dubieus park

Michel
30-8-2013
  • Activiteiten1

Het huisje dat we geboekt hadden, nr 54, stond in een vuil en slecht onderhouden park. Het huisje zelf was ontzettend oud, smerig en alles stonk naar rook. De organisatie bood ons zonder aarzelen een huisje op een ander park aan.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Nooit meer!

nee
25-7-2011
  • Activiteiten7

Zeer slecht onderhouden huisje. Niet veilig voor kinderen. Gelukkig toch een leuke tijd gehad met ons gezin, vanwege de leuke activiteiten in de buurt. Het huisje is echt een afknapper: onhygienisch, te duur omdat werkelijk alles bijbetaald moet worden (zoals linnengoed en electriciteit) en je na afloop ook nog eens het vieze linnengoed zelf naar de receptie moet brengen die ook nog eens amper open is.

fantastische plek met een uitstekend huisje

fam. van der Zalm
10-6-2011
  • Onderkomen9
  • Activiteiten7

We zaten in een 6 persoonshuisje, volledig gerenoveerd. Dwz badkamer 100% nieuw met zelfs spotlights in plafond. De keuken idem. Radiatoren hoefden niet aan maar alles vernieuwd. De vide is waanzinnig groot en 4 bedden. De vaatwasser nieuw. Wat wil je nog meer voor een prijs bij Landal het dubbele. We waren in de mei vakantie 7 dagen lang. De service door de mevrouw die al 30 jaar daar woont en dit werk doet: uitstekend. Omgeving: veel veel te zien. Op het park veel groen en de huisjes tussen de bomen. Voor kinderen weinig maar daar komen wij niet voor. Speeltuin is ook thuis. Met kids veel te doen omgeving Dinant. In Haustiere goede service VVV. Tip: bel die mevrouw en vraag om een gerenoveerd huisje. Wij gaan in ieder geval weer terug met de herfst. Oh ja warme bakker op loopafstand. Mooi.

mooie omgeving met een goed ingericht prive huisje

dordtboy
9-2-2011
  • Onderkomen8

Mijn ouders hebben op dit park een huisje gehad die wij regelmatig huurde.

Het huisje was goed ingericht en schoon (door mijn moeder zelf).

Dus dat is niet een heel eerlijk oordeel.

Maar het park hebben wij altijd als prettig ervaren, jammer genoeg zijn er altijd koopjes jagers die de sfeer verpesten (luide muziek, openbaar ruzie maken)

De omgeving is prachtig, net zoals het dorp altijd gezellig is.

geen 4-sterren hotel, wel waar voor je geld!

Jako
8-7-2010
  • Onderkomen7
  • Activiteiten9

Na het lezen van alle reacties over ons onderkomen waren wij toch wel wat nerveus geworden. Gelukkig viel bij aankomst alles heel erg mee. Geen schimmel, geen smerige borden en geen overlast van buren.

Wat ons wél tegenviel waren de vrijwillige schoonmaakkosten, deze zijn namelijk gewoon verplicht. Dit maakt de huur automatisch €40 duurder, een dikke min voor de organisatie!

Hastière-par-Delà is een leuke plaats waar je ´s avonds voor niet al teveel geld goed kunt eten.

Voor activiteiten zijn vooral de plaatsen Dinant en Anseremme aanraders.

Prima vakantie gehad, voor weinig budget!

eliane
2-11-2009
  • Onderkomen7
  • Activiteiten9

Wij zijn net terug van een herfstweek bij Domaine Les Gaux. Met de fles bleek, extra dekens en zelfs luchtbed in de auto, zijn we met 4 volwassenen richting Hastiere gegaan...

Uiteindelijk is het ons reuze meegevallen!!!

Voor nog geen 200 euro voor een week heb je al weinig te klagen, maar dit was voor ons prima vertoeven! De huisjes zijn inderdaad klein, oud en typisch "Belgs"...Maar we hebben toch een topweek gehad!!

Openhaard aan (hout ( 4,00 p. zak) lag al klaar voor ons, 3 zakken mét aanmaakhoutjes), het huisje was schoon, niks te klagen!

De bedden waren prima, badkamer oud maar ok, inderdaad, de douche is even wat behelpen..maar ook dat gaat!

Tis maar net wat je er zelf van maakt, muziekje mee, theelichtje aan..etc!

We hadden zelfs een huiskater "Felix", die ons opzocht op het park, onwijs kroel kat, super leuk! We hebben heel veel gezien. En ja, Belgische Ardennen =veel rijden! maar echt de moeite waard geweest! Al met al, is dit een super week voor ons geweest!

Geen aanrader

Annet
28-7-2009

Vorige week een weekje in een bungalow op Les Gaux geweest. De aanduiding 'eenvoudig' vind ik voor deze bungalow teveel gezegd. Bij een eenvoudige bungalow verwacht ik wel een goed onderhoud en een goede hygiene. Dit was echter niet het geval. Het servies en de pannen waren bijv. niet goed schoon en het huisje was ook niet goed onderhouden. Zo lekte het bijvoorbeeld langs de schoorsteen toen het even flink regende. Gelukkig kan onze dochter nog in de kinderwagen slapen, want in het kinderbedje wilde we haar echt niet leggen, dat was erg vies. We hebben een hele leuke vakantie gehad, maar dat was vooral omdat we het met elkaar heel gezellig hadden. Het was niet te danken aan de bungalow. Een volgende keer zouden we zeker wat meer uit willen geven voor een mooiere bungalow.

NOOIT MEER !!!

van opstal jerry
26-5-2009
  • Activiteiten1

Via bungalowverhuur hadden we een bungalow gehuurd voor 6 personen in Domaine les Gaux . Bij aankomst geen ziel te zien om ons wegwijs te maken . Dus bungalow opgezocht en ja , sleutel stak op de deur . Binnen , het servies echt smerig , de bedden vuil , insecten overal en de vloerbekleding nat . De ramen heel vuil . Een kleine tv en een zitbank voor 2 pers . De andere 4 op de grond dus ! Onze kinderen werden er steeds lastiggevallen door een vrouw die hun meelokte en er foto's van nam . Ook al hadden wij gezegd dat we dit niet wilden . Spelen konden ze er ook niet omwille van een agressieve hond . Deze was van een koppel dat er permanent woonde. Verder overal hondenpoep en veel residente bewoners die veel lawaai maken . Wij de dag erop naar de receptie om iets te regelen . Kwamen ze onze bungalow nazien en we kregen gelijk . Hun uitleg , sommige dings zoals de bedden worden niet veel gebruikt dus moeten ze die niet kuisen . ;-(