Zoover

Marianne
7-5-2016
  • Onderkomen2
  • Activiteiten2

Wat een ontzettend onfris huisje (nummer 6)! Bah!! De matrassen waren vies, de lucht kwam je al tegemoet zodra je de voordeur opendeed en was er met luchten niet uit te krijgen. Je bent verplicht 50 euro aan schoonmaakkosten te betalen. Zo voor het oog lijkt het verder wel "redelijk" schoongemaakt. Je mag/kan je auto niet bij het huisje parkeren, terwijl de vaste bewoners (??) van dit park dat wel gewoon doen. Heb dit bij de receptie gemeld maar er werd nauwelijks op gereageerd.

smerig huisje in een dubieus park

Michel
30-8-2013
  • Activiteiten1

Het huisje dat we geboekt hadden, nr 54, stond in een vuil en slecht onderhouden park. Het huisje zelf was ontzettend oud, smerig en alles stonk naar rook. De organisatie bood ons zonder aarzelen een huisje op een ander park aan.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Nooit meer!

nee
25-7-2011
  • Activiteiten7

Zeer slecht onderhouden huisje. Niet veilig voor kinderen. Gelukkig toch een leuke tijd gehad met ons gezin, vanwege de leuke activiteiten in de buurt. Het huisje is echt een afknapper: onhygienisch, te duur omdat werkelijk alles bijbetaald moet worden (zoals linnengoed en electriciteit) en je na afloop ook nog eens het vieze linnengoed zelf naar de receptie moet brengen die ook nog eens amper open is.

fantastische plek met een uitstekend huisje

fam. van der Zalm
10-6-2011
  • Onderkomen9
  • Activiteiten7

We zaten in een 6 persoonshuisje, volledig gerenoveerd. Dwz badkamer 100% nieuw met zelfs spotlights in plafond. De keuken idem. Radiatoren hoefden niet aan maar alles vernieuwd. De vide is waanzinnig groot en 4 bedden. De vaatwasser nieuw. Wat wil je nog meer voor een prijs bij Landal het dubbele. We waren in de mei vakantie 7 dagen lang. De service door de mevrouw die al 30 jaar daar woont en dit werk doet: uitstekend. Omgeving: veel veel te zien. Op het park veel groen en de huisjes tussen de bomen. Voor kinderen weinig maar daar komen wij niet voor. Speeltuin is ook thuis. Met kids veel te doen omgeving Dinant. In Haustiere goede service VVV. Tip: bel die mevrouw en vraag om een gerenoveerd huisje. Wij gaan in ieder geval weer terug met de herfst. Oh ja warme bakker op loopafstand. Mooi.

Geen aanrader

Annet
28-7-2009

Vorige week een weekje in een bungalow op Les Gaux geweest. De aanduiding 'eenvoudig' vind ik voor deze bungalow teveel gezegd. Bij een eenvoudige bungalow verwacht ik wel een goed onderhoud en een goede hygiene. Dit was echter niet het geval. Het servies en de pannen waren bijv. niet goed schoon en het huisje was ook niet goed onderhouden. Zo lekte het bijvoorbeeld langs de schoorsteen toen het even flink regende. Gelukkig kan onze dochter nog in de kinderwagen slapen, want in het kinderbedje wilde we haar echt niet leggen, dat was erg vies. We hebben een hele leuke vakantie gehad, maar dat was vooral omdat we het met elkaar heel gezellig hadden. Het was niet te danken aan de bungalow. Een volgende keer zouden we zeker wat meer uit willen geven voor een mooiere bungalow.

afknapper

Rombouts
18-8-2008
  • Onderkomen2

We zaten in bungalow 18. Het huisje was heel vochtig, en de penetrante geur die daar bijkomt enkel een beetje weg te krijgen door alle ramen en de voordeur tegen elkaar open te zetten. Op het onderste schap van een butlertray zat schimmel van al dat vocht. Echt goor. Ik vermoed dat er op andere plaatsen in het huis mss ook wel schimmel zit (kasten en zo), maar ik dierf er niet achter op zoek gaan... De kasten hebben we dus niet geopend of gebruikt. De andere bungalows zijn misschien niet zo vochtig, maar nummer 18 wel. Voor de rest: lekker rustig en geen opmerkingen.

simpel huisje maar qua prijs kwaliteit wel aanrader

kenn
10-9-2007
  • Onderkomen7

simpel huisje maar qua prijs kwaliteit wel aanrader

Gereisd Familie in september 2007

wij kwamen aan op het park en dachten ziet er leuk uit wij

abcouwer
26-8-2007
  • Onderkomen1

wij kwamen aan op het park en dachten ziet er leuk uit maar toen wij het huisje naar binnen gingen schrok ik van de viezigheid op het park was niks te doen voor kinderen het was heel erg koud en donker in het huisje niet gezellig en bij regen weer liep je meteen de modder in je huisje dus weer poetsen ik werk 5 dagen in de week in de schoonmaak en had ik geen behoefde omdat daar ook veel te doen vakantie is om rust te nemen beetje bij houden ok maar niet zo ik vond dat de touroperator waar we vanuit hadden geboekt zich echt moesten schamen om zoiets in hun brochure te zetten is echt een afrader

Huisjes zijn sober maar schoon

J. Harteveld
20-8-2007
  • Onderkomen6

Huisjes zijn sober maar schoon.

Park ligt op 4 minuten lopen van het dorp.

Warme bakker op 70 treden trap af van het park met heerlijk brood en gebak ( elke dag vers).

In het dorp zijn een postkantoor, bank, slager, spar en diverse eettentjes.

De omgeving leent zicht er voor mooie wandelingen langs de maas en door de heuvels.

Dinant en namur zijn goed aan te rijden langs de maas.

Voor wie niet te veel eist een mooie plaats om te onthaarsten bij de opnhaard en een lekker glas wijn.

Leuk park, gezellig huisje, de inventaris is vrij nieuw,

Joop en Riance
13-7-2007

Leuk park, gezellig huisje, de inventaris is vrij nieuw, kortom het huisje heeft alles voor een gezellige vakantie

Gereisd Familie in juli 2007