Zoover

Nooit meer

Bruno
18-11-2018
  • Onderkomen1

Zeer dicht bij het dorp en de winkels.

Maar, er worden heel wat huisjes gebruikt voor permanente bewoning. De marginaliteit, koterij en allerhande constructies zijn veelvuldig. Eigenaars/permanente bewoners eigenen zich gronden toe van de gemeenschappelijke delen van het park.Marginaal!!!

Gereisd Met partner in november 2018

Nooit meer, zeker niet aan te raden.

Tom
5-8-2018
  • Activiteiten1

In Juli een Bungalow geboekt bij dit park Via Belvila.

Bij aankomst blijkt het hier te gaan om een zeer oude en vervallen Bungalow. De spinnenwebben hangen nog aan de muren, de bedden vallen uit elkaar als je ze verschuift, hierom afgelopen nacht op de grond geslapen. De muffe lucht zorgt voor hoofdpijn, de vaatwasser is vies en blijkt verstopt te zijn. Kussens zijn vies en lijken al een jaar niet gewassen. Zelf het bad maar schoon gemaakt omdat die niet bruikbaar was. Al het meubilair/servies moet schoon gemaakt worden alvorens gebruik, de deur die nauwelijks op slot kan.. de sleutels die missen van bijv. de badkamer.

Geen sfeer op het park.

Als alternatief een 6-persoons bungalow aangeboden gekregen, dit was net zo smerig als de 4 persoons.

Kortom, een smerig huis dat onze vakantiepret behoorlijk bedortven heeft.

Hebben na 1 nacht hier geslapen te hebben besloten om elders onze vakantie voort te zetten.

Zeker niet aan te raden.

Gereisd Met partner in juli 2018

Nooit meer

Masa
18-7-2018
  • Onderkomen5
  • Activiteiten8

De omgeving is prachtig !

Het huisje is oud en niet erg schoon.

Vies bestek in de keukenla blikopener stuk.

Pit van het fornuis stuk handdoeken rekje in de badkamer viel spontaan van de muur . Terras stoel met 3 poten plinten boven aan de trap zaten los. Wc borstel onder .....

Geen schoonmaak setje aanwezig . Alleen oude muffe dekens zijn er en geen dekbedden.

De bedden slapen zalig !

Het park is vrij rustig niet alle huisjes zien er even netjes uit.

De vrouw van de “receptie” is een vriendelijk Nederlands sprekende vrouw. Er is geen mogelijkheid om te pinnen de borg moet contant worden voldaan.

Op het park staan een aantal huisjes die van eigenaren zijn. Wij hadden deze als buren en waren alles behalve vriendelijk !

De ligging is mooi maar zou hier in dit park niet meer terug komen!

Ondanks dat het zeker niet duur was mag het huisje wel schoon en heel zijn!

Gereisd Met partner in juli 2018

never again

Renée Huyghe
2-1-2018
  • Activiteiten1

verouderde onveilige bungalows zijn geld zeker niet waard, niet kindvriendelijk, niet brandveilig zou hier nog geen 5 euro per nacht voor willen betalen laat staan 65 euro

Gereisd Met partner in december 2017

Fantastische omgeving

Rodenburg
3-6-2017
  • Onderkomen9

Pannen zonder deksel, stopcontacten gevaarlijk

Hebben een parasol gemist. Belangrijk bij warm weer.

U schrijft in uw brochure dat er wifi is. Dat is niet bij het huisje, daarvoor moet je naar de receptie. Niet handig als je zakelijke dingen te regelen hebt.

Pluspunten zijn er zeker ook. De bedden waren fantastisch, ligging van het huisje prachtig

Ontvangst receptioniste zeer vriendelijk. Huisje was zeer schoon bij aankomst. Al met al toch reden om terug te keren. Prachtige omgeving.

Niet meer in dit park

Marianne
7-5-2016
  • Onderkomen2
  • Activiteiten2

Wat een ontzettend onfris huisje (nummer 6)! Bah!! De matrassen waren vies, de lucht kwam je al tegemoet zodra je de voordeur opendeed en was er met luchten niet uit te krijgen. Je bent verplicht 50 euro aan schoonmaakkosten te betalen. Zo voor het oog lijkt het verder wel "redelijk" schoongemaakt. Je mag/kan je auto niet bij het huisje parkeren, terwijl de vaste bewoners (??) van dit park dat wel gewoon doen. Heb dit bij de receptie gemeld maar er werd nauwelijks op gereageerd.

smerig huisje in een dubieus park

Michel
30-8-2013
  • Activiteiten1

Het huisje dat we geboekt hadden, nr 54, stond in een vuil en slecht onderhouden park. Het huisje zelf was ontzettend oud, smerig en alles stonk naar rook. De organisatie bood ons zonder aarzelen een huisje op een ander park aan.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

heerlijk rustige vakantieplek

klaasenanita
6-8-2013
  • Onderkomen8

We waren op zoek naar een rustige vakantie in een mooi natuurgebied. Dat is op dit park helemaal gelukt. De huisjes zijn klein, maar heerlijk knus. We hebben prachtige wandelingen kunnen maken in de omgeving, er is overigens ook voor de niet-wandelaars genoeg te doen. Hastiere is een erg rustig dorpje (er zit overigens wel een goede bakker en een prima supermarkt), andere plaatsjes in de omgeving (zoals Givet en Dinant) zijn wat drukker dus ook daar variatie genoeg.

Voor de prijs die we hebben betaald hadden we een prachtig en schoon huisje, wel zou ik ervoor kiezen de 6 persoons-variant te kiezen als je met 4 volwassenen bent. Ook lijkt me er niet veel te doen voor kinderen, alleen een paar houten speeltoestellen.

De mevrouw van de receptie was erg vriendelijk en de service was prima. Haar Nederlands was overigens ook helemaal oke.

Kortom, als je komt voor de luxe, dan kom je bedrogen uit. Maar kom je voor rust en natuur dan kun je hier een topvakantie beleven.

Nooit meer!

Luusce
2-1-2013
  • Activiteiten1

4 persoons huisje nr 51 ergens achter in het park, huisje rook muf, was matig schoon, ik beschrijf het als een groot modderbad buiten!

receptie beperkt aanwezig, waardoor ik mijn ongenoegen niet kon bespreken! Tja echt geen aanrader! Voor een midweek geboekt, na een nacht al weggegaan! Zonde van mijn geld.

Gereisd Met partner in december 2012

Topvakantie in park Les Gaux

Van Genechten
17-9-2012
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10

Onze beste vakantie ooit! Ik wil vooral gezien de mindere waardering die dit park krijgt in voorgaande beoordelingen zeggen dat wij dit absoluut niet hebben ervaren. Is zeer mooi opgewaardeerd!

Gereisd Met partner in augustus 2012